03/06/2007 TT Zottegem-Grotenberge

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
jerommeken
Mountainbiker
Berichten: 1227
Lid geworden op: di 12 nov 2002 20:23
Rijdt met: Electrified Scalpel
Contacteer:

Bericht door jerommeken »

bikerLieven schreef: Jammer dat ik de Zwette mannen niet horen zingen hebben, want voor zo'n zangstonde met schlagers op de fiets zijn wij ook steeds te vinden :wink: Zal wel eens passen...
'Ter hangt nog saas on a leppen" , "Quand les osio chantent dans le bwa", Wij zen jonges van de veikemet" ... hoe vettiger hoe prettiger :drunk:


Ik vond het gekende bos-klimmeke in St Lievens houtem veruit het plezantste. En 2 bangelijke momenten : een snelle offroad bergaf in Zottegem die op een 90°-bocht met steenslag eindigde en in St L houtem (op het pad waarbij je rechts bos en links akkers en een wijk had) een fameus putje. Ik had die put niet op tijd gezien, wou hem nog ontwijken maar kreeg daar ne stamp die mijn achterwiel bijna dwars op het voorwiel zette. Lekker :bounce:
Gebruikersavatar
gustavomtb
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 21:38
Rijdt met: ne vreenden goeien :p

Bericht door gustavomtb »

jerommeken schreef:
bikerLieven schreef: Jammer dat ik de Zwette mannen niet horen zingen hebben, want voor zo'n zangstonde met schlagers op de fiets zijn wij ook steeds te vinden :wink: Zal wel eens passen...
'Ter hangt nog saas on a leppen" , "Quand les osio chantent dans le bwa", Wij zen jonges van de veikemet" ... hoe vettiger hoe prettiger :drunk:


Ik vond het gekende bos-klimmeke in St Lievens houtem veruit het plezantste. En 2 bangelijke momenten : een snelle offroad bergaf in Zottegem die op een 90°-bocht met steenslag eindigde en in St L houtem (op het pad waarbij je rechts bos en links akkers en een wijk had) een fameus putje. Ik had die put niet op tijd gezien, wou hem nog ontwijken maar kreeg daar ne stamp die mijn achterwiel bijna dwars op het voorwiel zette. Lekker :bounce:
we know what you mean . we zijn der mee twee tegelijk kunnen overspringen anders waren der zeker breuken geweest na juist een redelijk tempo in de benen te hebben :-?
Gebruikersavatar
Severus
Mountainbiker
Berichten: 220
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: Niner Air9

Bericht door Severus »

Amaai, chapeau voor die mannen die 25km/u en sneller rijden. Zaterdag de rit gereden aan 24,8 km/u en een gemiddelde hartslag van 159. Pfff twas stoempen om het wiel van de snellere voorkes te kunnen volgen. Gelukkig niet al te veel bergop moeten rijden.

Ons Katrien is in door dat putje zwaar gevallen en de ligamenten van de rechterschouder zijn geraakt. Was er ook bijna gestuikt, hopelijk duiden ze dat putje goed aan op de regiotoer want het parcours passeert er ook.

Zondag regiotoer 130 km. Tzal aan een kalmer tempo zijn #-o
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

jerommeken schreef:
bikerLieven schreef: Jammer dat ik de Zwette mannen niet horen zingen hebben, want voor zo'n zangstonde met schlagers op de fiets zijn wij ook steeds te vinden :wink: Zal wel eens passen...
'Ter hangt nog saas on a leppen" , "Quand les osio chantent dans le bwa", Wij zen jonges van de veikemet" ... hoe vettiger hoe prettiger :drunk:


Ik vond het gekende bos-klimmeke in St Lievens houtem veruit het plezantste. En 2 bangelijke momenten : een snelle offroad bergaf in Zottegem die op een 90°-bocht met steenslag eindigde en in St L houtem (op het pad waarbij je rechts bos en links akkers en een wijk had) een fameus putje. Ik had die put niet op tijd gezien, wou hem nog ontwijken maar kreeg daar ne stamp die mijn achterwiel bijna dwars op het voorwiel zette. Lekker :bounce:
Die put ligt daar helaas al jaaaaaaaaaaren en daar wordt niets aan gedaan. Ik was al aan het waarschuwen van als we
het bos indoken. Gelukkig van ons niemand gevallen (aangezien er al enkele anderen in de grond lagen)
Plaats reactie