14/09 GAVERE by night !!!

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

keb men fietsverlichting zelf gemaakt :p hopelijk houdt ie het uit :p
kweet ook nog nie waar ik naartoe trek
Gebruikersavatar
beethoven
Mountainbiker
Berichten: 658
Lid geworden op: ma 06 okt 2003 18:44
Rijdt met: Specia hard-rock

Bericht door beethoven »

Ik ben ook terug begonnen met het mountainbiken en volgens het weerbericht zou ik me zeker wagen de tocht mee te maken dit jaar.
Liefst ga ik deze toch langzaam aan doen daar het toch een poosje geleden is dat ik een teeteeke deed. Voor by night heb ik wel wat gerief mee.
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

ik ga verstek geven voor vrijdag ... ik moet gaan eten met een klant van mij en dat gaat efkes voor nu #-o jammer want ik had er graag bij geweest
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

jocca schreef:ik ga verstek geven voor vrijdag ... ik moet gaan eten met een klant van mij en dat gaat efkes voor nu #-o jammer want ik had er graag bij geweest
En ook ik kan er niet bij zijn Lucky 22 want wij hebben vergadering van de BEL-tochten,dus volgend jaar proberen we opnieuw.

Het ziet er naar uit dat mijn eerste nachttocht (Torhout) dit jaar weer de koning der nachttochten zal worden. :wink:
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

Lucky22 schreef:lucky22, lucienne22 en iceman321 zijn ook nog aan het twijfelen tussen gavere en St. Maria Horebeke maar als ik zie dat veeteetje en jocca waarschijnlijk Gavere aandoen denk ik dat we ook naar Gavere komen.

Scubaluc, zien we je ook in Gavere?
Ik kies eens voor Horebeke omdat ik die nog niet gereden heb, maar desalnietemin veel plezier toegewenst. :wink:
Gebruikersavatar
2 fast 2 follow
Mountainbiker
Berichten: 420
Lid geworden op: di 19 okt 2004 20:42
Rijdt met: Merida

Bericht door 2 fast 2 follow »

Gavere wordt de eerst voor dit jaar, wel spijtig dat het samen valt met Horrebeke.
Tot vrijdag

Greetz 2f2f
Gebruikersavatar
snitzer
Mountainbiker
Berichten: 129
Lid geworden op: do 10 nov 2005 08:56
Rijdt met: GT Zaskar, GT Force pro 2014, Specialized levo 2019, YT Capra 2019 pro race

Bericht door snitzer »

om wat uur begint dat ginder in gavere?
en tot hoe laat kan men starten?
Gebruikersavatar
Herder Scubaluc
Kerstman
Berichten: 825
Lid geworden op: za 06 aug 2005 13:42
Rijdt met: Iene mee twie wiele + Cannondale Rush Carbon 2
Contacteer:

Bericht door Herder Scubaluc »

snitzer schreef:om wat uur begint dat ginder in gavere?
en tot hoe laat kan men starten?
Kijk eens op hun site #-o
starten tussen 20u30 en 22u00
Gebruikersavatar
Dino
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: ma 25 jul 2005 21:57

Bericht door Dino »

ridley255 schreef:
scubaluc schreef:
De Mirage Evo dus hier heb je indikatie van de prijs.
Maar een goede hoofdlamp zoals deze voldoet ook ruimschoots hoor, en je hebt nog het voordeel dat je licht hebt in de richting dat je kijkt.
De Mirage Evo vind ik wel wat veel geld, ik kan daar niet egt €90 aan geven om maar 1 of 2 keer per jaar te gebruiken, want denk neit dat hier in de streek ron gavere veel nachttochen gehouden worden, juist in zwalm dit is de enige die ik no weet :lol: maar die adere met die ledjes ziet er wel wat interesanter en goedkooper uit :lol:

Grtz
matthias
Ik denk dat ge uw toetsenbord eens moet reviseren :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

ridley255 schreef:ik heb zo eens wat rond gekeken op het forum en heb een interesante verlichting tegen gekomen "Pixagogo - fietsverlichting" tamelijk groote verlichting maar weet er iemand hier de prijs van en waar je dit kan kopen? :-)

Grtz
matthias
Van mijn "pixagogo - verlichting" ben ik heel tevreden :-D maar voor een iets meer aanvaardbare prijs zijn er ook goede verlichtingssystemen te vinden! Deze heb ik onlangs op mijne pixagogo - fiets bijgeplaatst:

http://www.zweibrueder.de/produkte/bike ... power.html

Heeft mij ongeveer 50 euro gekost en geeft vreselijk veel licht af
=D>

groeten
Plaats reactie