22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

22/06/2008 Kluisbergen - On2Wheels

Bericht door jodelaietie »

Afbeelding
Starten voor de 80km kan om 7u30 !!

Afbeelding


Alle On2wheelerkes heten jullie terug welkom op onze 8ste editie reeds van onze jaarlijkse mtb-tocht.

Daar we een klein clubje zijn van mtb'ers is het alle hens aan dek en ook onze vrouwkes en familie steken de handen uit de mouwen om er terug een mooie tocht van te maken.
Parcours is onze belangrijkste prioriteit.

Onze voorzitter en parcoursmeester Jacques is vorig najaar uit een boom gevallen :drunk: met letsel en daardoor heb ik samen met hem het parcours van dit jaar gemaakt dat reeds van december 2007 zo goed als op punt staat.
Het oorspronkelijke parcours bedroeg meer dan 100km waarvan er voor de grote toer uiteindelijk 80km waardig bevonden zijn.

Het offroadpercentage ligt dit jaar nog hoger dan de vorige jaren en het aantal hoogtemeters is ongeveer hetzelfde gebleven. We zijn bewust op zoek gegaan naar nog extra onverhard en ik heb zelfs een gekende asfaltklim uit de vorige jaren geschrapt (klassieker of niet). Ne mountainbikeband hoort niet te zoeven op asfalt. [-X [-X
Natuurlijk zitten onze lange bosstroken en private snoepstukjes er terug in, we hebben er zelfs nog bij. =P~

De langste afstand zal voor iedereen een makkie zijn met de conditie van de Herdermarathon,Regiotoer,Langdorp,Wissant en dergelijke. :^o :^o :^o :^o :^o

Een filmpje van vorig jaar is ook beschikbaar met dank aan cameraploeg en team Veeteetraxvis productions !! =D> =D>
http://www.veoh.com/videos/v32889107zrmp5AK
Laatst gewijzigd door jodelaietie op ma 16 jun 2008 23:17, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Voor mij de kraker van de maand juni!!!!!!

Bij deze al verzekerde deelname van veeteeteetje en veeteepepeetje.
Ja,het gaat ver.

Zo ver zelf dat we het verjaardagsfeest van mijn oudste dochter een weekje hebben verplaatst.

Zo kunnen we terug volop genieten.Eerst van het parcours,daarna van de BL weide!!! :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Of het de 80 wordt weet ik niet, maar ik zal die zondag vanop de camping vertrekken om er hopelijk weer aan te komen voor den apres is afgelopen ! :roll:
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Zeker weten! Deze kan ik niet missen... :bounce: :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Tubeken
Mountainbiker
Berichten: 572
Lid geworden op: vr 20 jul 2007 17:59

Bericht door Tubeken »

Lig de dinsdag ervoor op de operatietafel ...

Vrees dat t me niet zal lukken om er te geraken, vorig jaar ook operatie gehad en wetend dat ik nog een maand een lam gevoel heb gehad door de operatie. Nu, k ging toch niet kunnen rijden, hadden door buikspieren gesneden (liesbreuk)
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

nonde, nonde, nonde! Dat is nu al de vierde keer op rij dat mijn moeder erin slaagt om een onontkoombaar familiefeestje op de dag van Kluisbergen te organiseren. Ik had haar nochtans zo gezegd, niet die dag. #-o :evil: #-o

Jammer, al veel goeds gehoord over deze tocht, maar 't zal (hopelijk) voor volgend jaar zijn.
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Voor mij is deze een jaarlijks terugkerend fietsfestijn,ene om niet te missen dus!
Den aprés mag er ook steeds zijn op deze unieke lokatie met hopelijk terug een zonovergoten terras?
Waarschijnlijk zal een groot deel van de herderskudde hier met plezier présent tekenen?
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

Wie het filmke van vorug jaar in betere kwaliteit wil zien, klik hier: http://files.filefront.com/kluisbergena ... gen.avi%22
Let op, wel een grote download. :wink:
Triple-T
Mountainbiker
Berichten: 804
Lid geworden op: vr 15 okt 2004 21:03
Rijdt met: Orbea Alma

Bericht door Triple-T »

Een niet te missen tocht!!!
Dit was de nr 1 in Oost-vlaanderen, zeker qua parcours, nu is er natuurlijk ook de Herdermarathon. Koninginnerit in Ronse heb ik nog niet gedaan, dit jaar ga ik voor de dubbel!

Voorbije jaren altijd onder een stralend zonnetje 8)
Vertrek is op een camping, vakantiesfeer verzekerd!

Vorig jaar is het echter in mineur geeindigd, aan de 1° stop splitsing niet gezien door de drukte en 'k stond na 30km terug op de camping #-o
Dan nog die vlakke lus van 18km erbij gedaan maar hiervoor kwam ik niet naar Kluisbergen afgezakt. Dus voor mijn part mag die lus eruit.

Waar zitten dit jaar de splitsingen? :-k
Laatst gewijzigd door Triple-T op vr 30 mei 2008 12:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik heb al horen waaien dat die vlakke lus er niet meer inzit en dat ze nu tot en met de Koppenberg gaan.Dit zou die lus vervangen.

Van welke wind ik het heb horen waaien??
Ene die kluis en omstreken kent als zijne broekzak!!!

Wat het sterke punt is aan deze tt is dat die gasten hun parcours perfect en gedetailleerd voor leggen aan de bevoegde instanties en overal toelating voor krijgen.Ook de privéstukken zijn 100% gegarandeerd schriftelijk bevestigd.Dit is geen tt die overal maar ne keer doorcrost,neen,dat parcours is uitgestippeld tot op de vierkante meter met een maximum aan off-road,technische stukjes,.....

Ge ziet het,ik ben fan!!!
Plaats reactie