2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
dark dingo
Mountainbiker
Berichten: 694
Lid geworden op: wo 19 jan 2005 17:14
Rijdt met: KTM 2022

Bericht door dark dingo »

zeer tevreden terug thuis gekomen na een meer dan geslaagde rit :bounce: een voor mij onbekende streek(gansbeke,lotenhulle,... :roll: )mooie off-road met enkele toffe bospasages,twee goede bevooradingen met op de laatste enkele mooie meiskes(namiddag!!)die voor een vriendelijke service zorgden =D> zelfs de middag of namiddagbikers hadden nog ruimschoots voldoende en dat vind je ook nie op elke tt!!hadden een vooraadje opgeslagen..."just in case..."vond het ook een zeer duidelijke bepijling,met telkens nog een lintje erbij en op een goede plaats opgesteld!! =D> mijn gemiddelde weet ik niet want m'n kilometriek is nog van het jaar toen de sterre stil bleef staan!! :wink: weet wel dat alles zéér goed berijdbaar lag en dat de mensen die in de voormiddag gereden hebben,een mooi,droog spoor getrokken hebben,waarvoor dank!!was in 1u48m terug en heb nog van een korte aprés genoten in het zonneke met héél weinig bikers,de meute van de late middag moest blijkbaar nog toekomen :roll: ook een lekkere boterham gekregen en een pakket van campina met 3 yoghurts met # smaak en ne halve liter chocomelk en dit voor een luttele 3 euro (o) ik heb geen enkel minpunt en kom graag volgend jaar terug!!bij het terug naar de wagen gaan,nog horen zeggen dat ze rond de 850 inschrijvingen hadden =D>
greeetz...dingo
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

:off: @casran: Er zijn er hier onder ons maar weinig die gaan bereid zijn om meer dan 2500 Euro te gaan spenderen aan zo'n SRM systeem zulle.
En als je dat al zou willen op MTB en racefiets dan swingt het helemaal de pan uit, mijn madam zou geloof ik mijn valieske klaarzetten vrees ik.
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

lotenhulle/aalter

Bericht door betonboerke »

mooie tocht, mooie dreven, alles ok, een minpunt de "stops" vooral deze na 15 km aan de marktwagen. : alles lag mooi ingepakt maar er werd niets aangeboden( let op was wel in de namiddag) gast naast mij aan het kraam : "goeden dag meneer voor mij een cola aub" ; man van het "bestuur:" we hebben ook water en sportdrank"; "nee aub een cola". "ja voor mij ok een cola" enz; een half glaasje werd in geschonken!!!! vrouw ook in de marktwagen " zal ik een paar flessen cola gaan halen?" terug man: "nee zeker niet ZE ( aalters voor zij )moeten maar water drinken!!" denk dat die man nu vanavond al die flessen zelf zal uit drinken " santé". voor mij liever een leffe ( van 'tvat )!!!!!!!!!!!!bij aankomst geen pakketten, meer de "stutten "lagen wel op een tafeltje gegooid!! ( rond 15.30 uur )
Gebruikersavatar
oedieboy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 01 feb 2006 15:48

Bericht door oedieboy »

cyclonerick schreef:
Oedieboy, word jij ook wel eens 'Oedelem' genoemd?
Dan denk ik dat iets minder pintjes al zou helpen om het gemiddelde omhoog te krijgen! :wink:
Nee serieus, degene met zo'n gemiddelden zijn ook degenen die 3x per week gaan rijden. Doe dat zelf ook eens een maand of 4 en ge zult zien dat de gemiddeldes de hoogte zullen invliegen!
Ja da ben ik.
Ela, we drinken al véél minder hoor :lol: . Begin dit jaar zelfs 3 maanden geen druppel aangeraakt en nu zelfs nog maar bitter weinig pintjes/alcool . Dit alles om mijn overgewicht weg te werken en fysiek bij te kweken.
Ik rij de laatste maand gem. 2-3 keer per week (ook met koersfiets), maar nog nie echt duidelijke verschillen merkbaar.... Nu zolang we er maar van genieten en er maar genoeg schone tochten zoals deze zijn!
Gebruikersavatar
jodelaietie
Mountainbiker
Berichten: 1003
Lid geworden op: di 02 mei 2006 19:06
Rijdt met: blackie voor te tsjolen,scott rc alst rap moe gaan, trek voor de bakker

Bericht door jodelaietie »

Wie heeft de blonde Leffe uitgedronken ? :drunk: :drunk: :drunk:
Gestart rond 13u45 , ik zag de inschrijver van dienst streepje 762 zetten.
Wat meer volk onderweg dan vorig jaar in de namiddag maar nog steeds kalm. In feite het beste vertrekuur, juist na de middag.
De paadjes hadden al hun maagdelijkheid verloren , de koetjes stonden weeral ongeïnteresseerd met hun kont richting parcours alsof ze iedere dag 800 bikers zien passeren, geen voren maar sporen daar in de bossen.
Overig het parcours moet ik niet veel vertellen , zeker het beste van de streek. De bevoorradingen waren ok en 2 is zeker voldoende op 48km.
Als je dan nog eens ons zakske er bij rekent,de duidelijke waarschuwingsborden een meer dan geslaagde mtb-rit. Ik ging nog op het gemakske een blonde Leffe drinken op het terras, meer dit was zowat het enige waarvan er vandaag iets tekort was.
De forumtrein was duidelijk reeds gepasseerd ...
Volgend jaar voor de 3de maal.
C a s r a n
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 02 nov 2006 20:10
Rijdt met: Scott Scale 10 | wegfietsen Cervélo & Parlee

