28/10/07 - Ingelmunster (LET OP: GEWIJZIGDE LOCATIE!!!)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

Zeer mooie maar lastige tocht.

De laatste 10 klm mezelf enkele keren tegengekomen...
Plotseling fiets er mij daar een vrouw voorbij (appelblauwzeegroenachtig kleur van truitje) #-o . Wel een schone verschijning en amai wat 'n tempo. Heb dan maar enorm op mn tanden gebeten en in het wiel gekropen tot het einde. Dit was de eerste keer dat een vrouw mij voorbij ging 8)

Na zonet een tukske te hebben gedaan kunnen we er weer tegenaan si.

Bedankt voor de goede organisatie !! =D> =D>
Gebruikersavatar
perico
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 28 dec 2002 20:45
Rijdt met: Bulls 9.80 Full XT
Contacteer:

Bericht door perico »

Heb vanmorgen de grote tocht gereden, had 65,4 km op de teller staan.
Prachtige tocht met een puike organisatie.Al van bij de start had je het gevoel, "hier is werk van gemaakt".
De ganse tocht door had ik dit gevoel.In klein Zwitserland voelde je dat deze tocht een beetje te polupair aan het worden is, echt doorrijden was moeilijk.Ik heb me er niet aan geërgerd, gas geven kon later wel nog.

Mooi hoe Marnix toch zijn graantje kon meepikken nadat hij de startplaats kwijtgespeeld was :wink:

Na de splitsing was het een pak minder druk en konden we de gas vol open draaien :drunk:
Een pak mannen die me eerst inhaalde heb ik nadien nog oversteken, goed indelen was hier duidelijk de boodschap.Na Ooigem bos en crossparcours Wielsbeke, met een leuke afdaling, was het nog aardig zwaar tot de finish. Lastige stroken road tot aan Ingelmunster met wind vol tegen.

Na een lekkere hotdog huiswaarts voor een warm bad.
Na Nieuwenhove gisteren (68km) en Ingelmunstyer vandaag (65km) een meer dan geslaagd fietsweekend.

Bedankt aan de Brigandbikers voor deze mooie en goedkope (1.75€) tocht.Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.

mvg.
Laatst gewijzigd door perico op zo 28 okt 2007 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
pomer
Mountainbiker
Berichten: 107
Lid geworden op: zo 20 feb 2005 19:40
Rijdt met: O2Feel Karma mtb 2019
Contacteer:

Bericht door pomer »

:-? Ik ben niet content ,te weinig asfalt :cry: en geene ketchup meer voor mijne warme hond :evil: Voor de rest 9.15/10 voor iedereen en alles =D> bewaakte fietsparking =D> gratis koffie =D> afspuitplaatsen =D> sociale mentaliteit van de BRIGANDBIKERS =D> =D> =D> See you next year [-o< :wink: 63 km --avs 20.2km-- 2u58min35sec #-o
Laatst gewijzigd door pomer op zo 28 okt 2007 16:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Spark
Mountainbiker
Berichten: 745
Lid geworden op: vr 26 aug 2005 21:34
Rijdt met: Specialized Epic Comp Carbon 2012 26"
Contacteer:

Bericht door Spark »

perico schreef:Heb vanmorgen de grote tocht gereden, had 654 km op de teller staan.
Prachtige tocht met een puike organisatie.Al van bij de start had je het gevoel, "hier is werk van gemaakt".
De ganse tocht door had ik dit gevoel.In klein Zwitserland voelde je dat deze tocht een beetje te polupair aan het worden is, echt doorrijden was moeilijk.Ik heb me er niet aan geërgerd, gas geven kon later wel nog.

Mooi hoe Marnix toch zijn graantje kon meepikken nadat hij de startplaats kwijtgespeeld was :wink:

Na de splitsing was het een pak minder druk en konden we de gas vol open draaien :drunk:
Een pak mannen die me eerst inhaalde heb ik nadien nog oversteken, goed indelen was hier duidelijk de boodschap.Na Ooigem bos en crossparcours Wielsbeke, met een leuke afdaling, was het nog aardig zwaar tot de finish. Lastige stroken road tot aan Ingelmunster met wind vol tegen.

Na een lekkere hotdog huiswaarts voor een warm bad.
Na Nieuwenhove gisteren (68km) en Ingelmunstyer vandaag (65km) een meer dan geslaagd fietsweekend.

Bedankt aan de Brigandbikers voor deze mooie en goedkope (1.75€) tocht.Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.

mvg.

