18/11/2007 Wijnegem (Antwerpen)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
BENd over
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: za 16 sep 2006 17:38
Rijdt met: Antwerpen

18/11/2007 Wijnegem (Antwerpen)

Bericht door BENd over »

15 - 30 - 45km
start 8.00 - 11.00 u
Gemeentelijke lagere school; schoolstraat


Wij van jullie rijd hem mee?
Mensen uit de buurt die willen afspreken om hem samen te rijden laten maar iets weten.
Gebruikersavatar
ridleygirl81
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 25 feb 2007 13:26
Rijdt met: ridley orca xt

Bericht door ridleygirl81 »

als alles mee zit zal ik erbij zijn , zie dat de zon maar schijnt :-) groetjes
modderzwemmer
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 15 okt 2007 20:44
Rijdt met: TREK 6500

Re: 18/11/2007 Wijnegem (Antwerpen)

Bericht door modderzwemmer »

BENd over schreef:15 - 30 - 45km
start 8.00 - 11.00 u
Gemeentelijke lagere school; schoolstraat


Wij van jullie rijd hem mee?
Mensen uit de buurt die willen afspreken om hem samen te rijden laten maar iets weten.
Weet ge waar de TT allemaal komt
Pordoi
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:17
Rijdt met: MERIDA MATTS 500 SPORT

Bericht door Pordoi »

Werd vorig jaar in regenweer :lol: zoals vandaag gereden. Ging langs singelpads naast de autostrade naar Ranst om via Oelegem richting (langs antitankkanaal overkant fietsroute) Schilde te gaan en zo terug naar Wijnegem. Vond het toen een mooie tt. =D>
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

Het stuk achterdoor langs Wommelgem, Ranst, Broechem heeft wel iets . Er komt soms nogal wat verbindingsasfalt bij kijken. Maar dat is niet erg vanwege het 'unieke concept'.

Snelle tt met toch wel een eigen karakter vind ik.
TITTYMAN
Mountainbiker
Berichten: 743
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 19:27

Bericht door TITTYMAN »

Idd snelle tt en kan je makkelijk 2x bollen, hoewel het dit jaar anders zal lopen omdat ze niet meer in de boskes naast de autostrade ter hoogte van Q8 ed mogen.

Er zou meer richting halle-zoersel gereden worden in de plaats, dus vermoedelijk wordt de toer iets minder snel, maar denk wel dat het de moeite blijft. (info via de organiserende club gekregen).

Ik ben in ieder geval van de partij en zal zaterdag het parcours wel gaan verkennen :wink:
Bikevriend
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 23 nov 2005 14:13
Rijdt met: Specialized Turbo Levo

Bericht door Bikevriend »

Heb deze toertocht al meermaals gereden en er is inderdaad veel asfalt in het parcours opgenomen. De onverharde stukken zijn dikwijls nog heel slijkerig. Kalmthout is volgens een veel beter alternatief als je in de regio wilt rijden.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

flyboy schreef:Het stuk achterdoor langs Wommelgem, Ranst, Broechem heeft wel iets . Er komt soms nogal wat verbindingsasfalt bij kijken. Maar dat is niet erg vanwege het 'unieke concept'.

Snelle tt met toch wel een eigen karakter vind ik.
Wat bedoel je met dat unieke concept?
IceCube
Mountainbiker
Berichten: 178
Lid geworden op: vr 07 jul 2006 08:45
Rijdt met: Cube Ltd Race, full XT, Reba, Avid Elixir 9, Mavic CrossTrail, NN/RR

Bericht door IceCube »

Ben zondag nog gaan rijden aan de "paarden"kant van het antitankkanaal. Als de toer langs daar komt, 's morgens spek-met-eiren eten, vette noppen of spikebanden monteren, en zwembroek aandoen, want dan wordt het echt slijkbaggeren !! Van mij mag het, ik zal er zijn.
Gebruikersavatar
flyboy
Mountainbiker
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 11 mar 2002 02:00

Bericht door flyboy »

De bossen van Halle (parcours van de zes uren) en het antitankkanaal zijn extreem vettig nu ... als de nieuwe toer langsdaar komt wordt het zeker baggeren.
Plaats reactie