30/06/07 - Gentbrugge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Myddy
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 16 jun 2007 21:12
Rijdt met: Trek TopFuel 7

30/06/07 - Gentbrugge

Bericht door Myddy »

Vandaag met een man of 5 onze eerste TT gereden. Gentbrugge was ideaal om te beginnen: niet te heuvelachtig, afwisselend stukken asfalt zodat je wat kan recupereren en het weer was ook ok: niet te nat, niet te warm.

Gekozen voor het parcours van 45 km, blijkbaar kan je toch nog vrij veel offroad gaan rond Gentbrugge (tegen de verwachtingen in). Veel nieuwe baantjes ontdekt, hoewel ik uit de buurt kom.

Conclusie: zeker voor herhaling vatbaar! En ik denk dat de Vince ook wel de MTB-microbe te pakken heeft :lol:

Op naar de volgende TT!
Laatst gewijzigd door Myddy op zo 01 jul 2007 10:33, 1 keer totaal gewijzigd.
ridley255
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: di 29 mei 2007 21:54
Rijdt met: Merida matts TFS 900 Magura

Re: 30/06/07 - Gentbrugge

Bericht door ridley255 »

heb vandaag ook de 45km in gentbrugge gerede en kmoet zegge het parcour vond ik in orde maar op epaalde plekken was het een beetje te lang offraod (aan de oevers van het water daar hebben we wel enkele km'kes op asvalt gebolt :lol: ) het enige waar ze in het verolg een beetje mogen op letten is de bepijling, vind ik persoolijk. ik vond deze niet egt schittere af en toe is eente gemist enzo.. maar voor de rest geen klagen :-) wel opvallend weinig volk vond ik, ik denk dat er veel naar drongen getrokken waren, en was warschijnijk ok wel iets mooiere tocht, langs de leiestreek.. :wink:

ps: morgen men nieuwe ountainbike, merida matts TFS 900 magura

Grtz,
matthias
Gebruikersavatar
Christ D.
Mountainbiker
Berichten: 1618
Lid geworden op: zo 15 mei 2005 11:18
Rijdt met: Stalen rossen.
Contacteer:

Re: 30/06/07 - Gentbrugge

Bericht door Christ D. »

ridley255 schreef: kmoet zegge het parcour vond ik in orde maar op epaalde plekken was het een beetje te lang offraod (aan de oevers van het water daar hebben we wel enkele km'kes op asvalt gebolt :lol: )
Grtz,
matthias
Sory hoor maar ik begrijp u niet,een tt is toch zoveel mogelijk offroad rijden??
Gebruikersavatar
Redbullbiker
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: do 03 nov 2005 19:26
Rijdt met: Merida WCS Matts Lite S-ram x.9 group.

Bericht door Redbullbiker »

Vandaag daar greden met met zonen de 25 km,vond leuk parcour ,mooie bevoorrading.
Er zijn foto's genomen waar kan ik die bezichtigen?
Mvg
Gunther
Gebruikersavatar
Xa4
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: do 10 mei 2007 00:06

Bericht door Xa4 »

Het was inderdaad een lekker (eerste) toertochtje dat naar meer smaakt.

Ik zou eigenlijk ook wel eens willen weten waar je die foto's kan bekijken. Volgens mij is dat zoals bij de wielrenners: een amateurfotograaf die wekelijks op wedstrijden foto's komt trekken en dan op zijn site een verkleinde versie met watermerk zet. Tegen betaling kan je dan het origineel kopen.
Gebruikersavatar
marc 17
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 20:16
Rijdt met: trek 1500 trek 4300 reba race vork met lockout en volledige lxgroep disc
Contacteer:

Bericht door marc 17 »

heel waarschijnlijk zullen de fotos op deze site komen http://users.pandora.be/veronika/interest.htm mvg marc
ridley255
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: di 29 mei 2007 21:54
Rijdt met: Merida matts TFS 900 Magura

Bericht door ridley255 »

zouden de foto's niet op flandrien.be komen?
en als ze er op komen zal dat wel ten vroegste morgen zijn denk ik :-)

Grtz,
matthias
CC13
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: di 03 apr 2007 19:42
Rijdt met: Trek

Bericht door CC13 »

Gisteren de 45 km gereden en vond het idd een leuk parcours met toch vrij veel offroad. De bepijling was uitstekend. Dat je af en toe wat op de weg moet rijden kan je niet vermijden, dus die laatste 2 à 3 km langs de Schelde is toch niet zo erg zoals sommige beweren.
Doe zo verder.
Gebruikersavatar
Myddy
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: za 16 jun 2007 21:12
Rijdt met: Trek TopFuel 7

Bericht door Myddy »

Plaats reactie