24/06/07 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

24/06/07 Ingelmunster

Bericht door Baeske »

We hebben voor deze gelegenheid wel gekozen voor een andere locatie dan vorig jaar, namelijk ons clublokaal Familiepark Aviflora Bruggestraat te Ingelmunster, waar we alles ter plaatse hebben zoals douches en een prachtige zonnige terras voor de aprés bike 8)

Voor de Bikers die een verre verplaatsing moeten doen is er kans om lekker ter plaatse te eten, dus breng eventueel maar het vrouwtje, vriendin of kinderen mee :wink:
Ze zullen zich zeker amuseren in het speel en dierenpark.

Ook is er gratis koffie met een koekske, dit tot 10u

De afstanden variëren van 30 - 55 tot 75 Km, dit met 3 bevoorradingen op de langste afstand, verzorgd door onze Brigandsgirls =P~ =P~
Prachtig gevarieerd parcours met talrijke nieuwe privaatstukken, waaronder een echte primeur, het is namelijk de éérste maal dat we door Kasteelbos Ingelmunster mogen fietsen en waar er ook een bevoorrading voorzien is om het zéér mooie domein te aanschouwen.
Als bossen hebben we t'Veld Ardooie + vijver, ooigembos bijna 3 km single tracks, crossparcours Wielsbeke enig om te fietsen, Klein Zwitserland zeer technisch, Waterzuivering zwaren toebak, de Mandelvallei, de Paanders gaan omhoog, en natuurlijk niet te vergeten de oude kerkwegels en boereslagen.

Nog een primeur, we zijn als eerste die het nieuwe BRIGAND bier mogen proeven, dit in een zeer mooi ontworpen glas.
Dit wordt U aangeboden aan een zeer democratische prijs =D>
Filip Meirhaeghe en Nico Mattan, onze Peters komen fietsen alsook Johan Musseeuw en Bart Versluys(sponsor Filip)

Het enige wat we niet in de hand hebben is het weer, wat denk je wat we verwachten?? natuurlijk 8) 8) 8) 8)

IEDEREEN wordt hierbij uitgenodigd in de Brigandsbikers gemeente!!!!

Tot Bikes op 24 juni
t'Baeske
Laatst gewijzigd door Baeske op ma 04 jun 2007 18:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

@Baeske:
Ik kom zeker af :bounce:
Khad deze al aangeduid, mo was nog aan het afwachten naar de reacties die zouden komen.
Mo na uwe uitleg weet ik al genoeg :bounce: :bounce:

Kga samen met den Vtt de rest van den trein warm maken om te komen proeven van de nieuwe brigand :drunk: :wink:
Gebruikersavatar
gert9920
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: ma 18 dec 2006 01:43
Rijdt met: CUBE LTD

Bericht door gert9920 »

Klinkt veelbelovend! Nu nog een foto van de brigandgirls op het forum plaatsen [-o< en we komen zeker af!
Tot dan!
mightimax
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 15:16
Rijdt met: focus

Bericht door mightimax »

klinkt idd zeer veelbeloven, zal present zijn
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

na mijn verlof (9 tot 21 juni)zal dit de eerste zijn die op mijn programma staat
we zullen met een delegatie van maarkedal afkomen voor de 75 km
het zal wel mijn eerste keer zijn dat we die streek aandoen
hoogtemeters zullen we wel niet moeten zekers ?


see you there
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Stond al een tijdje genoteerd, bedankt voor deze ruime info!
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

Na de keurige uiteenzetting van ons Baeske misschien nog even dit;
Er is s'morgens na de gratis koffie vrije start vanaf 7uur t.e.m. 11uur.
Voor de gasten die het ook eens willen proberen maar geen deftig rijwiel hebben, deze kunnen gerust een fiets reserveren op 051/46.50.66.
Na het succes van onze 1ste zomertoertocht (in 2006 meer dan 600) en onze winter VTT van 29 okt. 2006 (925 deelnemers) zouden we voor deze prachtige veldtoertocht graag meer dan 1000 deelnemers willen verwelkomen! [-o<
So, its all up to you!

www.brigandsbikers.be[/list][/url]
Gebruikersavatar
davy
Mountainbiker
Berichten: 595
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott spark RC

Bericht door davy »

pollie schreef: hoogtemeters zullen we wel niet moeten zekers ?
Veel niet nee maar toch is de tocht ook niet volledig plat Ingelmunster ligt in een dal en het klimt licht naar Hulste toe en naar Meulebeke toe.
t'zijn geen bergen maar toch zul je het merken.

We bieden wel veel variatie zoals: technische stukken, bospassages, lichte klimmetjes, landbouwwegels.... we hebben zelfs asfalt al proberen we dat te beperken.
herder pollie
Mountainbiker
Berichten: 172
Lid geworden op: zo 04 dec 2005 14:50
Rijdt met: trek 9.9 carbon team issue

Bericht door herder pollie »

bedankt davy voor de informatie
ge moogt ons verwachten
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Beter dan mijn collega brigandsbikers kan ik het niet zeggen, ze hebben alles hier al prima uit de doeken gedaan, we zijn volop bezig met de voorbereidingen, na de vele positieve reacties vorig jaar proberen we dit jaar nog beter te doen, dus op 24 juni met zijn allen naar ingelmunster zou ik zeggen.

Greetings the voltman
Plaats reactie