30/09/07 MTB en WTT tocht door het Pajottenland!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

yep, van eind vorig jaar ! heb ondertussen wel al een klein 10.000 km erop zitten op de koersvelo .... dus als ge ne rode wervelwind ziet passeren .... 't zijn wijlen van de Wolfkens :-D
Gebruikersavatar
achilles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 22:51
Rijdt met: Bianchi

Bericht door achilles »

Raffie schreef:yep, van eind vorig jaar ! heb ondertussen wel al een klein 10.000 km erop zitten op de koersvelo .... dus als ge ne rode wervelwind ziet passeren .... 't zijn wijlen van de Wolfkens :-D
Hehe ... eens in de modder verandert die wervelwind vaak naar een scheet in een fles... :lol:

P.S: graptjen hé ... Ik wil hier zeker niet de alombekende discussie oprakelen... :wink:
Raffie
Mountainbiker
Berichten: 319
Lid geworden op: di 12 okt 2004 20:43
Rijdt met: Een frame op wielen

Bericht door Raffie »

achilles schreef:
Raffie schreef:yep, van eind vorig jaar ! heb ondertussen wel al een klein 10.000 km erop zitten op de koersvelo .... dus als ge ne rode wervelwind ziet passeren .... 't zijn wijlen van de Wolfkens :-D
Hehe ... eens in de modder verandert die wervelwind vaak naar een scheet in een fles... :lol:
P.S: graptjen hé ... Ik wil hier zeker niet de alombekende discussie oprakelen... :wink:
geene paniek :-) ik weet wat je bedoelt maar zijt gerust wij Wolfkens kunnen daartegen. :P ons is het om het biken te doen en of da nu op ne koersvelo of op nen mtb te doen is, maakt ons niet veel uit. 't is den bikefun dat telt !
trouwens wa zou je d'er van peinsen moest ik nu eens met de koersvelo dezen TT gaan rijden .... #-o
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Bericht door crash biker »

Raffie schreef: trouwens wa zou je d'er van peinsen moest ik nu eens met de koersvelo dezen TT gaan rijden .... #-o
Pas maar op, ze voorspellen nog tamelijk wat regen vrijdag en zaterdag!
Zou wel eens 1e modderTT kunnen worden sinds "lange tijd".
Gebruikersavatar
achilles
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 22:51
Rijdt met: Bianchi

Bericht door achilles »

Raffie schreef:
achilles schreef:
Raffie schreef:yep, van eind vorig jaar ! heb ondertussen wel al een klein 10.000 km erop zitten op de koersvelo .... dus als ge ne rode wervelwind ziet passeren .... 't zijn wijlen van de Wolfkens :-D
Hehe ... eens in de modder verandert die wervelwind vaak naar een scheet in een fles... :lol:
P.S: graptjen hé ... Ik wil hier zeker niet de alombekende discussie oprakelen... :wink:
geene paniek :-) ik weet wat je bedoelt maar zijt gerust wij Wolfkens kunnen daartegen. :P ons is het om het biken te doen en of da nu op ne koersvelo of op nen mtb te doen is, maakt ons niet veel uit. 't is den bikefun dat telt !
trouwens wa zou je d'er van peinsen moest ik nu eens met de koersvelo dezen TT gaan rijden .... #-o
Gezien de neerslag die reeds gevallen is (en nog gaat vallen) denk ik toch dat je maar best den tractor uit de stal haalt en de racekar laat staan...
Als ik mij de parcours van pakweg Opwijk en Mazenzele bij regenweer voor de geest haal...
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Iemand nieuws ivm bevoorradingen??
Hoeveel en op welke afstand? [-o<
Gebruikersavatar
long fellow
Junior redactielid
Berichten: 604
Lid geworden op: wo 31 mei 2006 22:34
Rijdt met: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Bericht door long fellow »

Ik blijf twijfelen tussen Halle en den deze.... #-o :-?
Die van Halle geven de indruk via hun site en foto's iets professioneler te werk te gaan. :roll:
Daar in tegen, hier komt niemand van de organisatie ook maar een tip van de sluier oplichten en hun tourtocht verdedigen.
:^o 't Zal wachten zijn tot morgenavond om de beslissing te nemen. #-o #-o
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

kies maar voor Halle
meer Fun verzekerd
Gebruikersavatar
orangecrash
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 02 apr 2004 21:37

Bericht door orangecrash »

de organisatoren garanderen meer off road dan vorig jaar doordat ze enkele passages links laten liggen die te ver uit mekaar gelegen zijn en waar noodgedwongen een verbinding via de weg moest gelegd worden.

Hoogtemeters was vorig jaar 1300 op de lange afstand.

afstand tussen bevoorradingen op de 100km:
Affligem - 17km - Roosdaal - 22km - Pepingen - 20km - Lennik - 16km - Ternat - 25km - Affligem
andretti
Mountainbiker
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 28 jan 2007 18:18
Rijdt met: ORBEA ALMA

Bericht door andretti »

In halle ?!!, op diene saaie omloop zeker :P
Plaats reactie