30/06/07 Drongen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

30/06/07 Drongen

Bericht door G-shock »

weet iemand iets meer over het parcours?
technisch?
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

ridley255
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: di 29 mei 2007 21:54
Rijdt met: Merida matts TFS 900 Magura

Bericht door ridley255 »

ben ok wel van plan om te gaan, maar als het weer te erg is dan liever niet :lol: en met niet e erg bedoel ik, als het de hele dag gaat watergieten hoeft het voor mij niet hoor! :P
iemand die deze al eens gereden heeft??

Grtz,
matthias
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Dit was vorig jaar een leuke tt, voor deze streek dan toch. Drongen en St-Denijs-Westrem zijn voornamelijk het grondgebied van deze tocht. Hoogtemeters = 0.0 en technisch moet je ook niet veel verwachten. Wij rijden deze tt om nog eens goed door te vlammen met het oog op de city team challenge in Waregem.
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Bericht door G-shock »

iemand gereden vandaag?
hoe was het?
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

drongen

Bericht door G-shock »

iemand gereden vandaag?
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Het parcours lag er wonderwel droog bij. Heel zelden een plasje en op de extra lus van de 55km in Lovendegem sporadisch wat modder. De tocht was nog iets anders dan vorig jaar. Men had geprobeerd het maximum aan off-road uit deze streek te halen. Op het einde rond afsnee wel wat veel weg maar voor de rest was deze tocht wel oké. Prima bepijling zelfs, met meedere pijltjes per afslag, en waar men kon stond zelfs nog eentje extra op de weg geschilderd. De bevoorrading was netjes in orde, water en cola, banaan, een paar koekjes en een mueslireep. Voor elk wat wils dus. Er werd wel goed doorgevlamd op dit droge parcours, dus een goeie voorbereiding voor de city team challenge in Waregem morgen. Onderweg maar weinig bikers tegengekomen.
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Was inderdaad een goed parcours,dat er zeer goed bijlag na enkele verregende dagen!
Afspuit was niet nodig voor mij,heb wel de plassen ontweken voor zover er al lagen.
Met de fiets op en af+de rit zelf van+/-52 km,goed voor 75 km in goed gezeldschap
van een delegatie herders die toevallig op hetzelfde uur vertrokken!
Door tijdsgebrek genen aprés deze keer,maar de herders hebben er nog enen te goed
om zo vriendelijk te zijn mij mee op sleeptouw te nemen langs de boorden van de leie! :wink:
Morgen misschien terug voor de kleine toer met den kleinen als recuperatie voor vandaag? :roll:
Volgende week het zwaardere werk in Otegem met iets meer hoogtemeters dan vandaag over een brug of 4 !?
Gebruikersavatar
den Trekmountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:23
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door den Trekmountainbiker »

Hoi
Den 30km aangevat met zoon(12 jaar)
goe parcour, bijna geen modder, dus ideaal om te vlammen! :lol: :lol:
we rijden elk weekend de WBV ritten.
De zoons 12 en 10 rijden altijd mee met de kids-toeren, en ik zelf rij de langere afstanden.
Dus vandaag eens een bbr rit meegedaan, qua organisatie zelfde als bij WBV. De zoon reed prima vandaag, na bevoorrading meegereden met volwassenen en zat goe in het wiel! nog een paar jaar en kan niet meer volgen vrees ik... :oops:
Plaats reactie