Testelt 03/06/07

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

Net terug van een alweer mooi tocht.
Organisatie =D> =D> =D>

Het stuk naar scherpenheuvel en terug was vooral veldwegen met vals plat :evil: daar kom ik mezelf altijd een paar keer tegen #-o
De 3de bevoorading daarentegen =D> =D> meloen , rijsttaart enz. en dat maakte het saaie stuk langs de demer weer goed.

Ik denk dat het net geen 80 was :( maar met op en af weer 100km en 19,24 gem. :-D

Dacht mijn baas te zien maar bij het dichterkomen was het een ander varken :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Hemd
Mountainbiker
Berichten: 2385
Lid geworden op: di 21 mar 2006 22:34
Rijdt met: Vanalles e bekke

Bericht door Hemd »

Amai, wat een buffet telkens. Bepijling perfect, parcours plezant. 80km was goed te doen. Gemiddelde 21,8. Met fiets naar daar en terug + 28km. Goei trainingske. En bovendien nog 2 tuaregs Van Nicholas gezien.
Ik had trouwens ook modder verwacht vandaag, niet gezien buiten die 2 meter dan.
Gebruikersavatar
g-works
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: zo 13 nov 2005 21:40
Rijdt met: specialized epic s-works 2013
Contacteer:

Bericht door g-works »

zeer goed georganiseerd , prima afgepijld ,en een reuze bevoorading,
laatste bv bij de 80km tocht was dan toch iets anders
Een rijsttaartje en een stukske meloen doet wonderen .
De laatste 7km's waren zeker de moeite,toch blij dat het de laatste 7 waren. Volgend jaar komen we zeker terug =D> =D>
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Heb dus de 80km hier gereden. Had 78km op de teller.
De organisatie was goed. Zeeeeeeeer ruime bevoorradingen. 3 in totaal voor maar 3€ inschrijving !!! Niet te geloven eigenlijk. =D> =D>

Goede bepijling en waarschuwingsbordjes bij oversteken. Ook veelvuldig gebruik van nadarhekken om niet als een zot de baan op te vliegen bij het verlaten van de bossen.

Ik wist van vorige besprekingen dat het zwaarste op het laatste zat dus heb ik me na de laatste bevoorrading was rustiger gehouden. Alleen die klim na de spoorweg was niet te doen. Steil, wortels en vooral veel los zand. #-o

In't begin was het ook filerijden (hoorde van ruim 1800 deelnemers), maar bij de splitsingen (vooral bij de 80km) was het rustig.

Zeker een goede tocht !
jaro
Mountainbiker
Berichten: 2026
Lid geworden op: zo 06 nov 2005 23:37
Rijdt met: 3 x Viper worldcup FS /Cannondale Super V

Bericht door jaro »

Weeral een mooie tocht van 80 km gereden.
Goede inrichting, bepijling en bevoorradingen en het belangrijkste, een mooi parkours. Veel single tracks en op de langere afstand kuitenbijters die naam waardig.Aantal hoogtemeters zal dit keer wel in orde zijn. Paar hellingen niet te doen door teveel zand.
Veel volk aanwezig op de kortere afstanden maar eens de splitsing van de 80 km was het natuurlijk heel rustig.
Achteraf nog een goeie pint en pannekoek en volgende keer zijn wij er ook weer, goe geweten.

Jaro.
Gebruikersavatar
Jan B.
Mountainbiker
Berichten: 293
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:40
Rijdt met: Merida Matts Lite, XT + Deore
Contacteer:

Bericht door Jan B. »

Voor mij dit jaar tweede deelname; gemiddelde van 20,17 km/u bij aankomst op het gras van de voetbalclub; lees morgenavond mijn verslag op mijn persoonlijke MTB-site!

http://www.janbailleul.be/mtb/
stormy
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: do 31 aug 2006 21:06
Rijdt met: trek

Bericht door stormy »

prachtige tt gereden ,knappe organisatie en knappe bevoorradingen proficiaat doe zo voort ben zeker terug van de party volgend jaar
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

mooie lenterit: goe weer...ewa naar boven en ewa naar beneden...maar niks extreem.
Goe geamuseerd, eindelijk droog (na waimes en la reid).
Organisatie was dik in orde: goe aangegeven..degelijke bevoorradingen.
'k peis dat ze wel nie overal in mochten..maar voldoende afwisseling om plezant te zijn.

veel bekend volk onderweg.

ps: aan de idioot met alleen ne bandana op zijne kop: bedankt voor de duw in de coulissen :evil: :evil: verder heb ik hem niet meer gezien; hij kon nie volgen :P (ik had ingehouden om iemand voor mij ne singletrack te laten indraaien)
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 672
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Samen met mijne maat de 80km. gebold, goed weer, schoon toerke met hier en daar een bergske, zeer goed afgepijld (we zijn wel een plaats tegengkomen waar men enkele honderd meters de pijlen afgetrokken had, maar de organisatie heeft dit vrij snel opgelost =D> ).
Mijn vrouwke heeft de 60km. gedaan, ze voelde zich niet zo goed , anders had ze ook de 80 gedaan.
In alle geval een goed traingstochtje gedaan tegen den Hagelandse chrono.
Mijn cijfertjes: 77,7km. ;rijtijd:3.19u.; avs: 23,4 en 560 hoogtemeters met een max steiging van: 27% waar ik helaas niet opkon :-? .
grtz
Tjerre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 21 jul 2005 17:32
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door Tjerre »

Vandaag ook de 80 gaan rijden,mooie tocht zeer goede bevoorradingen,en lekker pannenkoeken na de rit. Ook effe terug gekeerd omdat er pijlen ontbraken maar direkt iemand van de organisatie tegen gekomen die alles aan het controleren was. Die heeft ons dan ook verder geholpen en direkt ander pijlen gehangen. Wat ze er toch aan hebben om die pijlen te verwijderen.In alle geval mag de organisatie zeker rekenen op onze volgende deelname. =D> =D> =D>
Plaats reactie