03/11/07 Wechelderzande

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 676
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

03/11/07 Wechelderzande

Bericht door Den jjag »

Hey, even wat info over de tt van mijn maatje Marcel.

Op zaterdag 03/11/07 word de 3de Vredetocht georganiseerd.

PLAATS:>Voetbalterrein K.F.C. De Vrede, Voetbalstraat te Wechelderzande (Lille).

AFSTANDEN:>15(kids)-25 - 35 - 45 km.

VERTREK:>09.00u.-13.30u.

PRIJS:>3.00€-
1.50€ voor de kids

Douches en kleedkamers ter berschikking.
Reiniging fietsen mogelijk.

Zanderig parkoers in bijzonder bosrijke omgeving, altijd goed berijdbaar.

En, zoals ik Marcel ken, zal hij elk single-trackske gebruiken (dat hij mag gebruiken), die kerel kent de bossen in de (verre) omgeving als zijn broekzak :wink:
Dutch Biker Leon
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 21:31
Rijdt met: Van Nicholas
Contacteer:

Bericht door Dutch Biker Leon »

Vorig jaar met veel voldoening deelgenomen. Door omstandigheden dit jaar helaas niet aan het vertrek. Gelukkig dat de dagen daarvoor er volop kan worden gemountainbiked.

Commentaar van vorig jaar http://www.mountainbike.be/forumbak/vie ... 8&start=24

Aanrader =D>
prosserke
Mountainbiker
Berichten: 93
Lid geworden op: di 16 okt 2007 20:41
Rijdt met: Cannondale flash 29er carbon , Scott 930 2014 , Ridley Helium , Ridley X-Fire

Bericht door prosserke »

Gaat de tocht gewoon door , lees net op de site van de vwb dat deze van de kalender is geschrapt
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 676
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

De tocht is inderdaad van de VWB kalender geschrapt, maar gaat gewoon door. :wink:
Gebruikersavatar
NERMAL
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 09:29
Rijdt met: GEEN RIJD MET DE FIETS

Bericht door NERMAL »

Waarom geschrapt van de kalender , hoe groot is het Bloso gehalte :-)
Pordoi
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 21:17
Rijdt met: MERIDA MATTS 500 SPORT

Bericht door Pordoi »

Waarom wordt er niet geantwoord op de vraag waarom deze tocht van de VWB kalender is geschrapt!
Financiële problemen ? Andere ?
Is het om die 3 € per inschrijving te doen? ipv 2,5 € die er gevraagd mag worden van de VWB.
Nu ik was als VWB lid en nog andere van plan om naar jullie tocht te komen, maar nu natuurlijk niet. Dan maar Pulle. :-?
Gebruikersavatar
polepo
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: di 27 dec 2005 21:15
Rijdt met: moozes chaser

Bericht door polepo »

Gaat de tocht dit jaar weer richting Vorselaar en Poederlee?Weet er iemand iets meer?
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 676
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Leppe schreef:Waarom wordt er niet geantwoord op de vraag waarom deze tocht van de VWB kalender is geschrapt!
Financiële problemen ? Andere ?
Is het om die 3 € per inschrijving te doen? ipv 2,5 € die er gevraagd mag worden van de VWB.
Nu ik was als VWB lid en nog andere van plan om naar jullie tocht te komen, maar nu natuurlijk niet. Dan maar Pulle. :-?
Ik heb net met Marcel (organisator van deze TT) gebeld met de vraag waarom deze tocht van de VWB kalender is geschrapt.
Dit omdat deze TT vanaf volgend jaar op de kalender van fietspromo komt heeft de VWB deze TT van zijn kalender geschrapt.

Voor de mensen die graag weten welke richting deze TT uitgaat, wel het is ongeveer dezelfde als vorig jaar alleen in de andere richting.
En inderdaad gaat richting Poederlee, Wechderzande, een gedeelte van de Bloso Haarlebeekroute enz.
kom niet voorruit
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: do 04 jan 2007 12:18
Rijdt met: bolt nooit

Bericht door kom niet voorruit »

pulle is wel op zondag dus zaterdag toch maar naar Wechel zeker
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

Leppe schreef:Waarom wordt er niet geantwoord op de vraag waarom deze tocht van de VWB kalender is geschrapt!
Financiële problemen ? Andere ?
Is het om die 3 € per inschrijving te doen? ipv 2,5 € die er gevraagd mag worden van de VWB.
Nu ik was als VWB lid en nog andere van plan om naar jullie tocht te komen, maar nu natuurlijk niet. Dan maar Pulle. :-?
Gij laat de keuze van een tt afhangen de vwb?
Plaats reactie