Bericht door C a s r a n »

lok 36000 schreef::off: @casran: Er zijn er hier onder ons maar weinig die gaan bereid zijn om meer dan 2500 Euro te gaan spenderen aan zo'n SRM systeem zulle.
En als je dat al zou willen op MTB en racefiets dan swingt het helemaal de pan uit, mijn madam zou geloof ik mijn valieske klaarzetten vrees ik.

Jaja, uiteraard... ik koop er ook geen voor op m'n MTB (denk dat MTB'en iets te ongecontroleerd is om nuttig met SRM en op wattage te kunnen trainen), maar het ZOU uiteraard interessant zijn. :-D
'k Wou vooral zeggen dat je met zo'n ding eigenlijk best zou kunnen zien wat zo'n inspanning en gemiddelde snelheid waard is, want parcoursen MTB zijn zó moeilijk te vergelijken. :wink:
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Bij wijze van uitzondering nog eens in de morgen gereden. Het was mijn eerste deelname aan de TT Lotenhulle (voordien altijd de even voortreffelijke TT Dikkebus) maar gezien ik eens geen zin had in Vlaamse molhopen en nog wat last had van een lichte keelonsteking, naar hier afgezakt. 'k Heb het me geen seconde beklaagd.

Zoals aangekondigd in de eerste kilometers al het bos van het kasteel van Poeke dat nog in de nevelen verdoken zat. Prachtig gewoonweg, quasi alleen in een nevelig bos biken en dan plots op een fantastisch kasteel met wallen botsen!!! Toch serieus vertraagd om van het uitzicht ten volle te genieten. 8)

Een groot deel van de tocht in het wiel van Petanker proberen te blijven, wat niet altijd lukte, zeker niet naar het einde toe. Ondertussen kregen we voor de streek relatief veel offroad en de stroken waren heel gevarieerd: dreven, bosdreven, boerenslagen, grasstroken, ... De bepijling was zo goed als perfect en de aanduiding van de zones was goed. Ook veel gevaarlijke punten waren goed aangeduid. =D> =D> zelfs die steenslag achter een bocht! Ondertussen de forumtrein met pech voorbijgestoken in de hoop voor te kunnen blijven, maar een lekke band in de laatste strook (nochtans gras) gooide roet in het eten. Nu, 't zou welllicht toch niet gelukt zijn daar de trein - ook met een lekke band - toen al kort achter me zat. En waar twee honden vechten voor een been, daar gaat een - onverwachte - derde er mee heen. De bloemen waren deze keer meer dan verdiend voor Kleine Plateau die als eerste van de 48 arriveerde =D> =D> .

Verder nog meegeven dat deze organisatie veel voor haar deelnemers over had. Naast de bepijling en een uniek parcours waren er ook de zeer ruim voorziene bevoorradingen en het campinapakket. Nog een leuke après in het zonnetje (dat werd stilaan weer tijd) en we konden er weer tegen voor de rest van de dag. 't Zal volgend jaar weer moeilijk kiezen worden tussen Dikkebus en Lotenhulle. (maar Dikkebus heeft wel nog een wintertocht, dus ...)
Gebruikersavatar
Federico
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: vr 10 nov 2006 23:01
Rijdt met: SCOTT Tampico

Bericht door Federico »

Leuke tocht, goede uitpijling en soms wel grappige tekstjes tussendoor.... De ravi mocht er ook zijn. Kortom een toffe namiddag achter de rug. =D> =D>

Eén minpuntje... :( Geen blonde Leffe meer en daarenboven waren de boterhams en pakketjes reeds de deur uit toen ik daar toekwam.
Ik hoor het er een paar op het forum al zeggen [-X [-X [-X , vroeger starten, dan hebt ge alle voordelen. Ze zullen wel gelijk hebben zeker ?????? #-o
Gebruikersavatar
boesten
Mountainbiker
Berichten: 49
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 12:31
Rijdt met: nen zwarten

Bericht door boesten »

:wink: we gaan daar niet veel woorden aan vuil maken :P

parkoer -SCHITTEREND

organisatie -- TOP
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

Federico schreef: Geen blonde Leffe meer en daarenboven waren de boterhams en pakketjes reeds de deur uit toen ik daar toekwam.
Vervelend natuurlijk als je in de namiddag rijdt (doe ik normaal gezien meestal) maar ivm die pakketjes was het aangekondigd: de eerste 500 starters. (wellicht maar zoveel van sponsor). Voor mij hoeft dit zowiezo niet. Ivm de leffe en boterhammen was er wellicht een onderschatting van het aantal deelnemers. Wie gaat nu ook gaan denken dat het zo'n weer zal worden?
Plaats reactie