18/11/07 St.Elooiswinkel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
clubboys
Mountainbiker
Berichten: 119
Lid geworden op: zo 09 sep 2007 11:03
Rijdt met: bulls pro 8.50

18/11/07 St.Elooiswinkel

Bericht door clubboys »

iemand meer info over deze tt [-o< [-o<
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Ik weet nu niet of ik de meest gepaste persoon ben om de info te verschaffen :oops: .

Ikzelf ben lid van de winkelse trappers maar het zijn de collega's die dit jaar een volledig nieuwe tocht in elkaar hebben gebokst. :bounce: :bounce: :bounce:

Er zijn enkele nieuwe mogelijkheden bijgekomen in de streek waar optimaal gebruik van wordt gemaakt.

Verder blinkt de tocht uit in een prima organisatie.

Zeker doen!!!!! :-D
stafke
Mountainbiker
Berichten: 275
Lid geworden op: di 13 dec 2005 21:59
Rijdt met: saracen eiger

Bericht door stafke »

inderdaad,prima organisatie en mooi parcours(allé vorige jaren toch)en 't zal wel weer zo zijn!!!! =D> =D>
easy biker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:24
Rijdt met: martelli

Bericht door easy biker »

Inderdaad Stafke,
het bestuur van de Winkelse Trappers doet er weer alles aan om van de 9de winkelse mountainbiketour een prachttoer te maken.
Op www.dewinkelsetrappers.be kun je vanaf nu de eerste info lezen over deze "9de winkelse mountainbiketour".
Surfen maar ...
Laatst gewijzigd door easy biker op zo 04 nov 2007 06:33, 1 keer totaal gewijzigd.
easy biker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:24
Rijdt met: martelli

Bericht door easy biker »

Ook de flyer vanaf vandaag on line op www.dewinkelsetrappers.be
Laatst gewijzigd door easy biker op zo 04 nov 2007 06:40, 2 keer totaal gewijzigd.
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

Heb het foldertje al gezien, maar waar heb ik het weer gelaten #-o
easy biker
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: vr 02 nov 2007 19:24
Rijdt met: martelli

Bericht door easy biker »

timothyd schreef:Heb het foldertje al gezien, maar waar heb ik het weer gelaten #-o
Het foldertje (de flyer) kun je zien op de eerder vermelde site. Als je wil, kun je die ook opslaan op je pc (rechtsklikken op de folder en "opslaan" selecteren). :roll:

Maar vooral niet vergeten : zondag 18 november in de sporthal van Sint-Eloois-Winkel vanaf 8u30. :wink:
timothyd
Mountainbiker
Berichten: 1036
Lid geworden op: ma 02 jul 2007 19:14
Contacteer:

Bericht door timothyd »

easy biker schreef:
timothyd schreef:Heb het foldertje al gezien, maar waar heb ik het weer gelaten #-o
Het foldertje (de flyer) kun je zien op de eerder vermelde site. Als je wil, kun je die ook opslaan op je pc (rechtsklikken op de folder en "opslaan" selecteren). :roll:

Maar vooral niet vergeten : zondag 18 november in de sporthal van Sint-Eloois-Winkel vanaf 8u30. :wink:
Ty, jullie hebben geluk met de datum, men verwacht storm maar niet op deze dag.
Gebruikersavatar
balance2007
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 20:36
Rijdt met: Balance

Bericht door balance2007 »

Ben zelf ook van Sint-Eloois-Winkel, en ben toch wel benieuwd naar die nieuwe stukken in het parcours.
Wie licht een tipje van de sluier...
Gebruikersavatar
balance2007
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: zo 21 okt 2007 20:36
Rijdt met: Balance

Bericht door balance2007 »

IK wacht nog steeds op iemand die ene tipje van de sluier ligt omtrent het parcours ??
Plaats reactie