03/06/07 : Beuvrages (Frankrijk)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Ja gasten veel valt er hier niet meer te zeggen.
:-D :lol: :bounce: =D> [-o< :lol: =D> :lol: :bounce: =D> [-o< :-D
Bedankt om me te overtuigen voor deze prachtige rit :bounce:
en we zullen den beker nog ne keer moeten vieren é :drunk:

@Vtt
Is pepeetje al een beke bekomen van z'n val?
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

slijkcrosserke schreef: @Vtt
Is pepeetje al een beke bekomen van z'n val?
Was niet zo erg. :wink:
Zijn onderrug is wel goed geschaafd,maar gisterennamiddag heeft hij dat met het nodige vocht verdoofd. :drunk: :drunk:

Voelt wel wat pijn,maar tegen zaterdag is hij zeker weer de "ouden" :-D
Ze hebben niet voor niets het spreekwoord uitgevonden : "Onkruid vergaat niet!!!" :lol: :lol: #-o
Gebruikersavatar
Revontulet
Kerstman
Berichten: 36
Lid geworden op: za 16 sep 2006 16:01
Rijdt met: rockrider 9.1

Bericht door Revontulet »

Ook voor de eerste keer de grote schreve overgestoken. Allé voor het MTB dan toch. Zeker niet beklaagd. :bounce: :bounce: Was verruit de schoonste tocht dat ik, in mijn prille loopbaan, gereden heb. bos, bos, terril, bos.
Schitterend gewoon. Prachtige vergezichten op de terril. Overal bos en soms een kerktoren die uitstak. Jammer dat ik mijn kodak niet mee had.
Voor mij was het wel een beetje te vettig maar ik zal zeker niet klagen. Op den tombola nog iet gewonnen. "C'est quelque chose pour travallier", zei de dame. Een strijkijzer!! :lol:

A la prochain.
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

awel...meer heb ik daar nie aan toe te voegen,uitgenomen dat diene tt zeker terug zal gereden worden in 2008!! :bounce: :bounce: heb mij uitstekend geamuseerd voor,tijdens en na!!al na 9 km ne serieuze klop van de hongerhamer gekregen.reed amper nog 20 km/u #-o had nochtans in rockrider zijne pausmobiel wa geknabbeld maar blijkbaar te weinig!!na het verslinden van 2 energiebars kwam ik er terug wat door!!nogal een geluk dat ik die bijhad want de ravito's waren nie veel soeps!!maar da's dan ook het enige puntje om op te vitten!! :oops: forummers...tot de volgende(dan is den trofee terug voor de steenbakkers!! (o) )
Gebruikersavatar
nebraz
Mountainbiker
Berichten: 1797
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 01:13
Rijdt met: Cannondale Rush Carbon Si 2
Contacteer:

Bericht door nebraz »

Ook aangesloten bij de forumtrein. Alé toch om naar ginder te rijden. Voor de rit besloten om met zijn drieën te rijden en de forumtrein hun gangen te laten gaan.
De tocht was prima ineengestoken maar er zat waarschijnlijk nog veel meer potentieel in dit mtb-paradijs maar klagen hoor je ons niet. Het enige waar over te klagen viel waren de bevoorradingen die pover uitvielen.
Nu deze TT wil ik volgend jaar ook zeker niet missen. Het was meer dan de moeite om tot daar te rijden.

@forumtrein: als ik eens alleen ben sluit ik met plezier aan bij die vrolijke bende. :-)

@rockrider: de rekening is vereffend é :P Tot volgende.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

nebraz M/29j. schreef:
@rockrider: de rekening is vereffend é :P Tot volgende.
yep, was nie echt nodig zunne... Ik deed het gewoon voor bikers onder elkaar hé... :wink:
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

Nog even op het forum van vtt5962 gaan lezen en er was daar één van de duivels die schreef: "één van onze Belgische vrienden had aan de ravito tegen de tafel gestoten en alles lag tegen de grond, zo bleven er enkel nog enkele klontjes suiker over"
Is er hier iemand die van iet of wat weet?
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

lok 36000 schreef:Nog even op het forum van vtt5962 gaan lezen en er was daar één van de duivels die schreef: "één van onze Belgische vrienden had aan de ravito tegen de tafel gestoten en alles lag tegen de grond, zo bleven er enkel nog enkele klontjes suiker over"
Is er hier iemand die van iet of wat weet?
misschien ne keer vragen aan VTT'tje? :wink: :lol:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Rock Rider schreef:
lok 36000 schreef:Nog even op het forum van vtt5962 gaan lezen en er was daar één van de duivels die schreef: "één van onze Belgische vrienden had aan de ravito tegen de tafel gestoten en alles lag tegen de grond, zo bleven er enkel nog enkele klontjes suiker over"
Is er hier iemand die van iet of wat weet?
misschien ne keer vragen aan VTT'tje? :wink: :lol:
Vtt'tje zal ook van niets weten zulle :roll:
(of nie willen weten)
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

slijkcrosserke schreef:
Rock Rider schreef:
lok 36000 schreef:Nog even op het forum van vtt5962 gaan lezen en er was daar één van de duivels die schreef: "één van onze Belgische vrienden had aan de ravito tegen de tafel gestoten en alles lag tegen de grond, zo bleven er enkel nog enkele klontjes suiker over"
Is er hier iemand die van iet of wat weet?
misschien ne keer vragen aan VTT'tje? :wink: :lol:
Vtt'tje zal ook van niets weten zulle :roll:
(of nie willen weten)
Ik heb een foto gevonden met wat nog over bleef van de tafel na de Vlaamse bestorming en deze doorgestuurd (ook nog enkele ander sfeerfoto's) naar Traxer om op de site der forumbikers te laten zetten. :-$
Plaats reactie