27/1/2008 Hasselt-Kiewit (Fietspromo)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Olympia-biker
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 05 feb 2004 00:39
Rijdt met: Minerva
Contacteer:

Bericht door Olympia-biker »

En onmiddellijk te betalen... anders er nog een boete boven op ! :oops:
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

Hey Olympia-biker

Het was een mooie tocht met veel singel - traks , goede bevoorrading enkel spijtig voor de boete die jullie gekregen om dat de spamdoek niet op de plaats hing . Maar dit terzijde gelaten , in elk geval ik kom volgend jaar terug . Laat ons hopen dat we elkaar onder eens tegen komen zodat we eens en praatje kunnen slaan.

Martin b.
Ghostrider 1
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: do 05 okt 2006 23:28
Rijdt met: Ghost SE 7002

Bericht door Ghostrider 1 »

wij hebben ook genoten van jullie TT,alles was zeer goed ,
uitpijling, bevoorrading,douches =D> =D>

Tot volgend jaar.
Granny
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: za 07 okt 2006 19:51
Rijdt met: gary fischer

Bericht door Granny »

veel volk zo te zien ( 1200 ????????) :bounce:
Gebruikersavatar
Olympia-biker
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 05 feb 2004 00:39
Rijdt met: Minerva
Contacteer:

Bericht door Olympia-biker »

Net geen 1200... 1092 deelnemers die we graag bedanken om naar Hasselt te komen. Met dit aantal zijn we uiteraard heel tevreden. Geen ongevallen gemeld. De drank was ook beter dan vorig jaar (heb hem zelf geproefd!) Het weer viel ook mee... Dus eind goed al goed.

Tot volgend jaar ?

Groetjes
K@rel
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: do 29 nov 2007 18:01
Rijdt met: ridley shark

Bericht door K@rel »

Ik vond het ook een geslaagde toertocht.
mooi parcours, prima bevoorrading, goede organisatie.

Ik heb wel een splitsing gemist 20 <> 30 maar dat zal aan mij gelegen hebben. Nie erg, zo heb ik toch wat meer kunnen trainen. :-D
Gebruikersavatar
EDBISIKLET
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 16 jan 2006 20:55
Rijdt met: MERIDA

Hasselt Olympia MTB 2008

Bericht door EDBISIKLET »

Hoi,

Ik reageer nogal laat, maar 'k ben dan ook niet van de vlugste.
Schitterende MTB-tocht. 't Is misschien niet de lastigste, maar er zit veel variatie in. Technische stukken, een beetje hellingkjes, mooie lange vlakke stukken om eens goed snelheid te maken... en prima bewegwijzerd.
En je kreeg nog ballekes bij de soep ook!!!!

Wat die boete betreft: OK het staat in de reglementen, OK de mannen van fietspromo moeten dit wat in de hand houden, maar .. je kan ook op een vriendelijke en menselijke manier vragen om een foutje te herstellen. Dan wordt zoiets met plezier gedaan... trouwens het is onmiddellijk rechtgezet.
Boetes opleggen, spekt alléén maar de kas van hen die er geen hand naar hebben uitgestoken. Het voornaamste is om de deelnemers een mooie en goed bewegwijzerde, zo veilig mogelijke tocht aan te bieden zodat zij hun hobby met veel plezier kunnen uitoefenen en er ook van kunnen genieten ... en genieten was er dit jaar weer bij!!! Dank voor de soep, de koeken, de appelsien en de sportdrank en dank voor de glimlach bij de inschrijftafel, de behulpzaamheid bij de fietsenstalling etc.

En bij leven en welzijn tot in 2009!

Sportieve groet,
Edbisiklet
Plaats reactie