Jaman, gie ziet nog e bitje vroeg vertokken ton, shit péé, zoveel kilometers gedaan en nu al terug thuis. =D> =D> #-o
Gebruikersavatar
perico
Mountainbiker
Berichten: 30
Lid geworden op: za 28 dec 2002 20:45
Rijdt met: Bulls 9.80 Full XT
Contacteer:

Bericht door perico »

Spark schreef:
perico schreef:Heb vanmorgen de grote tocht gereden, had 654 km op de teller staan.
Prachtige tocht met een puike organisatie.Al van bij de start had je het gevoel, "hier is werk van gemaakt".
De ganse tocht door had ik dit gevoel.In klein Zwitserland voelde je dat deze tocht een beetje te polupair aan het worden is, echt doorrijden was moeilijk.Ik heb me er niet aan geërgerd, gas geven kon later wel nog.

Mooi hoe Marnix toch zijn graantje kon meepikken nadat hij de startplaats kwijtgespeeld was :wink:

Na de splitsing was het een pak minder druk en konden we de gas vol open draaien :drunk:
Een pak mannen die me eerst inhaalde heb ik nadien nog oversteken, goed indelen was hier duidelijk de boodschap.Na Ooigem bos en crossparcours Wielsbeke, met een leuke afdaling, was het nog aardig zwaar tot de finish. Lastige stroken road tot aan Ingelmunster met wind vol tegen.

Na een lekkere hotdog huiswaarts voor een warm bad.
Na Nieuwenhove gisteren (68km) en Ingelmunstyer vandaag (65km) een meer dan geslaagd fietsweekend.

Bedankt aan de Brigandbikers voor deze mooie en goedkope (1.75€) tocht.Volgend jaar ben ik zeker terug van de partij.

mvg.

Jaman, gie ziet nog e bitje vroeg vertokken ton, shit péé, zoveel kilometers gedaan en nu al terug thuis. =D> =D> #-o

:lol: oeps, mijn comma nie goed doorgekomen :-D
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

Er zit toch iets speciaals in de lucht te Ingelmunster, voor de 2de week op rij konden ik en gp genieten van nieuw aangelegde stukken, dat deze vooral in de eerste 5km zaten was perfect, zo konden we rustig op temperatuur komen. Ne keer dat we in emelgem kwamen kon het gashendeltje rustig aan opengedraaid worden. Rond het kasteel waren ook mooie trackskes aangelegd, en kon ik een half minuutje voor gp beginnen aan de bevoorrading. Na de kanaalstrook met de gekende frivoliteiten mochten we aan de hoogtemeters beginnen, mooie stukken vals plat waar ne mens lekker kan sterven in het wiel van een sterkere compagnon. Gelukkig kregen we een voor mij toch relatieve rustpauze in ooigembos en het crossparcours , dat nu volledig offroad is. Eindigen mochten we via een korte passage op de paanders vooraleer we de inrichters konden feliciteren met hun tocht. Moe en voldaan nog een klapke gedaan en de vochtreserves terug aangevuld vooraleer huiswaarts terug te keren.
minpuntje: er moeten dringend nog wat meer jonge dames gevonden worden voor op de bevoorradingen. Vooral als jullie deze zomer een marathon willen organiseren.
Gebruikersavatar
Ice Cube
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 13:40

Bericht door Ice Cube »

Na Oostrozebeke was dit toch een ontgoocheling hoor! :cry:
Maarja, mijn maat had nieuwe klikpedalen gekocht en dit was ideaal voor een test vóór Ieper.
De bevoorrading na +/- 11km vond ik ook maar niets (de afstand welteverstaan).
Veel te veel asfalt, zeker niet voor herhaling vaatbaar.
Ciao.
Gebruikersavatar
boesten
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 12:31
Rijdt met: nen zwarten

Bericht door boesten »

Zo'n ritten hebben we graag :bounce: :bounce: ......alleen jammer dat we na ongeveer 16 km de strijd moesten staken daar een van m'n mederijders een boompje geramd heeft :cry: gevolg 4 ribben gebroken :-?
Gebruikersavatar
boesten
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 12:31
Rijdt met: nen zwarten

Bericht door boesten »

Ice Cube schreef:Na Oostrozebeke was dit toch een ontgoocheling hoor! :cry:
Maarja, mijn maat had nieuwe klikpedalen gekocht en dit was ideaal voor een test vóór Ieper.
De bevoorrading na +/- 11km vond ik ook maar niets (de afstand welteverstaan).
Veel te veel asfalt, zeker niet voor herhaling vaatbaar.
Ciao.
hopelijk is dit maar een grapje #-o
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

[-o< =D> =D> =D> =D>

Geen commentaar nodig eigenlijk, alles was er en was ruim voldoende!

+ bike parking
+ brigand bier
+ gratis dog
+ technische stukken
+ perfecte bevoorrading
+ lastige tegenwind
+ veel volk (meer dan 1100!)
+ brigand bier (2de smaakte beter dan de eerste :P )

- 63km ipv 59km (details maar ja, kvond het niet jammer)
Plaats reactie