24/06/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

slijkcrosserke schreef: Geen uitdagingen uitspreken é, kga daar graag op in :bounce:
Deze week de regiotoer ook 130 km als jager gereden en net! m'n prooi gemist (prooi had wel 30 km voorsprong #-o )
even :off: ter verdediging van de 'prooien' waaronder mezelf.
Wij hebben op alle bevoorradingsposten steeds gewacht op de laatste die dan ook zijn tijd mocht nemen om van de bevoorrading te genieten. We hebben een keer zelfs meer dan 20 minuten gewacht. Maar anders ere wie ere toekomt, je reed beduidend sneller dan wij.

PS Normaal gezien zijn we er terug bij in Ingelmunster na de geslaagde tocht van vorig jaar.
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

Voor da beetje goe weer daar hopen we natuurlijk allemaal op, maar als er nu iets is waar da we helemaal niks kunnen aan doen dan zal het wel dat zijn zekers! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Wie er vorig jaar bij was zal wel hebben ervaren dat er toch veel onverharde stroken inzaten, en dit een gevarieerd parcours was, bij wijze van spreken er zat voor elk wat wils tussen, misschien voor de enen al wat meer dan voor den andere maar al bij al positief.
Dit jaar zal dat niet anders zijn, niettegenstaande Merelbos en Rodesgoed is weggevallen zijn er met succes alternatieven gevonden en werd de grootste afstand zelfs opgetrokken naar 75 km. :wink: :wink: :wink: #-o
Op deze afstand zijn er in totaal 57 aflopende aangeduide zone's die toch als off-road mogen beschouwd worden, waarop dan telkens de af te leggen afstand is op vermeld, al deze zone's samen zijn goed voor 42,6 km en dit op een totaal van 75 km, geef toe, er zijn er die het met minder moeten stellen. :oops:
En wat betreft de bepijling, deze zal duidelijk, voldoende in aantal en goed herkenbaar worden aangebracht.
Ook zullen er hier en daar waarschuwingsborden worden geplaatst, en als ik dan nog wa letterkes over heb zal het voor links en rechts nog wat infobordjes zijn. :(
OK Vtt-tje, Dingo & Co, veel geheimen zal de streek hier voor u wel niet meer hebben, doch wie weet, er kan altijd nog ne keer een supriezeke tussen zitten hé, :-D en we mogen toch ook nie alles verklappen hé, [-X daarvoor ga j'em toch zelve moeten rien zulle!!! 8)
Gebruikersavatar
Motorbiker
Mountainbiker
Berichten: 3034
Lid geworden op: wo 05 jan 2005 20:37
Rijdt met: Niner Jet RDO

Bericht door Motorbiker »

57 aangeduide stroken off-road....enz, enzovoort. De formulering alleen al doet elke biker komen, weer of geen.
Ik ga mezelf bij deze thuismatch vroeg inchecken voor de 50, en vervolgens met de dochters (opnieuw ingeschreven) de kleine tocht ronden.
De mama komt tegen den éénen ook - onder mijner reeds gemaakte promesse - om in't Aviflora restaurant, hun gereputeerde steak of visgerecht familiaal te nuttigen.

Nu had ik nog een vraagje of twee, mogelijks drie:
1/ Is er in Aviflora een restaurant?
2/ Is dit compatibel met ons MTB tenueke?
3/ Indien het antwoord op vraag één negatief is, zijn er vluchtwegen aldaar?
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

BBjaske schreef: :-D en we mogen toch ook nie alles verklappen hé, [-X



Dat moet nu ook were niet,maar ge kunt misschien de langste stroken off-road eens laten weten hoelang deze exact zijn. :wink: (Kasteelpark,Klein Zwitserland,Ardooiebos,Crossparcours,Ooigembos,....enz



daarvoor ga j'em toch zelve moeten rien zulle!!! 8)




Ge moet U geen zorgen maken,ik zal hem meer dan ene keer rijden,vanaf volgende week zal ik maar weing in mijn zetelke zitten s'avonds.Een verkenner (spion :wink: )is altijd op pad!!!

Veel geheimen heeft de streek inderdaad niet,maar in oktober zal ik U eens laten zien dat er nog veel geheimen in de streek zitten die nog lang niet gevonden zijn. :bounce: :bounce: :bounce: (Belooft voor jullie winter-tt)
Laatst gewijzigd door veeteeteetje op di 12 jun 2007 21:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

BBjaske schreef: goed voor 42,6 km en dit op een totaal van 75 km, geef toe, er zijn er die het met minder moeten stellen.
Davy had dus toch gelijk!!!!!

