02/06/2007 Dikkebus

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
adilo
Mountainbiker
Berichten: 87
Lid geworden op: za 11 nov 2006 12:08
Rijdt met: mtb en racefiets en beach bike

Bericht door adilo »

uncle sam schreef:Hehe, excuses dat ik plots verdween in de mist ;)
Al bij al toch maar een avs van 22 bereikt.
De mist gaf mij niet genoeg zuurstof en de benen zaten niet goed vandaag.
Conclusie: de 60km was meer dan zwaar genoeg vandaag voor mij en kwas blij dat ik aan de aankomst de lekkere geur van de braadworsten kon opsnuiven (+ze smaakten ook heerlijk!)
Shit.... had ik geweten dat er braadworsten waren , na lang twijfelen naar lottenhulle geweest
Die braadworsten hadden de beslissing kunnen beinvloeden
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Die bbq geur alleen al =P~
Gebruikersavatar
Josy
Mountainbiker
Berichten: 958
Lid geworden op: di 24 aug 2004 20:53
Rijdt met: Sw SJ 29'er '14,Venge Vias '17
Contacteer:

Bericht door Josy »

uncle sam schreef:+ Mooi parcours voorgeschoteld gekregen op de 60km.
+ Toch redelijk wat nieuwe stukken (voor mij) gereden.
+ De mist maakte het nog wat spannender.
+ Bepijling prima alsook de 3 bevoorradingen.

Kan geen minpunten noemen, alles was tiptop!
Had wel indruk dat er geen super opkomst was?
Inderdaad mooi vernieuwd parcour, ik ben wel geen voorstander van balkjes en voetgangerssluizen.
Bepijling vond ik wat minder, en wat die mist betreft: geen zuurstof en koud (allée aan de frisse kant)
Gebruikersavatar
The Raceface
Mountainbiker
Berichten: 340
Lid geworden op: za 28 dec 2002 17:15
Rijdt met: EDNINE

Bericht door The Raceface »

Deze namiddag de 60 km gereden, maar in de lekkere zon. Mooi parkoer, catsberg is altijd genieten, een paar nieuwe stukken, goede bevoorrading. Eigenlijk geen opmerkingen.
'k heb vernomen dat er slechts 470 deelnemers waren. Spijting, deze tocht verdient toch meer deelnemers.
Gebruikersavatar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 dec 2006 16:03
Rijdt met: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Bericht door MoozeMeiske »

in de namiddag samen met enkele BrigandsBikers deze gereden en hier is inderdaad niets op aan te merken
Prachtig weer, een parcours met veel variatie en héél leuke stukken off-road! (o) (misschien één kleine opmerking: de bepijling was bij bepaalde stukken niet 100% duidelijk...)
jammer dat ik me niet 100% voelde en de 45 gekozen heb! Hierdoor de Cats gemist :-? tedzju
daarna een gezellige après in een stralend zonnetje!
klietestamper
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 24 nov 2005 19:50
Rijdt met: venturelli

Bericht door klietestamper »

Vroeg in de namiddag gestart, geen mist gezien, ideale temperatuur maar idd weinig zuurstof in de lucht. Mooi parcours, goede bevoorradingen en ook de bewegwijzering kon er mee door. Is er overigens iemand die weet hoeveel hoogtemeters we gedaan hebben op de 60 km? Wat mij betreft is dat wel een van de zwaarste tochten die ik ooit heb gereden. Geen gezeur echter hierover, ik heb vannacht goed geslapen :-D .
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Bericht door uncle sam »

Aantal hm zal wel rond de 800-900 liggen denk ik.
Gebruikersavatar
katrien20
Mountainbiker
Berichten: 457
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 22:07
Rijdt met: hot chili

Bericht door katrien20 »

Gisterenmorgen ook vertrokken in de mist voor de 60 km en het was inderdaad genieten!!!! Prachtige sfeer door de mist tussen de heuvels en bossen... :drunk:
Alles piccobello! 3!!!!!! mooie bevoorradingen, meestal goeie bepijling, goeie bikewash en gezellige barbecuetje achterna!
Ik had 905 hm, dus het was inderdaad wel een pittig tochtje hoor! Het blijft een schitterende streek he!

Bedankt en proficiat aan de voltallige organisatie! Het was dik in orde! =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Bart
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: ma 26 mar 2007 20:53
Rijdt met: Specialized s-works HT 2010
Contacteer:

Bericht door Bart »

Kheb ook de 60km gereden. Om 12h vertrokken. Wat me opviel was dat het zeer rustig was. Na de splitsing van 60 en 45 hebbek zelfs niemand tegen gekomen tot alles weer samen kwam... gemiddelde van 21,2
De bepijling vond ik wel niet zo goed...
Anders was het dik inorde, btw prachtige natuur!
grts Bart
Gebruikersavatar
Woody 7
Mountainbiker
Berichten: 239
Lid geworden op: wo 30 nov 2005 20:46
Rijdt met: Scott

Bericht door Woody 7 »

Proficiat Dikkebus!!!moet zeker niet onder doen voor reningelst een aantal weken geleden.Het was een originele toer met toch wel enkele onbekende stukken(voor mij toch)Bepijling vond ik redelijk goed, hier en daar kon het misschien wel beter,maar als je goed oplet...tot volgend jaar!
Plaats reactie