04/11/2007 Langdorp Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Er is nog een verschil tussen iedereen mag zijn toerke doen of stilvallen en op de enige bereidbare lijn blijven camperen.
Gebruikersavatar
Biker Zjé
Mountainbiker
Berichten: 410
Lid geworden op: ma 26 jan 2004 21:09
Rijdt met: Speci Epic

Bericht door Biker Zjé »

MÖBIAAN schreef:Eerste klim aan den American Bar is vlot te doen, zeker niet te vettig, maar wel één van de meer technische klimmen in de rit.
Tweede herken ik niet direct, Bosberg ?

MÖBIAAN
Volgens mij is dit aan de Gijmelberg. Altijd goed te doen (slechts klein stukje van 10 m)
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Ola, zie dit nu pas, ga er ook proberen te zijn, vroeger nog met de Chiro daar geweest. Te gek !
EvilD
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 30 dec 2005 23:08
Rijdt met: Cube LTD SL

Bericht door EvilD »

gdvd he, deze tt heeft voor mij welgeteld 2km geduurd. Pat afgebroken, en had er goesting in :evil:
gelukkig wast ni ver. Hoe viel het bij de rest mee?
Molteni
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 21:13
Rijdt met: Granville

Bericht door Molteni »

Heb met mijn neefje de 27 Km gereden. (Wel met de fiets van de auto tot aan de inschrijving en terug nadien :-) ) Perfecte tocht =D> =D> . De Goorbikers hebben natuurlijk ook de locatie mee.
Gebruikersavatar
Fozzie
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 11:05
Rijdt met: Granville u6
Contacteer:

Bericht door Fozzie »

Prachtig!

Ook hebt ge daar al 150 keer (of meer) gereden, het blijft toch een machtige streek om te fietsen!

Voor mij was alles =D> =D>
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Vlotte inschrijving (zeker aan de 60km-tafel) en hup parkoers op. 1ste km filerijden, want een boomstammetje en een bruggetje veroorzaakt blijkbaar vertraging in 't begin. Geen probleem hierna veel alleen gereden op parkoers v/d 60. 1ste deel st's a volonte, 2de deel wat minder met, 3de deel weer super. Dit blijft toch een supertocht. Extreme-bar is helemaal bovengeraakt :bounce: . Konijnenberg in Rillaar (denk toch dat 'm dat is), eens mooi anders afgewerkt. Laatste beklimming voor bevoorrading 2 (Bosberg) ook just opgeraakt en heel afgeraakt :bounce: . Goede bevoorradingen, goede uitpijling, alles tip-top.
Waren wel meer dan 60km denk, want mijn verkrampende beentjes hunkerden naar 't einde. Totaal 67 km op m'n teller. 21.3 gem

Langdorp, always fun !!!
edjetoerist
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 11 dec 2006 11:58
Rijdt met: BULLS SQ 700 PRO

Bericht door edjetoerist »

Was voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste keer. Prachtige TT en voortreffelijke organisatie =D>
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

mooi...zeer mooie tt.
Parcours op enkele desolate plassen na droog. Zeer goed aangeduid. Ik had op de 63 km een kleine 475 hoogtemeters. Toch 2 keer voet aan de grond moeten zetten, eerste keer achter de 'extreme bar' waar het achterwiel doorslipte, tweede keer op een klim na de 2de bevoorrading (ik heb er ene weten oprijden).
Veel volk maar nergens storend.
Justekes 3 uur gereden, 63 km.

Onderweg redelijk wat jonge gastjes gezien =D>
Gebruikersavatar
Fozzie
Mountainbiker
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 11:05
Rijdt met: Granville u6
Contacteer:

Bericht door Fozzie »

Willy D schreef: Onderweg redelijk wat jonge gastjes gezien =D>

En ook heel veel vrouwelijke bikesters!!! =D> =D> =D>
Plaats reactie