16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

16/11/2007 Torhout (nachtrit)

Bericht door Lichterveldenaere »

Lang naar gesmacht (alvast volgens Katrien20) maar daar is hij dan eindelijk: de nachtrit van Torhout!

Op vrijdagavond 16 november verwachten we jullie opnieuw voor de 8ste Nacht Mountainbike van de Torhoutse Outdoor Fun (afgekort TOF)

Onze naam indachtig willen we het voor jullie zo 'tof' mogelijk maken.
Wij bieden u een parcours aan in Torhout en omgeving en dit bij nachte. De geraamde afstanden (nog niet volledig vast) zijn 27km en 35km en leiden u doorheen Torhout (incl. passage door de Warande), Aartrijke, Veldegem, Groenhove, Lichtervelde (voor de grote afstand) en opnieuw Torhout. Onderweg proberen we het parcours zo sfeervol mogelijk in te richten. Meer gedetailleerde info volgt nog wel.

Verder bieden wij u een verzorgde bevoorrading, warme (hopelijk toch) douches, een bikewash en pannenkoeken achterna. Voor de leute en de ambiance op de après moet u zelf zorgen, alhoewel we wel steeds bereid zijn de dorstigen te laven.

Plaats van inschrijving: zaal voetbaltribune Velodroom, Bruggestraat 29b in Torhout
(idem als vorig jaar, parkeergelegenheid bij zwembad en De Mast)
Inschrijving mogelijk van 19.00 tot 21.00.
Prijs: € 3,00 voor aangeslotenen, € 4,00 voor niet-aangeslotenen

GOEDE FIETSVERLICHTING IS VERPLICHT!!!!
EEN HELM IS OOK STERK AAN TE RADEN (zowiezo op elke tocht)
Laatst gewijzigd door Lichterveldenaere op di 30 okt 2007 22:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ja,ik ben blij deze topic als eerste de hemel te mogen inprijzen. :bounce: :bounce:

Torhout,da's voor mij de koningin (of is het koning) der nachttochten!!!! :bounce: :bounce:
Als ik er ene niet wil missen is het deze wel. =P~ =P~

Een must voor iedere mtb-liefhebber. =D>
Een gezellig avondje uit met alles erop en eraan.

Dat ik op de eerste startrij zal staan met de forumtrein hoef ik waarschijnlijk niet meer te vertellen. 8) :lol:

Inderdaad,een schitterende organisatie,veel sfeer en lichtjes op het parcours.(De Warande is steeds een pareltje "by night")
Vorig jaar stond er ook ergens te velde een lichtboog waar je onder moest.(Prachtig!!!) =D> =D>
Je moet het maar doen zo'n tt inrichten =D> =D> =D>

En vergeet vooral niet zoveel mogelijk op te vallen!!!!
(Licht voor en achteraan,fluovestje,fluobandje,.............kan heel belangrijk zijn!!!)
Gebruikersavatar
Grande
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 05 okt 2007 15:05
Rijdt met: Sprint Apolon

Bericht door Grande »

Lijkt me tof. Zal er ook zijn en dit wordt dan meteen mijn eerste TT by night. :-)
Gebruikersavatar
SuPaH FLY
Mountainbiker
Berichten: 117
Lid geworden op: wo 18 okt 2006 19:23
Rijdt met: Bulls SQ-900 Pro
Contacteer:

Bericht door SuPaH FLY »

veeteeteetje schreef: (Licht voor en achteraan,fluovestje,fluobandje,.............kan heel belangrijk zijn!!!)
Dan zal ik maar een kaarske aansteken zekers :lol: 8)
Gebruikersavatar
iceman321
Kerstman
Berichten: 209
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 18:05
Rijdt met: CUBE STEREO HYBRID 120 HPA SL 29

Bericht door iceman321 »

ik zal er absoluut bij zijn... :bounce: :bounce: :bounce: =P~
Gebruikersavatar
Duvelbiker (noW)
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 17:21
Rijdt met: C'dale F600

Bericht door Duvelbiker (noW) »

Jawel jawel, Torhout staat alweer met stip genoteerd in mijn agenda.
Naar goede gewoonte vier ik weer mijn verjaardag in torhout, rijden we veel te rap met een klein lichtje dat als maar kleiner wordt (en de dreven als maar donkerder), blijven we de jeneverbar in de gaten houden tot alles op is, een pannenkoekje eten en in torhout een fuifje aandoen :s Vorig jaar te zessen thuisgekomen, wel slechte punten gehad en zeer hoofd de dag erop, maar twas zeker de moeite waard!
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

alhoewel deze nachtrit wel een tijdje bollen is van mijn woonplaats maarkedal zal ik toch net als vorig jaar er terug bij zijn
hopelijk krijg ik nog iemand mee uit mijn omgeving want moederziel alleen starten in een nachtrit is toch wel af te raden (tmoest maar iet gebeuren hé)
misschien kan ik voor de eerste maal meerijden met de forum trein maar tis te zien wanneer hij vertrekt
heb mij vorig jaar goed geamuseerd, vooral de technische passages in de kleine bosjes en den après was ook dik in orde

ps : waren manten en kalle ook nie aanwezig vorig jaar ?
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

pollie schreef:alhoewel deze nachtrit wel een tijdje bollen is van mijn woonplaats maarkedal zal ik toch net als vorig jaar er terug bij zijn


ps : waren manten en kalle ook nie aanwezig vorig jaar ?

ja ja die waren daar,en dit jaar.............

zie de foto's van vorig jaar op www.deforumbikers.be
Gebruikersavatar
casper
Mountainbiker
Berichten: 800
Lid geworden op: do 16 okt 2003 18:55
Rijdt met: Cube Reaction race, Marzochi, HS33, Full xt
Contacteer:

Bericht door casper »

iceman321 schreef:ik zal er absoluut bij zijn... :bounce: :bounce: :bounce: =P~
En gij niet alleen hoor :wink:
Daar gaat daar weer wa 'Steenbakkersgespuis' rondsluipen die nacht [-o< [-o< [-o<



Gr,
Casper :lol:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

casper schreef:
iceman321 schreef:ik zal er absoluut bij zijn... :bounce: :bounce: :bounce: =P~
En gij niet alleen hoor :wink:
Daar gaat daar weer wa 'Steenbakkersgespuis' rondsluipen die nacht [-o< [-o< [-o<



Gr,
Casper :lol:
ik zal ook een deel uitmaken van da "steenbakkersgespuis"....
Plaats reactie