24/06/07 TT Betekom

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

jaro schreef:Ik had afgerond 45 km op mijn tellerke staan en heb mij ook goed geamusseerd. Bevoorrading was inderdaad picobello en over de pijlen ook geen slecht woord.
Alleen naar ginder en terug wegrijden met de auto was een probleem door de wegwerkzaamheden. Hier had de organisatie misschien ook wat pijlen mogen voorzien.
Samengevat goede organisatie ( die mannen doen dat al jaren goed ) en dus een prima tocht.
Tot de volgende keer ( ben intussen de tel kwijtgeraakt ).

Jaro.
Misschien ne goeie GPS kopen met TMC en dan rij je de wegenwerken zo voorbij. :wink:
MÖBIAAN
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: za 02 jun 2007 21:14
Rijdt met: Focus Raven Expert

Bericht door MÖBIAAN »

Schitterend tochtje. Bepijling =D> ; bevoorrading =D> ; parcours =D> . Wel opvallend veel bikers plat zien rijden vandaag, inclusief mezelf #-o Maar kan gebeuren :lol: Zeker en vast tot de volgende!
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Misschien ne goeie GPS kopen met TMC en dan rij je de wegenwerken zo voorbij. :wink:[/quote]

Dienen TMC staat op mijne GPS nog niet op en dat heb ik vandaag mogen ondervinden.
Molteni
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 24 okt 2005 21:13
Rijdt met: Granville

Bericht door Molteni »

Doe zo voort X-treme bikers =D>
Alles prima georganiseerd en in het bijzonder de duidelijke afpijling. Op mijn leeftijd is het trouwens belangrijker dat pijlen van het wegwijzer kaliber zijn dan dat zero uitdelers van het red-bull kaliber zouden zijn.
Bij leven en welzijn; tot volgende organisatie!!!
Gebruikersavatar
Rapid
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: ma 09 okt 2006 11:40
Rijdt met: Trek Procaliber 9.5

Bericht door Rapid »

jaro schreef: Dienen TMC staat op mijne GPS nog niet op en dat heb ik vandaag mogen ondervinden.
Ik heb sinds vorige week ne Garmin Nuvi 660 FM BT aangeschaft en al een paar keren kunnen genieten van diene TMC!!!! Zeker nen aanrader zo'n antenneke. =D>
Tjerre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 21 jul 2005 17:32
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door Tjerre »

Vandaag afgesproken om 7.45 uur bij mij thuis om met zen vieren richting begijnendijk te bollen met ons fietsje . Het zag er allemaal erg goed uit,ginder aangekomen ingeschreven en direkt vertrokken.Het eerste wat mij opviel was dat het parcour er zeer goed bij lag en dat er behoorlijk wat volk was.De bepijling was zeer goed aangegeven, alleen aan de afdaling in Gelrode zijn er veel rechts de grote baan opgereden en dit was juist achter de afdaling rechts.Maar geen nood je hebt daar niets gemist zalle da was ook gewoon asfalt.Iemand van ons had daar op die plaats plat gereden tijdens de afdaling en beneden onderuit gegaan.Aan de bevoorrading aangekomen nog een pomp gevraagd om de band verder op te pompen.De bevoorrading was super alles erop en eraan. =D> =D> =D> . Wij verder en op een gegeven moment hoorde ik ne ferme krak en sloeg ik tegen de grond, het was meteen duidelijk dat mijn vork gebroken was en dat dat de reden geweest is van mijn val.Iemand was gestopt om mij het noodnummer te geven waarvoor mijn dank aan deze persoon.zelf heb ik veel geluk gehad want heb buiten de stukken aan mijn fiets niets aan de val overgehouden.En ik ga er vanuit dat dat een garantie geval is omdat deze vork nog maar net drie weken oud is.Dan naar de bevoorrading gewandeld met mijn bike kameraad en daar zijn we opgepikt door iemand van de organisatie.al geluk dat dat allemaal voorzien was.Uiteinndelijk thuis geraakt om een uur of 13.00 uur.
Aan de organisatie alvast bedankt voor de mooie rit, en dank aan de man die ons terug heeft gebracht naar het voetbalveld.Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij en hopelijk zonder stukken :lol: :lol:
Gebruikersavatar
VIERI
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 10 nov 2003 19:34

Bericht door VIERI »

Aan al de deelnemers (1070), helpers én helpsters : BEDANKT !!! =D> =D> =D>

Hopelijk tot zondag 21 oktober 2007 : X-treme bikers "7de" wintertocht !!
(de startplaats is dan aan Sportcentrum "De Tumkens" te Betekom)

Volgende voorwerpen werden gevonden :
1. fietscomputer, merk "TRONIC", groot scherm, zwart / grijs, werkt op zonne-energie
2. fietscomputer, merk (geen idee), donker blauw / grijs, werkt op zonne-energie
--> als de eigenaar mij een pb stuurt, kan dit terug bezorgd worden
1. Alleen had ik het iets pittiger verwacht na al deze lovende commentaren en de naam van de organisatie :P

2. minpuntje was het teveel aan asfalt als verbindingsstukken
1. Ge zult goei benen gehad hebben dan... :-D
Het is wel zo, dat we op bepaalde stukken verplicht worden hoe we moeten rijden (waaronder de Bloso-route in Aarschot).
Hierdoor kunnen we niet meer van het parcours afwijken om nog wat extra's mee te pakken.

2. Doordat we op sommige stukken niet mogen rijden, moeten we wel asfalt gebruiken om van het ene stuk naar het andere te rijden, waardat we wel toelating voor hebben.

Foto's vanaf vandaag (06-07-07) online op de website: http://www.x-tremebikers.be !!
Laatst gewijzigd door VIERI op vr 06 jul 2007 13:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Sidi
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: za 15 jan 2005 16:18
Rijdt met: Orbea Pop'r Team

Bericht door Sidi »

Zoals verwacht van de X-treme bikers (de leverancier van het Belgisch toptalent Bjorn Brems!!) een super organisatie! Goeie bevoorrading, schitterend parcour en elk jaar slagen ze er in om nog iets extra te geven, straffe kerels..
Knappe babe opgemerkt aan de inschrijvingstafel :bounce: maar naar ik gehoord heb, is de voorzitter van de organisatie er al mee gaan lopen #-o

Uitkijken naar de volgende tocht van de mannen van Begijnendijk!
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Bericht door Reindert »

Tjerre, ik heb je tweedelige specialized (?) gezien toen ik aankwam, knak in twee! #-o
Een geluk dat je zelf niets ernstigs voorhad, ik kan me de val wel inbeelden!
Alleszinds veel succes met de garantie! dat komt wel in orde

En idd Vieri, de benen waren wel goed :-D

Proficiat met jullie tocht, ik heb weerom een mooie zondagochtend beleefd.

Greetz!
Jappe
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 23 jan 2004 15:42
Rijdt met: Minerva Hurricane

Bericht door Jappe »

Het was weer in orde zoals we allen verwacht hadden. Thanks Vieri en co. =D>

Tip: Vieri zou je volgend jaar geen prijs voorzien voor de oudste deelnemer? Ik denk da diene Molteni daar aan zijnen uitleg te lezen voor in aanmerking zou komen. :P
Plaats reactie