25/08 Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Awel mannen van de Doorzetters..... 't was een supertochtje =D>


Frenske en ik zijn samen met MTbart gestart en hebben genoten van deze tocht.
Ok, het midden was wat saaier maar in Eksel kan je niet hetzelfde presenteren als in Hechtel.

Den aprés was net als vorig jaar heel gezellig, alleen weer te snel gedaan... ze borstelden ons alweer buiten rond een uur of vijf #-o

Bekende gezichten gezien waaronder MTBart, GF biker en zijn zoon met de mooie nieuwe fiets :wink: , moddercrosser en ook sportyboy en devil biker (die mij eerst niet wilde herkennnen)

In vergelijking met vorige jaren hebben ze deze keer de toestemming gekregen om door de mooiste stukken van Hechtel te rijden, daarom dat Frenske en ik ook de beslissing hebben genomen om dit jaar voor de laatste keer een meeting te organiseren in Hechtel, wie deze TT komt rijden krijgt een mooi stukje Hechtel te zien, en dat was net onze doelstelling.....

Dus voor de liefhebbers, Frenske en ik organiseren voor de laatste keer een supertochtje in onze gemeente, meer info hier
Onze tocht is te vergelijken met deze TT, 14km korter, minstens even zwaar en al zeg ik het zelf, iets mooier omdat wij nog enkele extra plaatskes kunnen doen.

't was tof, bedankt doorzetters en tot de volgende....
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest, samen met mijn oudste kids :P .
Ferm toerke, met alle ingredienten die ik daar verwachtte: droog parcours...hoog singletrack gehalte...zo weinig mogelijk asfalt

M.a.w. we hebben ons wreed goe geamuseerd op de 25
Onderweg en aan de bevoorrading nog een klappeke gedaan met enen in mbs-outfit.

proficiat aan alle rappe mannen =D> : vriendelijk wachten tot ze voorbij konden, ne merci en aanmoedigingen voor het 10-jarig ventje dat vlak voor mij reed (den oudste was altijd wel ergens voor :lol: ).
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

sanchez schreef:i

@kawa heb u denk ik gezien , alle er was een met mountainbike.be tenue bij als ik mij nie vergis. heb na bevoorrading nog proberen tot bij u groepje te kome ma da is me nie gelukt :lol:
En ik denk dat ik uwe fiets gezien heb, maarja, als ik geen gezicht kan plakken op uwe nick.... wordt het moeilijk he....

Nu woensdag, 18u bij mijn thuis als je zin hebt.... Frenske, Mtbart en ik gaan onze meetingstocht nog ne keer rijden.....

Je ziet maar
Gebruikersavatar
sanchez
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 04 aug 2007 12:00
Rijdt met: trek 6500

Bericht door sanchez »

oke zal nog wel iets laten weten

was mtbart in moutainbike.be tenue?
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Ook wat komen bollen in het mooie Hechtel. Als je hier overal toelating krijgt om te 'crossen' kunt ge hier een chique parkoerske van wel 100km en meer aaneenrijgen.
1ste helft ging picobello, dan de bevoorrading die in orde was, alleen die Extran Tea-dinges smaakte me ni echt. De tweede helft verliep na 10 minuten heel wat moeizamer, wa was me dat in m'n benen. Er hing er precies constant ene aan mijne vlo te trekken :roll: .
D'r zaten nog fameuze funstukken in. De 187hm's heb ik vandaag meer gevoeld denk als anders een ritje in de Ardennen met 1000hm's. Lag 't aan da drankske ik weet het niet, maar allez toch nog genoten van de lekker slingerende paadjes van dezen tocht. Vele amusante stukken van de meeting tegengekomen.
Volgend jaar zeker weer paraat. Hopelijk 2 helften met 2 goede benen dan :-) .
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

awel mannen deze tt was bangelijk :-D
spijtig dat ik in het tweede deel ineens een spierkramp kreeg, zeer dat het deed miljaar (bedankt trouwens voor iedereen die ff sttopte en vroeg dat het ging en met uit de pedalen geholpen hebben en mijn been gestretcht hebben :lol: )
en de apres met kawe en co wasz gezeliig.

tot op de meeting hopenlijk en aan sportyboy ook nog eens een grote dankuwel voor de lift henne en terug .

grtz
Gebruikersavatar
Nico_1977
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 25 jul 2006 19:09
Rijdt met: CANYON NERVE XC 7.0 '07
Contacteer:

Bericht door Nico_1977 »

scelter schreef: Ik heb bij de start even achter iemand met Canyon Nerve XC (zelfde als de mijne) gereden in volledige mountainbike.be uitrusting en camelback op de rug. Na ne km wel voorbij gereden om ne Taxi te pakken :wink: Iemand die zich hierin herkent. Moet rond 14u geweest zijn.
Willy D schreef: Onderweg en aan de bevoorrading nog een klappeke gedaan met enen in mbs-outfit.

C'est moi... :-D
@scelter : Ge waart zorap voor bij da ik op het laatste moment zag da ge ook met nen canyon aan het rijden waart..

Mij voorbij steken was niet echt moeilijk vandaag.. #-o Na 6 weken niet op een fiets mogen zitten op dokters advies, dacht ik effe op mijn gemakske naar Hechtel te bollen met de fiets.. amai.. Blijkbaar hebben die 6 weken niet veel goed gedaan.. Mijn soep was al op nog voor dat ik tegoei begonnen was... :oops:

Ma soit.. het was een mooi tochtje. =D> Alleen die mulle zand en phython bandjes zijn blijkbaar geen goeie combinatie...

@Willy D : Uwe oudste komt al goe vooruit voor zijne leeftijd. Ferme bike trouwens.
Steven
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: do 28 sep 2006 23:01
Rijdt met: Scott USA Pro Racing

Bericht door Steven »

Mooie tracks daar in Hechtel. Helaas niet zo vermaakt maar dat kwam met name door de mindere conditie... :oops:
Gebruikersavatar
UBO
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 07 aug 2006 22:20
Rijdt met: ridley shark, granville HTI Titanium

Bericht door UBO »

moddercrosser schreef: De 187hm's heb ik vandaag meer gevoeld denk als anders een ritje in de Ardennen met 1000hm's. Lag 't aan da drankske ik weet het niet, maar allez toch nog genoten van de lekker slingerende paadjes van dezen tocht. .
ik heb ze vandaag ook goed gevoeld, maar denk da da aan da continue draaien en keren, heel technisch en dan nog eens die zandstroken lag. Maar prachtig tochtje. Hechtel waardig! Chapeau aan de organisatie. Tot 23 september
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Heel mooi tochtje, de singletrackjes die op en neer slingerde over die landduintjes waren echt de moeite om tot Hechtel te fietsen.
Plaats reactie