06 / 07 / 08 Meerdael Classic - Oud-Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

foto's verder aangevuld ..... vanavond komen de laatse erbij !!

=P~
Gebruikersavatar
papasven
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 22:54
Rijdt met: Willier ORO PURO FS, NE kapotte Orbea OIZ Carbon Marathon ! En nog nen hele hoop andere !
Contacteer:

Bericht door papasven »

Serge R schreef:@sven megamo Spoedig herstel toegewenst .
Dan dacht ik dat ik een echte k.tdag meemaakte.
Had er lang naar uitgekeken om deze 100kmTT te kunnen rijden.
Begon al goed toen ik morgens vroeg na het wekkersignaal onmiddellijk naar de wc mocht sprinten om te racekakken. :-?
Hierdoor een zeer pover ontbijtje tot mij genomen en dan met spoed naar Oud_Heverlee.
Zegt een oud volksgezegde niet dat haast en spoed zelden goed is, ja hoor in het Leuvense een nestkastje met bijhorende vallende ster laten ontwaken. :oops:
Aan deze tocht aan een rustig tempo begonnen met de bedoeling dit zo te houden tot aan de eerste bevoorrading ff extra aansterken en dan pas het gas open te draaien.
De eerste bevoorrading kwam voor mij wel een beetje laat.
Aan het tweede oversteekje over een beek met mijn achterwiel komen vast te zitten tussen 2 houtenliggers en pardoes een verfrissing in de beek was onvermijdelijk.
Maar erger was dat het wiel enorm paraplu stond, met behulp van een bezorgzame biker (met piratensikje of hoe moet je dat noemen) waarvoor dank, het wiel terug tussen de planken in geklemd en getracht dit zo goed mogelijk te rechten, wat natuurlijk niet honderd procent lukte maar daar er geen spaken gebroken waren en de band het frame niet raakte, toch maar besloten om de tocht verder zetten.
Was gekomen voor de 100 en waar een wil is.
Ietsje verder bij een flinke klim de ketting over dju, dju dit was mij de laatste 15 jaar niet meer overkomen, hersteld en terug op weg.
Rijden met geaccidenteerd achterwiel is ook niet alles, zeker als je schrik begint te krijgen om tijdens een afdaling in een geul te rijden en zo het wiel te kunnen laten exploderen. Wees er maar zeker van dat dit invloed heeft op de stuurmanskunsten.
Dus toch nog een paar keren het decor in met als gevolg achterpad krom en ketting tussen cassette en cx-ray spaken probeer dat maar eens los te friemelen.X2
Paar keer hard gedacht om de handdoek in de ring te gooien, want was dit niet een mission impossible?
Er zijn me een pak bikers voorbijgereden die mij er op attent maakten dat er een lelijke knik in het achterwiel was. Enkele keren mijn verhaal gedaan, maar ook eens geantwoord dat het was om een offroad gevoel op de verharde te evenaren.
Alleen de gedachte dat ik een tof parcours zou moeten missen heeft mij laten doorzetten tot het einde.
Was ik blij dat het wiel het uitgehouden heeft tot aan de finish, eentje met 36 spaakjes is zo slecht nog niet.
Ik heb U ook zien rijden ! Chance dat ik niet gezegd heb dat Uw wiel uit den haak stond ! In iedergeval toch mooi dat je uitgereden hebt ! =D> =D> =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

de laatste foto's staan erop ..... :drunk:
Gebruikersavatar
bert bibber
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: ma 04 dec 2006 20:29
Rijdt met: Giant Cadex, TREK 8500 ( mod 2007 )

Bericht door bert bibber »

Bij deze wil ik de down hill bikers bedanken voor het terugbezorgen van mijn gele pasje van de bond die ik vergeten was

dank u =D> =D>
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

Iemand toevallig autosleutels gevonden op de parking voor de ruiterschool ?

thx

gg ze bb
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

dju vind mijne foto ni, zeker mislukt #-o
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Ik die van mij ook nie. Nochtans meermaals ne fotograaf tegengekomen :-?
Gebruikersavatar
it's me !
Mountainbiker
Berichten: 1496
Lid geworden op: ma 10 jul 2006 14:39
Rijdt met: Canyon

Bericht door it's me ! »

Nazgul schreef:dju vind mijne foto ni, zeker mislukt #-o
Pakte gij wel op foto? :-D
Gebruikersavatar
Foempes
Mountainbiker
Berichten: 1325
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 12:15

Bericht door Foempes »

tja ..... als de foto's gemaakt zijn door iemand die ik niet ken of niets met de organisatie te maken heeft, wordt't wel moeilijk ... :roll:

misschien leest hij hier wel mee .... :wink:
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

it's me ! schreef:
Nazgul schreef:dju vind mijne foto ni, zeker mislukt #-o
Pakte gij wel op foto? :-D
blijkbaar ni altijd hé :lol:
Plaats reactie