17/02/08 Achterbroek (Kalmthout)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Arthur
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 jan 2008 13:08
Rijdt met: Trek 6500

17/02/08 Achterbroek (Kalmthout)

Bericht door Arthur »

Graag wat info over deze toertocht. Vorige jaren zeer veel goeds over gehoord, dus zou hem graag dit jaar rijden.
'n biker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 04 feb 2008 10:23

Bericht door 'n biker »

Deze tocht gaat langs het militair domein in Brasschaat, langs wat kleinere bossen over Gooreind naar het crosparcours in Wuustwezel om zo langs de bossen achter de manege van Achterbroek terug naar de Sporthal te rijden. Dank zij het droge weer van de laatste dagen zal het parcours er heel goed bij liggen. Ook zijn er dit jaar meerdere splitsingen
+/- 27 km, +/- 32 km, +/- 38 km en +/- 45 km.
Dus voor elk wat wils.
jakowako
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:34
Rijdt met: zwarte oldtimer

Bericht door jakowako »

Deze parel der noorderkempen wil ik zeker niet missen. Hoe laat kan je vertrekken?
'm biker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 23:42
Rijdt met: scott

Bericht door 'm biker »

Volgens mij is dat een toertocht van WBV en kan je vertrekken tussen 08.00 uur en 10.30 uur. Het zonneke zal schijnen dus t zal zeker weer een mooie toer zijn.
'm biker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 23:42
Rijdt met: scott

Bericht door 'm biker »

Vandaag horen vertellen van iemand van de afpijlers dat ze er alles aan gedaan hebben om de omloop nog beter te maken. De natte stukken van de laatste weken hebben ze netjes plat gereden met traktor en wagen zodat het beter kan opdrogen, ze hebben ook nog een splitsing meer gemaakt zodat je 4 verschillende toeren kan kiezen 25, 32, 38 en 45 km.
Ze hebben zelfs voor de liefhebbers Duvel besteld, dus ga ik zeker daar naartoe.
'm biker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 23:42
Rijdt met: scott

Bericht door 'm biker »

Vandaag horen vertellen van iemand van de afpijlers dat ze er alles aan gedaan hebben om de omloop nog beter te maken. De natte stukken van de laatste weken hebben ze netjes plat gereden met traktor en wagen zodat het beter kan opdrogen, ze hebben ook nog een splitsing meer gemaakt zodat je 4 verschillende toeren kan kiezen 25, 32, 38 en 45 km.
Ze hebben zelfs voor de liefhebbers Duvel besteld, dus ga ik zeker daar naartoe.
'n biker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 04 feb 2008 10:23

Bericht door 'n biker »

Ja inderdaad de toer is heel droog. Gisteren hebben we nog eens gereden en onze fiets was zelfs niet heel vuil. Het crossparcours ligt er prachtig bij en we hebben ook een paar mooie privé bosjes ter beschikking. Dus allemaal tot zondag!
jakowako
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: za 12 jan 2008 15:34
Rijdt met: zwarte oldtimer

Bericht door jakowako »

Die duvel, is dat van het vat?
'm biker
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 11 feb 2008 23:42
Rijdt met: scott

Bericht door 'm biker »

volgens mij bestaat er geen duvel in een vat, tenminste ik heb het nog nooit gezien, we zullen zondag eens gaan kijken hé.
Ik heb gehoord dat ze al 50 liter soep meer gaan maken want het zal koud zijn en dan wil iedereen soep hé
'n biker
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: ma 04 feb 2008 10:23

Bericht door 'n biker »

Er zal zeker genoeg lekkere soep zijn, en ook ander lekkers aan de drankstop. Er zijn dus genoeg redenen om zondag naar Achterbroek te komen!
Plaats reactie