30/06/07 Veldegem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kommil foo
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 00:34
Rijdt met: cube

Bericht door kommil foo »

Was maar om te lachen hoor moustache kan iedereen overkomen he :wink: zolang da we maar leute hebben
Horsepower
Mountainbiker
Berichten: 167
Lid geworden op: za 15 apr 2006 14:20
Rijdt met: Cube LTD Comp

Bericht door Horsepower »

Rock Rider schreef:mooie tocht, maar toch krijg ik hier steeds de indruk dat het van bos naar bos is, met veel weg er tussen...
Hier kan ik mij volledig bij aansluiten.

Vandaag de 50 km gereden (die er 57 bleken te zijn, wel 2x verkeerd gereden #-o ).
De bosstroken waren wel fun. Eén bosstrook lag er behoorlijk vettig bij maar wel nog berijdbaar. De leukste bosstrook was dat aangelegd parcours in het bos (bos van Caloen ?). 't Is precies wel een bosje voor kleine mensen zulle #-o .
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Deze morgen gestart voor de 50km.
Een vlotte tocht plat, bos en een heel mooi ineengestoken singletrack. Hoedje af daar moet werk aan zijn geweest. =D>

De organisatie was dik in orde en dat superdrankje van het kleine meisje aan de eerste bevoorrading heeft me mijn kater doen vergeten. Dank u wel daarvoor. :-)

Voor de rest zal ik waarschijnlijk niet meer te zien zijn in Veldegem want de parcours vallen niet in mijn persoonlijke smaak. Te plat en teveel asfalt.

Toch bedankt aan de organisatie.
=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

De zomereditie is duidelijk de wintereditie niet. Net zoals in Hertsberghe spreekt de zomerrit me minder aan dan de winterrit. Wel mooie stukken in de bossen en een prima privé stuk in het bos van Caloen =D> =D> =D> maar de rest blijven de gekende paden met soms lange asfalt verbindingen... :( Bepijling, bevoorrading, etc... zoals gewoonlijk prima, maar dat zijn we van deze organisatie gewoon. =D> =D> =D>
Nog eens een stukje samengereden met de superiabikers. Prettig weerzien met moviestar.
In de laatst (de allerlaatste !!!) dreef een 'mulpeire' gemaakt bij het veranderen van spoor... #-o Na de bezoeken aan dokters en radiografie (neen, ik zet de foto's niet online) blijkt de duim inderdaad uit de kom geweest te zijn, maar ook zo vriendelijk om er spontaan weer in te springen, waarvoor dank. Schade: gescheurd kapsel en gescheurde ligamenten, pijnlijke schouder en een duiveei op de elleboog.
Kortom: een tijdje buiten koers. :-?
Ben nog aan de auto geraakt door verpleger Moustache, waarvoor nog eens dank.

Allez, tot op de bike, wanneer ik het stuur weer kan vasthouden... :wink:
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Mooie tocht gereden vandaag (60km) met Fabien en Peter V die na een tijdje spoorloos was. Goeie bevoorradingen en prima bepijling. Dus over de organisatie geen kwaad woord.

@ Traxer ... wat lees ik hier, gevallen en geblesseerd ... haast en spoed ... ge kent da wel hé :wink: spoedig herstel hé en waar ik kan ik da filmpje zien van die afdaling op de keiberg?

Verslag staat online

Greetzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
G-Unit
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: di 10 jan 2006 22:50
Rijdt met: Customised Ridley Scorpion

Bericht door G-Unit »

Had persoonlijk ook wel meer verwacht van veldegem. Gelukkig had ik voor de 75 gekozen, want had persoonlijk de indruk da op die extra lus nog het meeste offroad gereden werd.Al vond ik die wei die nog vol lag met koeiestr*nt nie echt aangenaam om door te rijden.

Al bij al mij toch goe geamuseerd en zeker op die single track in het bos mij volledig laten gaan.

Begin me wel te ergeren dat ik al heel de maand juni met mouwen moet fietsen. Kan me niet herinneren da ik da andere jaren ook moest doen in juni. :evil:
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

We gaan morgen toch maar eens alles gaan controleren en de start nemen.Ditmaal zonder "kerstpak" #-o aan.

@traxer:spoedig herstel.........als ge geen begeleiding meehebt om u het juiste pad te wijzen hé..... :wink:
Gebruikersavatar
dickino
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 08 okt 2004 14:56
Rijdt met: Scott Scale 80 + Scott Scale 20 + Scott Scale 710

Zondag

Bericht door dickino »

Hallo,

Bedankt voor alle info. Wij zullen morgen de 50 of 60 km doen. Zal afhangen van de conditie en ... het gevoel.
De vrouwkes zullen de 20 of misschien toch de 35 km doen.

Tot zondag in Veldegem, ik heb daar nog gevoetbald, hopelijk een prettig weerzien !!!
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Jawel, we zijn nog eens opgeraakt !!! De 75 km afgehaspeld en blij dat we de groten toer gedaan hebben. Ik heb ook de indruk dat de schoonste stukken op de twee grote toeren zaten.

Voor mij was alles okee. Enkel na de derde bevoorrading vond ik het iets lang road, maar kom, ik was tevreden !!!

Terwijl wij met een lefke zaten, da namiddagmannen nog zien aanzetten, niewaar vtt en vttptt en leffingenaorke ....
Gebruikersavatar
tobi
Mountainbiker
Berichten: 285
Lid geworden op: wo 10 jan 2007 22:41
Rijdt met: granville

Bericht door tobi »

De 75 km afgereden me wim en nog een paar brigand bikers :-D
Twas lastig ...! Na 55 Km bezoek get van de man me de hamer :( Dan even een dipje ... tot de derde bevoorading afgezien !
Achter de derde bevoorading ging het weer stukken beter en heb ik nog mee gereden met Veeteeteetje en lichterveldenare :-D
Mij weer goed geamuzeerd dus !

Grtz tobi
Plaats reactie