25/11/07 Chaumont-Gistoux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

25/11/07 Chaumont-Gistoux

Bericht door Haaike »

Ik zou volgende week deze VTT willen rijden, maar heb eigenlijk geen idee wat voor parcours dit is?

Kan iemand mij info geven hierover? Of over andere dingen, zoals bevoorrading (is het nodig zelf veel eten mee te nemen of niet...)?

Bedankt!

PS: sorry als hiervoor al een topic bestaat, maar heb ernaar gezocht en niets gevonden....
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

Bericht door Gé claxon »

ik heb deze TT alleen nog maar in de (zomer) =D> =D> gereden als het dezelfde organisatie is en ten voordele van autootje voor de gemeenschap dan zou ik zeker ni twijfelen [-X alles is voorzien goede bevoorrading douches en nen BBQ op het einde???
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

Gé claxon schreef:ten voordele van autootje voor de gemeenschap
???
het ligt mss aan mij maar ik snap ni echt wa ge hiermee bedoelt...
Alleszins bedankt om te reageren! Toch al leuk om weten dat er een goeie bevoorrading enzo is.
Gebruikersavatar
DDM
Mountainbiker
Berichten: 183
Lid geworden op: do 22 mei 2003 12:23
Rijdt met: Mountain Cycle Zen

Bericht door DDM »

Vind niets op 25/11/07 voor Chaumont-Gistoux. Waar is de startplaats? Is niet zover van bij mij en de omgeving is top.
Gebruikersavatar
Haaike
Mountainbiker
Berichten: 714
Lid geworden op: di 05 dec 2006 11:55
Rijdt met: Thompson Mach5

Bericht door Haaike »

DDM schreef:Vind niets op 25/11/07 voor Chaumont-Gistoux. Waar is de startplaats?
Dit is de info die ik erover heb (komt uit de Winterkalender 2007-2008 van de WBV):

VISA selectietocht
25/11/07: VTT du RVC Brabançon (Waals-Brabant)

15-30-40 km
Complexe Sportif André Docquier
Av. du Ronveaux, Chaumont-Gistoux
I&S: 8u-11u
Info: Detry René, 010/401323 - 0477/574713

Meer info dan dit heb ik niet, hopelijk weet je hiermee over welke tocht het gaat...
Gebruikersavatar
Gé claxon
Mountainbiker
Berichten: 360
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 20:50
Rijdt met: mè een bel

Bericht door Gé claxon »

dat autootje gebruiken ze om de gepensioneerden naar de winkel,apoteek ,dokter te vervoeren ; maar ik denk dat diene vtt alleen in de zomer is , ergens aan een sportcentrum
Plaats reactie