Dit komt overeen met 56,8% (+/- 57%)

Ik vind dit voor 75 km in onze streek een goeie verhouding!!!!
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Eerste tipje van de sluier, voor één nieuw privaat stuk die slechts op zondagmorgen open gaat :bounce:

Indien het mooi weer, en droog, is het daar toch nat en vochtig?? :roll:
Gelieve toch niet met volledige slicks te fietsen #-o
Eigenaar van dit privaat stuk is ook Brigandsbiker en heeft al veel in Frankrijk gefietst (Wimreux)
Het wordt een enig stukje vol verrasingen :evil:
En het zit in alle afstanden!! :wink:
Ra ra?? =P~ =P~ =P~
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Dan nog iets over onze Brigandsgirls =P~ =P~ =P~ =P~

Controle in Kasteelbos Ingelmunster en controle aan het sas in Ooigem worden verzorgd door onze Brigandsgirls, want het oog wil ook wat nietwaar :oops:
Het smaakt allemaal beter als U het uit de handen krijgt van een mooi meissie hé :wink:

Maar toch niet langer dan een uur op de bevoorrading blijven plakken hé, ha, ha :roll: :roll:
En als het weer meezit 8) 8) , pftt.. lekker luchtig!! [-o<


Tot Bikes op 24 juni !!!!
Gebruikersavatar
Mister T.
Mountainbiker
Berichten: 1952
Lid geworden op: di 21 nov 2006 14:38
Rijdt met: is schoner dan de uwe!
Contacteer:

Bericht door Mister T. »

motorbiker schreef:57 aangeduide stroken off-road....enz, enzovoort. De formulering alleen al doet elke biker komen, weer of geen.
Ik ga mezelf bij deze thuismatch vroeg inchecken voor de 50, en vervolgens met de dochters (opnieuw ingeschreven) de kleine tocht ronden.
De mama komt tegen den éénen ook - onder mijner reeds gemaakte promesse - om in't Aviflora restaurant, hun gereputeerde steak of visgerecht familiaal te nuttigen.

Nu had ik nog een vraagje of twee, mogelijks drie:
1/ Is er in Aviflora een restaurant?
2/ Is dit compatibel met ons MTB tenueke?
3/ Indien het antwoord op vraag één negatief is, zijn er vluchtwegen aldaar?
Vooreerst: super, zo'n enthousiasme! Je zal er zeker geen spijt van hebben twee keer het deel van de 30 te hebben gereden.

Aviflora: je kunt er inderdaad eten - met wat geluk buiten - en het is zeker compatibel met een MTB tenuuke (zeker op die dag)
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

veeteeteetje schreef:
BBjaske schreef: goed voor 42,6 km en dit op een totaal van 75 km, geef toe, er zijn er die het met minder moeten stellen.
Davy had dus toch gelijk!!!!!

Dit komt overeen met 56,8% (+/- 57%)

Ik vind dit voor 75 km in onze streek een goeie verhouding!!!!
tuurlijk ik had ik gelijk die dvd van NGI is echt wel goed spul hoor.
Trouwens Veeteeteetje ge had toch gevraagd eerlijk te antwoorden. liegen.
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Zeg BBjaske : dit is allemaal wel leuk en mooi : gratis koffie,massage,gratis hotdog of boterham,.......... maar om eerlijk te zijn:
Daarmee lok je mij niet naar jullie TT,zulle.Dat interresseert me geen r :evil: :evil: t.

Wat ik wil is liefst zoals Dingo een beetje goed weer maar vooral een heeeeeeeeeeel goed parcours waar heel veel variatie en off-road inzit.
Nu weet ik dat jullie gaan antwoorden dat dat wel zo is,maar ge kunt beter wat info geven over jullie parcours.(Niet alleen de benaming zoals Kasteelbos,crossparcours),maar misschien ne keer de afstand,nieuwtjes,privéstukken,............enz.En ik denk dat ik niet de enige ben die mij interresseert in het parcours.
De rest vind ik grote bijzaak.
We zijn en worden inderdaad allemaal veel te verwend wat absoluut niet nodig is.Rijd eens een tt in Frankrijk en je hebt een heel andere kijk op al die luxe die jullie ons schenken.Het parcours en (liefst)een goede bepijling da's het enige wat telt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Het enige wat telt voor ons is natuurlijk onze tocht zelf, zie verleden jaar, dan hadden we weinig luxe, maar prachtig weer 8) 8) 8) Daarna komt de omkadering ervan, waar er dit jaar verschillende mensen veel, veel tijd in gestoken hebben =D>

Nu is de locatie Aviflora veel beter, met aan de start direkt het éérste off road stuk, en we eindigen de tocht met...... een off road stuk :roll:

Doordat Rhodeshoed en Merelbos ons geweigerd was van de groentjes heeft het veel bloed, zweet en tranen gekost, voor onze parcours bouwers een gans nieuw trajekt uit te tekenen, en ze zijn daar prachtig in geslaagd =D> =D>
De verschillende combinaties maken een compakte tocht, met een zeer gevarieerd parcours, gezien, gereden en goedgekeurd =D> =D>

Dit jaar is onze tocht zeer goed doordacht, fietst vlot, met veel afwisseling in het parcours, zelfs de trappen van de brug(Filip Meirhaeghe) kunnen bereden en afgereden worden #-o #-o #-o

Tot bikes op 24 juni 8)
Plaats reactie