23/12/2007 Lummen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

ook de 40km gedaan (42,5 op den teller) Het was een schitterende TT, een paar lekker technische stukken, een paar lekker snelle stukken. Lekkere erwtesoep op de bevoorrading, dan nog ne lekkere gluwein (er stond een schoon blond meisje aan de bediening trouwens :-D die mag mij altijd contacteren als ze nog op zoek is) en nog ne pannekoek binnegespeeld opt einde. lekker lekker. Heb me hier kostelijk geamuzeerd.

Van de pijlen moet ik schijfrem wel gelijk geven, ge ziet ze slecht hangen en op sommige plaatsen kon het ook iets beter.
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Re: toffe tocht

Bericht door Biestie1 »

koenvgn schreef:Tof tochtje, 42,5km aan net geen 22 gemiddeld vond ik niet slecht totdat ik ingehaald werd door een bikeSTER (rood shirtje van bike shop Diest en reed op een specialized geëscorteerd door 2 man van bike fun). Met de moed der wanhoop proberen aan te pikken maar 5km voor het einde een klopke gekregen op een klimmeke en heb haar nie meer terug gezien. RESPECT echt waar!!! =D>
==> Kim Saenen, niet voor niets één van s'lands beste marathon-bikesters.
Gebruikersavatar
Biestie1
Mountainbiker
Berichten: 852
Lid geworden op: vr 05 mar 2004 13:25
Rijdt met: Kona

Bericht door Biestie1 »

Prachtige tocht =D> =D> =D>
Maar dat is niks ongewoon, hier in de streek.
Wel straf dat sommige organisaties nog steeds de Willekesberg mogen platrijden, terwijl anderen daar niet meer mogen komen. Vriendjespolitiek ten top, daar in Lummen. #-o
Maar we mogen dus content zijn dat sommigen er uberhaupt nog mogen komen, want het was weer superplezant, soms wel wat gladjes.
Ook een paar mooie nieuw stukjes (vb. toerke door het domein van Postelmans) en sommige stukskes in omgekeerde richting van normaal.

Euh, waar moest je het inschrijvingsstrookje afgeven ??? Ik denk dat die verantwoordelijke daarvoor schoon binnen aan de stoof gaan zitten was :lol:
Gebruikersavatar
bosprotter
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 22 dec 2007 08:57
Rijdt met: merida matts comp

Bericht door bosprotter »

was weer een plezant tochtje.40 km gereden met den berten.een dikke pluim voor de organisatie.ik heb me weer goe geamuseerd.er had onderweg wel ene een pijltje verzet maar na efkes zoeken konden we onze tocht voortzetten.volgend jaar zijn we er weer.
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

Biestie1 schreef:
Euh, waar moest je het inschrijvingsstrookje afgeven ??? Ik denk dat die verantwoordelijke daarvoor schoon binnen aan de stoof gaan zitten was :lol:
idd ook niemand gezien. Mooie, zware tocht met goeie bevoorrading althans de tweede, de eerste gemist (misschien slechte bepijling ofwel lag de fout bij mij?).

Bedankt aan die kerel waarvan ik zijn pompje heb mogen lenen.
Gebruikersavatar
koenvgn
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: di 17 okt 2006 22:16
Rijdt met: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013
Contacteer:

dan toch respect voor mezelf

Bericht door koenvgn »

Aaahhh... da was dus Kim Saenen... Dan is mijn zelfvertrouwen terug een beetje hersteld. Het inschrijfstrookje moest je bij de inschrijving aan de ingang in een doos gooien (k was er ook bekans langs door).
Gebruikersavatar
dennisschmitz
Mountainbiker
Berichten: 475
Lid geworden op: za 17 dec 2005 02:02
Rijdt met: J.Guillem Atalaya Titanium

Bericht door dennisschmitz »

Vanmorgen ook naar Lummen afgezakt en het was inderdaad de moeite!
Mooie tocht, goede bevoorradingen en veel volk, meer moet dat inderdaad niet zijn. Volgend jaar weer!
Gebruikersavatar
nu-4000
Mountainbiker
Berichten: 60
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 14:59
Rijdt met: BMC fourstroke FS02 29"

Bericht door nu-4000 »

MTBHA8 was met 10+ man aanwezig voor een tweetal uren dikke fun.
Lummen staat in mijn top drie van onderschatte TT's.
Single track mania, prachtige streek, verre van plat.
Reactie op eerdere posts : ik ben steke kleurenblind, maar vond de uitpijling zeer goed...
tot volgend jaar !
M
Gebruikersavatar
CUB3
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 04 jul 2005 20:22
Rijdt met: CUBE LTD 4 2005

Bericht door CUB3 »

Schijfrem schreef:Hier ook geweest rijden en het was inderdaad een mooi tochtje =D>
Mooie technische stukken in het begin en dan voor de rest mooie en snelle bospaden afgewisseld hier en daar met een plezante single track. Goede bevoorrading, lekkere glühwein en achteraf nog ne pannenkoek en nen donkere leffe binnengekapt.
1 minpunt: die schandalig slecht zichtbare pijlen ... daar mogen die van fietspromo toch eens iets aan doen zenne :evil:
Soit, mijne zondag is weer geslaagd.
Proficiat aan de organisatie =D>
Dit was geen TT van fietspromo maar van VFT.
Ik vond het een hele mooie TT, alleen gevaarlijk glad op sommige plaatsen.
Ik heb er ene gezien met zijne kop vol bloed.
Maar dat hoort erbij zullen we maar zeggen zeker.

Groeten.
Gebruikersavatar
Fons Moors
Mountainbiker
Berichten: 1331
Lid geworden op: di 02 nov 2004 22:44
Rijdt met: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine

Bericht door Fons Moors »

Fietste en filmde tijdens de TT
Voorlopig 138 geknipte fotokes uit de film - De film komt later in de week...

Afbeelding
Tof mutske...
Plaats reactie