07-08/07/07 Otegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
krierecrosser
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 11 jul 2005 22:33
Rijdt met: ridley

07-08/07/07 Otegem

Bericht door krierecrosser »

Hey beste vrienden van de mountainbike

T is bijna zover: de 5de krieretocht staat voor de deur met WEEEEEERAL een nieuw parcours, en wat voor een parcours: kluis, ronse, zulzeke, tiegem. PUUUUFFEN dus.
Bevoorrading en al de rest is er natuurlijk ook. Er zitten enkele unieke doortochten in het parcours verweven.

Hopelijk zien we velen van jullie op onze tocht

start van 8 tot 14 op zaterdag
start van 8 tot 11 op Zondag
Bond prijzen

toooooooooooombola

opgelet startplaats Ontmoetingscentrum te OTEGEM
ruime parking voorzien.

de complementen
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Volgende flyer gekregen via schoonbroer :) (Werd blijkbaar via mailing binnen Bekaert verspreid :p)

Afbeelding
Gebruikersavatar
krierecrosser
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 11 jul 2005 22:33
Rijdt met: ridley

flyer

Bericht door krierecrosser »

oei, zal eens moeten nagaan wie die spanmail verspreidt :)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Mij moogt ge ook terug verwachten in Otegem. :P
Vorig jaar door omstandigheden deze tt zowel zaterdag als zondag aan mijn neus moeten laten voorbij gaan. :( :( Ook hun wintereditie gemist :( :( ,dus wordt het hoogste tijd dat ik nog eens mijn koppeke toon aan de Krierecrossers. 8) Heb hem al een 3-tal keer gereden de zomer-tt en was steeds in orde.Nooit hetzelfde parcours maar altijd iets anders.Dit getuigt van veel parcourskennis. =D> =D>
Ik ben van plan van de zaterdagnamiddag te rijden en ik zou graag de 70 doen.Deze wordt mijn voorlaatste vooraleer ik er het riempke wat afleg.(verlof)

Mag je tot 14u inschrijven voor de 70 ???
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

Bericht door kluisken »

Toeme, ik vrees dat ik zal moeten passen dit jaar. Het valt juist samen met Rock Zottegem en de combinatie van beiden lijkt me niet zo veilig.... zowel voor mezelf als omstaanders ;-)
Gebruikersavatar
krierecrosser
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 11 jul 2005 22:33
Rijdt met: ridley

70 km en rock zottegem

Bericht door krierecrosser »

hey,

je kan inderdaad tot 14.00 uur inschrijven voor de 70 km.
Wat rock zottegem betreft heb ik ook al gevloekt, zo een goede affiche. Wou dat ik ook kon gaan, maar ja iets organiseren he.
misschien maken we ooit wel eens de kriererock.

K zal alvast zelf de opening act spelen
http://www.daddyspop.be
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

@ De Krierekrossers : interessante info voor jullie!!
Ik vermoed dat de houten pijlen die hier rond hangen van de BWB van jullie zijn. Heb er in Kwaremont in het gras zien liggen .
Een gouden tip , hang er geen aan de houten wegwijzers voor de wandelaars .Die wandelaars hebben het niet op op mtb'ers gemunt en verwijderen tijdens hun wandeltochten meermaals de pijltjes, vooral diegene op "hun" houten paaltjes. We kunnen er ook van meespreken ...zolang mogelijk wachten van te bepijlen en meerdere malen op het laatst parcours afrijden.
Tot dan , we zullen nog zien wanneer we starten 7 of 8 juli. Eens luisteren bij de fellow-mtb'ers.
Gebruikersavatar
kluisken
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 00:36
Rijdt met: cannondale sl furio

Bericht door kluisken »

Ik heb zojuist eens gekeken en zal toch nog eerst komen biken. Als ik nu om 8.00u start zaterdag ben ik nog ruimschoots op tijd terug om in Zottegem te raken tegen dat het feestgedruis daar losbarst. Eerst genieten van de tocht en daarna nog eens lekker uit de bol gaan. Wat kan het leven toch schoon zijn...........
Gebruikersavatar
krierecrosser
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: ma 11 jul 2005 22:33
Rijdt met: ridley

Bericht door krierecrosser »

geen probleem wat het uitpijlen betreft, alvast bedankt voor de informatie. Het zijn niet onze pijlen die nu al uithangen. We hangen die pas de laatste dagen met veel leden. Tijdens de tocht worden ook constant leden op baan gezonden om het parcours af te rijden.
groeten


jodelaietie schreef:@ De Krierekrossers : interessante info voor jullie!!
Ik vermoed dat de houten pijlen die hier rond hangen van de BWB van jullie zijn. Heb er in Kwaremont in het gras zien liggen .
Een gouden tip , hang er geen aan de houten wegwijzers voor de wandelaars .Die wandelaars hebben het niet op op mtb'ers gemunt en verwijderen tijdens hun wandeltochten meermaals de pijltjes, vooral diegene op "hun" houten paaltjes. We kunnen er ook van meespreken ...zolang mogelijk wachten van te bepijlen en meerdere malen op het laatst parcours afrijden.
Tot dan , we zullen nog zien wanneer we starten 7 of 8 juli. Eens luisteren bij de fellow-mtb'ers.
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Zal zeker van de partij zijn, wintertocht was ook goed meegevallen,

welke beklimmingen mogen we verwachten , geloof het of niet maar ik snak nog eens naar de koppenberg of ligt die te ver?
Plaats reactie