30/06/07 oosthoven/turnhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ParaDoXke
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: di 08 mei 2007 10:54
Rijdt met: Trek 4400

Bericht door ParaDoXke »

Mooie tocht, weinig volk, bevoorrading was goed in orde, enkel de pijltjes hingen soms wat te laat, en soms wat te vroeg zodat je oftewel te ver reed, oftewel al een paadje of weggetje aan het zoeken was terwijl et nog ne meter of 75 rijden was...

Aangezien men gpshouder nog niet binnen was heb ik deze track niet kunnen loggen. Is er misschien iemand die dit wel heeft gedaan? Het zou leuk zijn moestek deze toer nog meer kunnen rijden aangezien het eigenelijk in men achtertuin is...
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

er komt in september een mtb route in de omgeving (turnhout, oud turnhout, ravels ) goed voor 60 km tesamen .
http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=27297
waarschijnlijk zitten veel van weggetjes van de tt erin.
wat wel spijtig zou zijn is dat dan de tt's in turnhout, oud turnhout dan veel over deze bloso gaan moeten .
ParaDoXke
Mountainbiker
Berichten: 115
Lid geworden op: di 08 mei 2007 10:54
Rijdt met: Trek 4400

Bericht door ParaDoXke »

Ik had al een gevoel dat de singletrack aan burcht hertog jan speciaal was aangelegd met het oog op de permanente route. In ieder geval gaan ze me daar nog regelmatig zien denk ik :-)
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

met die stijle molshopen, ben daar overkop gegaan en een andere biker tegengekomen die ook deze tt was aan het rijden en heb hem dan maar gezelschap gehouden.
wel een leuke single tracks zitten erin, kijk er al naar uit naar de opening :-D
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

ParaDoXke schreef:Ik had al een gevoel dat de singletrack aan burcht hertog jan speciaal was aangelegd
Ben gisteren dus ook afgezakt naar Oosthoven,de tocht viel echt wel mee moet ik zeggen.Moest het lang droog zijn dan is de tocht wel zwaar denk ik met al het mul zand dat ge er kunt tegenkomen.De bepijling was inderdaad soms wat #-o #-o maar al bij al heb ik er van genoten.
Plaats reactie