29/07/2007 LICHTAART FIETSPROMO

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

het was een prachtige tocht mannen! echt geweldig. de km's op de 55 na de laatste splitsing waren wel behoorlijk zwaar. en er lag veel nat hier en daar. heb me echt rot geamuseerd! =D>
Gebruikersavatar
Simple Mind
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)

Bericht door Simple Mind »

Amais wa was me dat ... ze hadden beter gemeld da ge uw zwemvaliezen moest meenemen op deze toertocht ! :lol:
Maar kheb me wel geamuseerd ... int begin nog vlijtig plassen ontwijkend, af en toe eens ne goeie drets water tot in de nek en op den duur kon het me niks meer schelen... nat is nat dus altijd rechtdoor... maar da kon soms toch wel eens dieper uitvallen dan verwacht! :-D
Chapeau aan de seingevers die ons vriendelijk en veilig de straat hebben laten overvaren ! :P
Goe afgepijld: voldoende bevestigingen op de rechte stukken en af en toe op de straat ook een roze pijl om de richting te wijzen. De bevoorrading vond ik nogal aan de late kant voor de kleine toer maar twas er wel in orde met een overdekt terras. :wink:
Volgende keer zijn we er weer en dan hopelijk met beter weer ! [-o<
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

weet er iemand waar de foto's komen?
Plaats reactie