30/09/07 Kessel Lo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sergeke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: ma 04 jun 2007 22:08
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door Sergeke »

Schitterende tocht , maar helaas nog veeeeeeeeeeel te zwaar voor mijn kunnen.Maar mits de nodige training en ervaring zal dit volgend jaar mischien beter gaan dan.
Ik zal deze avond goed slapen denk ik amai mijn pijp is UIT.
Maar moet wel gezegt zijn ik mtb nog maar 3.5 maand en weeg nog +- 20 kg te zwaar :oops:

Aan de organisatie alvast een DIKKE PLUIM , en tot volgend jaar !!

grtn
Serge
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Een organisatie die al jaren weet hoe het moet heeft weer voor een mooie tocht gezorgd. Speciaal voor de modderduivels onder ons had men eindelijk terug wat blubber voorzien, al was het in beperkte mate.
De rit van 55 km gereden, maar volgens mijn tellerke waren het er minder. Kan natuurlijk ergens een afslag gemist hebben of den teller die tilt sloeg.
Het trajekt was meestal het gekende van vorige jaren, maar sommige stroken in de andere richting.
Aantal hoogtemeters zal wel ok zijn met al die klimmetjes in het begin.
Bevoorrading, bepijling en den achteraf allemaal dik in orde.
Voor mij mogen ze zo voortdoen, wat goed is moet je goed laten.
Natuurlijk ben ik er dus volgende keer weer bij.

Jaro.
Gebruikersavatar
sportyboy
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 19:22
Rijdt met: Canyon AL 9.0 2009

Bericht door sportyboy »

alles is al gezegd. Deze TT bevatte alle ingrediënten voor een schitterende TT. Al zit het weer daar ook wel voor iets tussen. Zallige klimmekes en afdalingen, het beetje modder maakte het zelfs nog leuker maar ook wel zwaarder. bevoorrading stond ideaal en was goed voorzien. Heb hier echt van genoten. Ben der volgend jaar zeker opnieuw bij.

Toch één kleine opmerking/tip: volgende keer proberen voor parkeerbegeleiding te zorgen want het was zoeken voor een plaatske.
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

sportyboy schreef:alles is al gezegd. Deze TT bevatte alle ingrediënten voor een schitterende TT. Al zit het weer daar ook wel voor iets tussen. Zallige klimmekes en afdalingen, het beetje modder maakte het zelfs nog leuker maar ook wel zwaarder. bevoorrading stond ideaal en was goed voorzien. Heb hier echt van genoten. Ben der volgend jaar zeker opnieuw bij.

Toch één kleine opmerking/tip: volgende keer proberen voor parkeerbegeleiding te zorgen want het was zoeken voor een plaatske.
waar ik stond was er parkeerbegeleiding die zelfs met mekaar in verbinding stonden met walkie-talkie :-D
fast_bunny
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: zo 06 aug 2006 13:04
Rijdt met: Santa Cruz blur LT2

Bericht door fast_bunny »

amai , die extra lus voor de 55 na de bevoorrading , da was puur op power bij momenten in de velden . voor de rest inderdaad , uitstekend parcour. ik ben van kessel-lo maar door het constant draaien en keren betwijfel of ik die toch nog kan memoriseren binnen een paar weken
semislick
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 19 aug 2007 21:56
Rijdt met: scott scale 20

Bericht door semislick »

Vandaag de 55 km gedaan. Al stonden er slechts 48.5 op de teller.
Bij mijn weten geen splitsing gemist, of was de tocht gewoon niet langer?
De extra lus na de bevoorrading die we moesten doen, vond ik eigenlijk de goede reputatie van de organisatie minderwaardig, één en al modderploeteren, en weinig of geen stukken de moeite waard. Ik had de indruk dat deze lus er enkel bijgenomen was om een langere afstand te kunnen aanbieden.
Nu dit gezegd zijnde, het weer heb je niet in de hand, maar de rest van het parcours was zoals altijd dik in orde.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

tt was top maar men kunnen en conditie trok vandaag op geen fluit ( dat heb je als je rijdt met ups en downs) ondanks het afzien me toch geamuseerd en komen we zkers nog eens terug =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

50 km op den teller, 610 hoogtemeters .. eerste helft was ronduit schittered . Na de pauze was het modderploeteren... maar ik wil best geloven dat de organisatie het weer niet in handen heeft. Wat ze wel in handen had was die gevaarlijke lus [-X ... man man, dat hier geen botsingen waren verbaasd mij enorm
SkitZo
Mountainbiker
Berichten: 48
Lid geworden op: di 29 mei 2007 14:13
Rijdt met: Trek 9900 OCLV
Contacteer:

Bericht door SkitZo »

Heb mij ook reuze geamuseerd op deze tocht, zeker in het begin.
had ook maar 50,8km op den teller staan, wel met 650 hoogtemeters.
Gebruikersavatar
g6reke
Mountainbiker
Berichten: 109
Lid geworden op: za 20 jan 2007 16:22
Rijdt met: Scott Scale 10

Bericht door g6reke »

Vond het schitterende tocht,veel klimmen en soms nogal lange :-D maar gevolgd door een leuke afdaling kon dit mij wel bekoren.

Volgend jaar ben ik hier zeker terug.

@Sergeke;nog een beetje trainen è man :lol: :wink:
Plaats reactie