03/02/2008 Hoogstraten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
LeoVS
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: za 19 jan 2008 16:19
Rijdt met: Scott Spark eRide 920

03/02/2008 Hoogstraten

Bericht door LeoVS »

Ook in 2008 richten de Hoogstraatse Wielertoeristen een veldtoertocht in en dit reeds voor de 17e maal.

De tocht vertrekt vanuit Klein Seminarie en zal door een aantal prachtige gebieden in groot Hoogstraten gaan. We hebben toestemming verkregen om onder andere de Duitse Nonnen, Heerles Hof, Blauwbossen, Goeverneursbossen en Wortel Kolonie aan te doen. Sommige van deze gebieden zetten eenmalig hun 'deur' open voor ons. Hierdoor hebben we gegarandeerd een afwisselend parkoers, met veldwegels, single tracks doorheen de bossen en af en toe voor de recuperatie een stukje verhard.

Zoals steeds zullen de Hoogstraatse Wieleretoeristen weer garant staan voor een piekfijn georganiseerde tocht met goede parking gelegenheid, vlotte inschrijvingen, perfekt afgepijld parkoers, uitstekende bevoorrading tijdens en fietsreiniging na de rit, uitgebreide douche gelegenheid en een gezellige apres-fiets bar.
Gebruikersavatar
mallybiky
Mountainbiker
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 06 jan 2006 13:55
Rijdt met: Specialized Epic 2007 & Ridley CrossWind

Bericht door mallybiky »

Ik zal er zijn.
LeoVS
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: za 19 jan 2008 16:19
Rijdt met: Scott Spark eRide 920

Bericht door LeoVS »

Je kan ook fotos van de voorbije edities bekijken in de fotogalerij op www.hwt.be
Gebruikersavatar
baggermanneke
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: ma 30 okt 2006 20:53
Rijdt met: mosquito

Bericht door baggermanneke »

zeer schoon toertje het was wel afzien met de wind goed gedaan manne =D>
Gebruikersavatar
StrammerMax
Mountainbiker
Berichten: 2408
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 00:28
Rijdt met: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514
Contacteer:

Bericht door StrammerMax »

De 43 km gereden, ik had er 45 op m'n teller. Inderdaad een mooie tocht, brede boswegen en singletracks, veel afwisseling. Bekend terrein voor mij hier, maar de passage door privé-domein leerde me nog enkele onbekende plekken kennen. Goede organisatie over de hele lijn. Een toffe voormiddag gehad. Idem dito voor de namiddag op de Superprestige Hoogstraten.
Plaats reactie