Rondom Leuven Juli 2007?

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cherub
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: zo 31 jul 2005 11:30
Rijdt met: Skyde Classico Ti 26" & 29"
Contacteer:

Rondom Leuven Juli 2007?

Bericht door Cherub »

Weet iemand of De Biekes dit jaar terug Rondom Leuven organiseren? Heb vorig jaar de 70km gereden en dit was mij zeer goed meegevallen :bounce:
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

op 22 juli heb ik gelezen dat ze hunne tt organiseren ma ik denk dat hunne langste afstand 45km is. ben er ni zeker van.
zou der ook naartoe willen dus als er iemand extra info heeft laat maar weten
Gebruikersavatar
Bumba
Mountainbiker
Berichten: 366
Lid geworden op: vr 20 mei 2005 09:25
Rijdt met: Cannondale FSI, Flash 3
Contacteer:

Bericht door Bumba »

De 70km (765 hoogtemeters) vorig jaar was inderdaad ne ferme aanrader maar ik vernam dat er dit jaar een probleem is (lees : geen toestemming) omtrent een stukje van het parkoers.
#-o
Gebruikersavatar
Cherub
Mountainbiker
Berichten: 271
Lid geworden op: zo 31 jul 2005 11:30
Rijdt met: Skyde Classico Ti 26" & 29"
Contacteer:

Bericht door Cherub »

Jammer! :( Maar dan zouden ze eventueel de tocht iets kunnen verleggen [-o< (te zien natuurlijk welk deel ze niet meer door mogen)

Zijn er in de buurt (het leuvense) ook vergelijkbare tochten qua lengte & hoogtemeters want van de meeste toertochten die ik hier al gedaan heb is de langste afstand altijd rond de 40 à 50 km
Gebruikersavatar
zwolm
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: do 21 apr 2005 00:03
Rijdt met: cannondale scalpel 29 er

Bericht door zwolm »

Cherub schreef:Jammer! :( Maar dan zouden ze eventueel de tocht iets kunnen verleggen [-o< (te zien natuurlijk welk deel ze niet meer door mogen)

Zijn er in de buurt (het leuvense) ook vergelijkbare tochten qua lengte & hoogtemeters want van de meeste toertochten die ik hier al gedaan heb is de langste afstand altijd rond de 40 à 50 km
meerdaal classic 25-45-62 en 100 km op 1 juli 2007
Plaats reactie