13/04/08 Rillaar

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Birota
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 21:10
Rijdt met: Canyon lux cf - Cannondale Flash

Bericht door Birota »

vandaag ook naar Rillaar getrokken. Kan mij wel terugvinden in de commentaren van hierboven.
Die baggerstrook op het einde en de povere afspuitplaats en dito douches vielen tegen.

Dacht ook ergens gelezen te hebben dat zei die de ijsbeek bovenfietsten een speciale attentie kregen! :evil: Die heb ik dan toch ni gezien of gehoord. Nogthans bangelijk om daar boven te fietsen was wel effe kicken.

Verder schoon parcours mannen!
Gebruikersavatar
herder levi
Mountainbiker
Berichten: 437
Lid geworden op: do 17 feb 2005 22:11
Rijdt met: Trek EX 9.5

Bericht door herder levi »

Insomnia schreef:
Dacht ook ergens gelezen te hebben dat zei die de ijsbeek bovenfietsten een speciale attentie kregen! :evil: Die heb ik dan toch ni gezien of gehoord.
Ik ben er boven gereden en heb mijn bonnetje kunnen inruilen voor een veiligheidsjasje.
Gebruikersavatar
Domme
Mountainbiker
Berichten: 388
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 01:01
Rijdt met: Merida tfs Gustav
Contacteer:

Bericht door Domme »

levi schreef:
Domme schreef:
Ik hoop ook dat jullie geen probleem krijgen met de buurtbewoners wegens de grote hoeveelheden modder die op de straat lag. :oops:
Ik veronderstel dat die mensen wel op de hoogte gebracht zijn van wat die baggerstrook zou kunnen teweegbrengen en ik veronderstel ook dat den brandweer de straat zal schoonspuiten...???
Den brandweer de straat proper spuiten?
Weet gij wat dat kost???
Gebruikersavatar
Tsjies
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 23:35
Rijdt met: Niner Jet, Niner SIR

Bericht door Tsjies »

Ik heb vandaag de 57 km gereden en moet zeggen dat ik me goed geamuseerd heb.
Prachtig parcours, goede bepijling en misschien povere afspuitstand maar die statieven om de bike op te hangen zijn toch wel handig.
Waar ik mij vandaag wel aan gestoord heb zijn de mensen die moeten afstappen en dan blijven stappen op het meest berijdbare gedeelte van het parcour terwijl diegene die dan nog aan het rijden zijn moeten slalommen om boven te geraken. Voor alle duidelijkheid, ik heb ook op de Ysbeek en die helling met de vele wortels moeten afstappen maar ben dan wel altijd opzij gegaan voor de betere bikers die toen nog op hun fiets zaten. Als je van die gasten dan nog een dankwoordje krijgt dan ben ik weeral blij dat ik het gedaan heb.

Volgend jaar zien ze mij zeker terug.
Fredrik
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 14:59
Rijdt met: Merida Mission Carbon Lite Disc

Bericht door Fredrik »

Vandaag eveneens de 70 km gereden. De laatste 10 km vond ik niet super. Veel veldwegels en akkers.
Die modderstrook snap ik ook helemaal niet. Dat de organisatie dit er op het laatste insteekt.

De eerste heuvel die we tegen kwamen, file...
Is het niet mogelijk niet alle afstanden hierover te laten rijden.

Afpijling zeer goed met zoals de bevoorradingen.
Palmboy
Mountainbiker
Berichten: 489
Lid geworden op: za 06 aug 2005 11:05
Rijdt met: Stevens Haze ES (2011) + Scott Scale 35 (2008)

Bericht door Palmboy »

'k Heb vandaag ook gereden in Rillaar. Ik ben genen rappen, maar zoiets als de Ysbeek ligt me wel, zo kan ik ook eens een prijs winnen :wink: . Had wel niet verwacht nog boven te kunnen rijden aangezien ik zaterdag 130km op de weg gedaan had en vandaag van thuis uit vertrokken was. Maar 't is toch gelukt :bounce:

In de laatste modderstrook nog iemand uit de prikkeldraad moeten plukken die weggegleden was en daarin blijven hangen was :drunk:

Voor de rest heb ik me afgevraagd waar die mannen winst konden maken: 3 uigebreide bevoorradingen, een cornetto als je je polsbandje binnenbracht en een fluoriscerend hesje als je de Ysbeek opraakte. En dan had ik die commentaar nog niet gelezen van de mensen hiervoor die 5 euro te veel vonden.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ferme tt die zeer goed begon: het foutje dat de org. de zaterdag bij de inschrijving gemaakt had toen ik de volle pot voor mijn 2 kids betaalde, werd met de glimlach recht gezet =D> .

Parcours: dik in orde...de regen van de nacht en tijdens de rit had het wel gladjes gemaakt.
Bepijling perfect.
Bevoorradingen; in orde en strategisch opgesteld.

tgv clubomstandigheden de 57 gereden...centekes met de glimlach betaald...het was het waard!

Alleen die laatste strook was echt nie nodig...verder =D>

fotokes: http://willydejaegere.fotopic.net/c1492681_1.html
Laatst gewijzigd door Willy D op zo 13 apr 2008 19:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nr 11
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: di 24 jun 2003 18:33
Rijdt met: zannata Z29er en niner air9 carbon
Contacteer:

Bericht door Nr 11 »

effe reageren de laatste modderstrook konden we er echt niet uitlaten om volgende redenen
normaal hadden we een grote parking maar deze werd ons op het laatst geweigerd
daardoor stonden de auto s op de kortakker geparkeerd en was de rijbaan te mal om in 2 richtingen te rijden en zo terug binnen te komen
en iedereen door het dorp terug naar de zaal sturen leek ons ook niet haalbaar
onze excuses voor dit ongemak

al de negatieve punten zullen wij samen bespreken en trachten op te lossen in de toekomst daarom danken wij jullie voor de verslagen ook al zijn ze negatief
stefan
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

:-D :lol:
de BESTE TT die ik in 2008 tot nutoe gereden heb , ongelooflijke mooie parkoerkeuze , lekkere hellingen en goeg kms -70- voor mij .
de laatste bevoorrading was de rijsttaart echt ongelooflijk lekker .
Dikke pluim voor de organisatie , afpijling ok ,
alleen dat modderstukje , ik hoop dat jullie geen last krijgen met de buurtbewoners , want hun straat zag er nog al uit .
Smijt daar maar Dolomiet op ... =P~
Bierbiker Pierrot
Gebruikersavatar
gettah
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 16 jun 2004 22:56
Rijdt met: Cube AMS100 & LTD CC
Contacteer:

Bericht door gettah »

Palmboy schreef:Voor de rest heb ik me afgevraagd waar die mannen winst konden maken: 3 uigebreide bevoorradingen, een cornetto als je je polsbandje binnenbracht en een fluoriscerend hesje
Dit noemt men sponsering ! Den ijskreem was van Nestlé, de vestjes van S.J. Ook voor onze evenementen is sponsering zeer belangrijk, anders komt ge nergens :roll:

Dat van die laatste " onvermijdelijke " strook. Iemand van onze club was slim genoeg om deze niet te nemen en reed rond via de baan. Stond samen met ons aan de wagens, maar was wel proper. Dat van die 2 richtingen in die smalle baan begrijp ik ook niet want er was zoveel volk dat het konstant dubbelrichtings bikeverkeer was. volgend jaar beter he mannen =D>

G.
Plaats reactie