24/06/2007 RETIE fietspromo

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Storm
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: vr 23 jul 2004 11:33
Rijdt met: 2015 BMC Teamelite TE01 29 XC

Bericht door Storm »

Ook naar Retie geweest. Vanuit Geel vertrokken, daar dan aan de 41 km begonnen en daarna terug naar Geel voor een totaal van 86km, avs : 23,3.
Mooie tocht met toch redelijk veel single-tracks vond ik.
Bepijling viel al bij al toch nog goed mee. Op de plaatsen waar er misschien wat minder pijltjes hingen hebben ze dit toch goedgemaakt met het vele zaagsel dat er overal gestrooid was.
dschreurs
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 30 mei 2006 12:08
Rijdt met: Giant

Leuke tocht

Bericht door dschreurs »

MTB Kelberg uit Diest-Schaffen was met 9 leden in Retie. Plezante tocht, vrij technisch. Op het einde was het aantal pijltjes soms nogal beperkt.

Zeker de moeite waard om volgend jaar terug te komen.
zombie
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 14:10
Rijdt met: ExtraLite Scandium-Reba-XT-XO

Bericht door zombie »

Dit is een, zoniet DE mooiste tocht die je in deze streek kan vinden.
Het is technisch erg veeleisend, veel singletracks en zowaar ja toch wel 200 HM ?! . Hier heeft men echt het beste uit de streek gehaald op MTB gebied.
Het parkoers lag er opvallend goed bij na de afgelopen regenbuien en de organisatie was weer prima.

Dikke proficiat aan de blauwtrappers
Luct4
Mountainbiker
Berichten: 122
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 10:34
Rijdt met: Cannondale F29-er

Bericht door Luct4 »

Zombie

ben bijna akkoord met je berichtje maar één van de mooiste tochten is toch wel deze van WTC Onze-Hoop nu zaterdag 30/6 te Oud-Turnhout.

Grtz
Lt4
Gebruikersavatar
Alex MTB
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: zo 08 apr 2007 20:35
Rijdt met: Cube Acid

Bericht door Alex MTB »

Zondag ook afgezakt van de kust naar Geel en dan met de broer naar Retie voor een zeer leuk parcours..(al valt het wel tegen na de tocht in kluisbergen maar ik denk dat alles tegenvalt na de tocht in kluisbergen dus da's geen referentie..... :lol:) .persoonlijk vond ik de bepijling ok, de bevoorrading was ook in orde....volgend jaar terug....maar dan geen valpartij na zeven meter hé Bart..... =D> #-o
zombie
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 14:10
Rijdt met: ExtraLite Scandium-Reba-XT-XO

Bericht door zombie »

Luct4 schreef:Zombie

ben bijna akkoord met je berichtje maar één van de mooiste tochten is toch wel deze van WTC Onze-Hoop nu zaterdag 30/6 te Oud-Turnhout.

Grtz
Lt4
mocht ik u niet kennen ik zou het nog geloven #-o
tot bij frituur miranda :bounce:
Plaats reactie