13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
steven Vl
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 23:01
Rijdt met: Canyon RC

Bericht door steven Vl »

Tinky-Winky schreef:Aan de bevoorrading werd er de zaterdag nog een foto getrokken van ons, door iemand die vast aan de bevoorrading stond.
Komen die foto's binnenkort ook online ?

Alvast bedankt !
Die staan er normaal al op. Voor zover ik weet staan alle foto's van zaterdag online. En anders moet ik nog is goed zoeken.:-)
ianaprilia
Mountainbiker
Berichten: 402
Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica

ijsbeek

Bericht door ianaprilia »

K was er dit jaar spijtig genoeg niet bij en vraag me al een tijdje af waar net die ijsbeek en de monte impossible liggen, ik ken de bloso ritten rond aarschot goed, maar is er iemand die me precieser kan beschrijven waar of aanduiden op een plannetje van de bloso ritten, ze zich bevinden, zou daar graag eens deftig gaan op oefenen... [-o<
Gebruikersavatar
el stevo
Mountainbiker
Berichten: 564
Lid geworden op: do 20 mar 2008 22:37
Rijdt met: niner emd

Bericht door el stevo »

Ik had voor sint niklaas gekozen, omdat dit dichter bij huis was. Aan de foto's te zien, heb ik echter verkeerd gekozen #-o Waar ligt die beruchte ijsbeek ongeveer zodat ik mijn schade (een beetje) kan inhalen?
Gebruikersavatar
Superkrisser
Mountainbiker
Berichten: 290
Lid geworden op: do 01 apr 2004 17:36
Rijdt met: GT Zaskar, BMC Speedfox Trailcrew

Bericht door Superkrisser »

Die beruchte dame die zo goed kan klimmen op haar Merida is Anja Geldhof. Een zeer technische dame met een passie voor marathons! Toch even zeggen (met gepaste trots) dat ik haar trainer ben... :)
Gebruikersavatar
Steven.sp
Mountainbiker
Berichten: 150
Lid geworden op: di 28 aug 2007 08:29
Rijdt met: Cube

Re: ijsbeek

Bericht door Steven.sp »

ianaprilia schreef:K was er dit jaar spijtig genoeg niet bij en vraag me al een tijdje af waar net die ijsbeek en de monte impossible liggen, ik ken de bloso ritten rond aarschot goed, maar is er iemand die me precieser kan beschrijven waar of aanduiden op een plannetje van de bloso ritten, ze zich bevinden, zou daar graag eens deftig gaan op oefenen... [-o<
Als je van de Tieltseweg in Rillaar richting Houwaart rijd, dan kan je na enige tijd recht af (een klein baantje) waar een wegwijzer staat richten een zwitserse hut. Als je daar dan bijna boven bent, dan sla je recht af. Je volgt deze single-track naast de wei en achteraan de wei kom je even terug om dan na een rechtse bocht en twee bruggetjes die verdomde IJsbeek-Berg te zien liggen.

Succes
Gebruikersavatar
WT6
Mountainbiker
Berichten: 1452
Lid geworden op: do 30 jan 2003 15:28
Rijdt met: 2 wielen, een stuur, ge kent dat..

Re: ijsbeek

Bericht door WT6 »

Steven.sp schreef: Als je van de Tieltseweg in Rillaar richting Houwaart rijd, dan kan je na enige tijd recht af (een klein baantje) waar een wegwijzer staat richten een zwitserse hut. Als je daar dan bijna boven bent, dan sla je recht af. Je volgt deze single-track naast de wei en achteraan de wei kom je even terug om dan na een rechtse bocht en twee bruggetjes die verdomde IJsbeek-Berg te zien liggen.
Succes
Tienbundershof noemt die berghut en de straat die je moet hebben, is de Haldertstraat. Ook het voetbalterrein van FC Houwaart ligt op die afslag, en ook de Solveldroute gaat dit wegje in. Het is ongeveer op de hoogte waar de Solveldroute naar links omhoog gaat, dat je aan het begin van de weide op je rechterkant moet indraaien. Het eerste brugje is meer een palet die wankel ligt, 2e brugje is die naam al wat meer waardig, en dan heb je de Ijsbeekklim.
Eens wachten op droog weer, een goed brede achterband met weinig druk en dan is het te doen.
ianaprilia
Mountainbiker
Berichten: 402
Lid geworden op: do 04 aug 2005 15:33
Rijdt met: Cannondale Scalpel Team replica

Bericht door ianaprilia »

bedankt mannen, k zal ze es gaan zoeken de volgende keren se...
Gebruikersavatar
vaast
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 09 jul 2003 22:20
Rijdt met: 3 * Specialized + Scott

Bericht door vaast »

stef V schreef:
Tinky-Winky schreef:Aan de bevoorrading werd er de zaterdag nog een foto getrokken van ons, door iemand die vast aan de bevoorrading stond.
Komen die foto's binnenkort ook online ?

Alvast bedankt !
Die staan er normaal al op. Voor zover ik weet staan alle foto's van zaterdag online. En anders moet ik nog is goed zoeken.:-)
Ik mis hier (helaas) toch ook nog een paar foto's. Mijn zoontje van 9 op zijn 1e TT (met gele helm) en ook een foto van m'n rechter schouder die vanwege de bedrukking tot de verbeelding sprak!? (vooral die 1e foto zou leuk zijn.)

Cu,
Gebruikersavatar
Tompie08
Mountainbiker
Berichten: 390
Lid geworden op: ma 13 jun 2005 15:24
Rijdt met: Scott Scale 50

Bericht door Tompie08 »

vaast schreef:
stef V schreef:
Tinky-Winky schreef:Aan de bevoorrading werd er de zaterdag nog een foto getrokken van ons, door iemand die vast aan de bevoorrading stond.
Komen die foto's binnenkort ook online ?

Alvast bedankt !
Die staan er normaal al op. Voor zover ik weet staan alle foto's van zaterdag online. En anders moet ik nog is goed zoeken.:-)
Ik mis hier (helaas) toch ook nog een paar foto's. Mijn zoontje van 9 op zijn 1e TT (met gele helm) en ook een foto van m'n rechter schouder die vanwege de bedrukking tot de verbeelding sprak!? (vooral die 1e foto zou leuk zijn.)

Cu,
Ja, foto's van aan de bevoorrading zaterdag hé?! :-D
Bedrukking ging over de "Reetse ..."
Stond daar ook toen jij en je zoontje daar waren...
Volgens mij stond er zaterdag ook iemand foto's te nemen in de afdaling van de Konijntjesberg (net voor de splitsing op de Wijnberg). Die foto's vind ik ook niet terug.
Maar mekkeren ga ik daarover niet doen, als je de massa's foto's ziet die reeds online staan! =D> =D> =D>
Mooi extra'tje die foto's bij een reeds schitterende organisatie...
steven Vl
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 mei 2005 23:01
Rijdt met: Canyon RC

Bericht door steven Vl »

Goed nieuws! Voor zover ik weet staan alle foto's online.
http://www.rillaarsebikers.be Enjoy it!
Plaats reactie