12/08/07 TT Loonbeek(Huldenberg)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
mani
Mountainbiker
Berichten: 111
Lid geworden op: zo 18 jan 2004 00:21
Rijdt met: cannondale f600+ cube ams 110 race

Bericht door mani »

schitterend parcours, alleen als je zegt dat het 45 km zijn moeten het er geen 57km zijn.(We waren met meer die 57 km op de teller hadden) :-D
Voor de rest was het maar zwak. (organisatie). Maar we mogen blij zijn dat er mensen de moeite doen om zo een mooie tocht in elkaar te steken.
alleen een beetje meer moeite doen met de inschrijving, de afstand en bevoorraading en de Bikewash .
Maar ik kom hier volgende keer zeker terug. :-D
Gebruikersavatar
X10
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: wo 08 sep 2004 20:25
Rijdt met: specialized epic

Bericht door X10 »

:P parcours wat mij betreft dik in orde. genoten van de natuur en kwestie het mountainbiken reed mijn bike met een grote smile vandaag.
:evil: inderdaad moet ik de vorige collega's bijtreden
[-X bevoorrading veeeeeeeeel te vroeg
[-X aangegeven km graag benaderen, we hadden er 63, akkoord ben een paar keer lelijk verkeerd gereden. maar vond dat het niet altijd mijn schuld was. pijlen konden beter.
[-X afspuitstand ???
:wink: toch iets tof gevonden op de rommelmarkt, leuk idee.
enfin, tandje bijsteken daar in loonbeek jongens. je hebt alle troeven daar om er iets knap van te maken. iets meer bezieling en je hebt er een met sterren. groet
Gebruikersavatar
davefsr
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: di 31 mei 2005 08:55
Rijdt met: Scott Spark SL

Bericht door davefsr »

sluit me bij al de vorige commentaren aan.
ook 53 km op de teller. ik had een 2de bevoorrading verwacht omdat de eerste zo vroeg was, gevolg laaste 20 km zonder drinken en ik was niet alleen. heb er een paar zien "parkeren" op het einde.
valt veel meer uit deze streek te halen dan de helft van de tocht over saaie veldwegen.
tommetoch
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 19 jun 2005 16:22
Rijdt met: Focus raven 3.0

Bedankt

Bericht door tommetoch »

Bij deze wenst de organisatie te benadrukken dat er een aantal zaken zijn misgelopen buiten onze wil. Door het verplaatsen van bordjes heeft het merendeel van de deelnemers een extra lus van 9 km gedaan, waardoor de tocht inderdaad rond de 55 km uitkwam.

Wij bedanken ook de vriendelijke wandelaars van de georganiseerde wandeltocht die het leuk vonden om een heel pak bordjes weg te nemen of om te draaien.

In elk geval zorgen wij volgend jaar voor nog meer mensen op het terrein en douchecabines aan de aankomst.

Wij bedanken alle deelnemers en hopen dat de après toch nog één en ander heeft goedgemaakt
Gebruikersavatar
section_00
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 20:48
Rijdt met: grand canyon 8.0

Bericht door section_00 »

ik vond het een zalige rit
kan mij da schelen dat ik wat langer gereden heb
twas gewoon genieten, supertocht

de prijs was wa duur en de bevoorrading iets te vroeg ja
maar who cares, de tocht en de views waren priceless
Plaats reactie