02/12/2007 Sint Lenaarts (Brecht)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
lasorbike
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 19:28
Rijdt met: trek 6500XT

Bericht door lasorbike »

is er ook een kidstoer ???? en hoeveel km :bounce: :bounce:
Gebruikersavatar
Hermans
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: vr 05 okt 2007 21:16
Rijdt met: Cube GTC Reaction SL 29er 2014 - Cube Acid 26er 2006 (wordt SS project)

Bericht door Hermans »

lasorbike schreef:is er ook een kidstoer ???? en hoeveel km :bounce: :bounce:
15km volgens de flyer 8)
Gebruikersavatar
€NIGM@
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: vr 17 feb 2006 22:53
Rijdt met: Canyon Cf Slx /Stevens Haze Es/Willier GT

Bericht door €NIGM@ »

Goed dat je cambeenbos er bij hebt genomen.
Nu alleen nog hopen dat ze er voor de middag niet te veel uitkappen.
En dat de pijltjes niet wegvliegen.

cya Enigm@
Gebruikersavatar
kurt242
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 01 okt 2007 15:50
Rijdt met: Trek x calliber garry fisher competition 2013

Bericht door kurt242 »

Miljaar , gisteren naar het fan bal van een bevriend mx er Bengt °all bikes ° Laeremans geweest met de alom gekende gevolgen vandien he !!!!!! :drunk: I feel so bad now zeker omdat ik vh principe ben s avonds grote jan en dat was ook zo ik zweerde bij hoog en laag dat ik er vandaag een 60km lap zou op geven .
Das nu al HEEEEL wa minder :oops: :^o [-X
Toch gaat mn gsm wekker met de oo zo fijne IK BEN DE Joery wek tune ook niet echt vrijuit ....of ik moet hem Firmin gewijs hebben afgezet , maar hij ziet er toch nog intackt uit .
Enfin there aint no excuses en @ TIM als jij dit moest lezen stuur me dan ns een PB om eens af te spreken ivm met die inschrijving he =D>
nobody s perfect !!!
Voor straf vlam ik nu naar herentals om daar na nuttigen van de nodige spaghetty de nodige kilometers af te gaan malen.
Hopelijk kan ik achteraf nog wat verder neuzen in de verslagen die jullie achterlaten :oops:
tot de volgende
Gebruikersavatar
Mr_Proper
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: za 12 nov 2005 21:55
Rijdt met: Stevens S8
Contacteer:

St lenaarts

Bericht door Mr_Proper »

Vandaag met de fiets vertrokken naar St-Lenaarts. De bedoeling was om de 27 km te bollen, deze waren eigenlijk vlot te doen. Aangekomen bij de bevoorrading, die voor ons in orde was, besloten we voor de 46 km te gaan. Man, man wat een verschil van parcour, ondergrond en zwaarte! Met momenten dachten we dat er maar 2 slijkduvels waren op deze tocht. De moed niet laten zakken (zaten toch al vol slijk), maar we zijn goed en wel aangekomen. We hebben ons goed geamuseerd (kinderhandjes zijn gauw gevuld :-) ).

Afspuitstand zou ik toch aanraden, met zulk weer, enkele slangen meer te voorzien? Hier stonden er veel te bibberen waaronder ik.

Tot de volgende mtb met of zonder slijk. :P
Gebruikersavatar
fladderke
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: za 18 nov 2006 23:02
Rijdt met: wit met shimano-groep

Bericht door fladderke »

Nu weet ik waarom de inrichters "de Stoempers" noemen. Schoon TTke en echt moeten "stoempen" (was wel 4 weken geleden dat ik nog eens serieus gefietst had). Ik heb voor alle zekerheid de 27 maar gedaan en was blij dat die laatste km's windaf waren. Wat de tocht betreft niks dan goede punten. Alleen de splitsingen stonden wat dicht op de "oppasbordjes". Het slechte weer van vorige nacht maakte het er niet lichter op. De bevoorrading was in orde. Ik hoop dat die ongelukkige biker met wonde aan de hand intussen al goed verzorgd is en dat hij er later geen last meer van heeft.
Gebruikersavatar
Lilleputter
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 21:25
Rijdt met: Scott Scale 35 2008

Bericht door Lilleputter »

Goe tt'ke lekker veel slijk en goe bevoorrading wat moet een mens nog meer hebben.

Ik had nog één vraagje naast het parcours stond er een fotograat, weet iemand waar je die foto's kan bekijken.
Gebruikersavatar
Lilleputter
Mountainbiker
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 nov 2007 21:25
Rijdt met: Scott Scale 35 2008

Bericht door Lilleputter »

tis gene fotograat maar fotograaf, sorry
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Allez Dweepy, nice work me uw club. Er hebben er nog wat staan lachen omdat ik buiten mijn fiets mezelf ook nog liet afstomen aan de carwash, da's altijd lollig.

Ik denk dat er heel veel zichzelf zijn tegengekomen vandaag, hehe.

Het was weer een goei training en zeker voor herhaling vatbaar :wink:
modderzwemmer
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 20:44
Rijdt met: TREK 6500

Wat dagenlang regen al niet kan aanrichten

Bericht door modderzwemmer »

Vandaag met goede moed aan VTT sint-lenaarts begonnen, maar al vlug had ik begrepen dat ik de 46 km niet cadeau zou krijgen. [-X
Stuk voor de bevoorrading was al flink stoempen, maar stuk daarachter
was met momenten loodzwaar.
Ben in de eindfase mezelf enkele keren flink tegengekomen . =P~
Hierbij dank ik m'n vaste bikemaat bikerke004 om mij voldoende peptalk te bezorgen en zo toch de volle 46 km te volbrengen.
=D>
Plaats reactie