05/08-2007 - Aalst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jocca
Kerstman
Berichten: 1351
Lid geworden op: wo 07 dec 2005 10:43
Rijdt met: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
Contacteer:

Bericht door jocca »

hmmmm ...

net deze topic opgemerkt en het kan indd wel interessant worden zondag ... als mijn zitwondes (opgelopen in de bikechallenge) wat genezen zijn dan zou het goed kunnen zijn dat ik afzak voor de 120 km, zo goed als geen hoogtemeters en toch een lange afstand. Ideaal als voorbereiding op verviers en poperinge de week erna.

mss tot zondag

greetz

jocca
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

De mannen van DZM zullen ook aanwezig zijn met een delegatie!
Gezien verlof ontbreken er een gans pak...of ik moet morgen voor verrassingen komen te staan! :wink:

www.dzm.be
www.dezwettemaanen.be
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

Voor de liefhebbers van GPS-toestanden,

U kan gerust uw speelgoed meebrengen. De tracks van de 51, 76 en 120km kunnen op uw speeltje upgeload worden aan de start.
Gebruikersavatar
DDS
Mountainbiker
Berichten: 56
Lid geworden op: di 11 jul 2006 19:27
Rijdt met: scott usa elite racing,crossmax XL,Reba race

Bericht door DDS »

juist terug van Aalst
bepijling van 100%
parkeer en inschrijving ook
maar het was geen mtb tocht het was 80%road en 20%offroad deze tocht is een kopie van de van petegem classic
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

ik heb de 120 gereden en was wel tevreden met hetgeen ze me voorgeschoteld hadden.
Ik geef toe dat de eerste reeks pijlkes in oranje wel een stuk minder zichtbaar waren tegenover die gele maar het was voorts goed uitgepijld.
De eerste 50 km met 3 Leeuwse FCB de trappers meegereden en tegen een toch wel sterk tempo wat ik me in de laatste 60 km sterk heb gevoeld want ik ging met momenten amper vooruit.
Onderweg dan Johan ( Absalon van hier ) en zijne maat Kenneth tegen gekomen en met hen verder gereden, allez tot zover het mogelijk was voor mij.
de ravito's waren tip top en niemand maakte zich druk om de drinkebus es bij te vullen.
het verslag is voor morgen, ik ga eerst goed bekomen van vandaag.

Massini 8)
Laatst gewijzigd door MaC'Red op zo 05 aug 2007 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
absalon
Mountainbiker
Berichten: 1845
Lid geworden op: do 24 aug 2006 17:43
Rijdt met: Granville u6-t6 ul , bianchi via nirone 7, thompson grenada, mach 5-tt
Contacteer:

Bericht door absalon »

heb de 120 gereden, was schone tocht. de hitte van de dag maakte het nog is extra lastig maar goed, dat is mountainbiken hé. ook enkele leuke nieuwe baantjes leren kennen. Knap werk jongens =D>
lagniau
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: za 24 dec 2005 23:56
Rijdt met: Scott Scale 60 Custom

Bericht door lagniau »

absalon schreef:heb de 120 gereden, was schone tocht. de hitte van de dag maakte het nog is extra lastig maar goed, dat is mountainbiken hé. ook enkele leuke nieuwe baantjes leren kennen. Knap werk jongens =D>
Jaja patj :p gebt me goe late afzien :D ni slecht hè voo ne 15jarige .. :p moja twas idd ne skonen tour ;) spijtig datt veel plat was maja mooie singletracks en misschien is het gras af doen op sommige plaatsjes ? :D
anders .. =D> ;)

Ciao !
Gebruikersavatar
gustavomtb
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 21:38
Rijdt met: ne vreenden goeien :p

Bericht door gustavomtb »

vandaag ook gestart voor de 120 maar jammer genoeg niet kunnen uitrijden door een steeds terugkerende pijn aan het zitvlak. heb sinds kort een racefiets en men zegt dat de twee verschillende houdingen (mtb,race)daar wel eens de oorzaak kunnen van zijn.heeft iemand ''ervaring'' met dit soort pijn ? [-o< heb de eerste 23 km kunnen rijden dus kan nie veel zeggen over het hoe en wat van het parkoer .maar 10 € vind ik persoonlijk toch veel inschrijvingsgeld voor die streek dan toch .
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

gustavomtb schreef:maar 10 € vind ik persoonlijk toch veel inschrijvingsgeld voor die streek dan toch .
daar kan WTC den blok ook niks aan veranderen want het is namelijk den bond ( de vwb in dit geval ) die de prijzen heeft beslist.
vandaar ook de cadeaukes, de gsm neklace en de t shirt of kousen op de 2 langste afstanden.
Ik hoor het al aankomen van; die cadeau's hoeven niet voor mij maar laat de inschrijvingsprijs zakken.

Massini 8)
siloske
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 14 aug 2005 11:44
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door siloske »

Vandaag ook de lange afstand gereden en het is me heel goed bevallen : goede bepijling, bevoorradingen (5) : tip top in orde, overal vriendelijke mensen. Voor mij verdient de organisatie een pluim. Toch heel veel kleine baantjes gedaan waar ik nog nooit gereden heb. De laatste km's waren misschien wel baan maar voor de lange afstand was dit wel welkom. 9 euro is inderdaad niet weinig maar je kon overal zoveel fruit, koekjes en drank nemen als je wou. Met de warmte van vandaag was die drank zeker welkom. Toch wel weinig volk gezien op de lange afstand.
Ann
Plaats reactie