2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

Ik heb meer of genoten van deze tocht.
Tis ter inderdaad ééntje om te noteren voor volgend jaar.

Met de forumtrein vertrokken en aangekomen.
Onderweg veel variatie gekregen, ook veel pech (3x) en des te meer leute (zie filmpke) :bounce:

Quote van de dag:
"Tis belangrijker om deel te nemen dan om mee te doen"
:roll:
Met dank aan Vtt-tje
C a s r a n
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 02 nov 2006 20:10
Rijdt met: Scott Scale 10 | wegfietsen Cervélo & Parlee

Bericht door C a s r a n »

smetje 5 schreef:Heerlijk ritje. Ondanks de technische problemen (opgelost door CP - met dank)- een leuk tochtje gereden. Alles prima in orde. Volgend jaar op naar de 1000! :wink:

Sfeerbeelden op www.deforumbikers.com

sjiek filmke!!!!!!!!!!!!!!

Heel leuk filmpje! =D>
C a s r a n
Mountainbiker
Berichten: 123
Lid geworden op: do 02 nov 2006 20:10
Rijdt met: Scott Scale 10 | wegfietsen Cervélo & Parlee

Bericht door C a s r a n »

wawa schreef:Aan alle deelnemers: 856 keer bedankt voor jullie komst!!
Wij zijn uiteraard heel tevreden met zo'n opkomst.
De kritieken op het forum zijn overwegend positief en voor de organisators(s) is dit uiteraard heel stimulerend; We proberen volgend jaar nog beter te doen.
Jammerlijk hebben we vrijdagavond om halfacht nog de mededeling gekregen dat we nietdoor een privébos mochten! De jagers stelden hun veto en hadden al op woensdag de pijlen wegggenomen; we zijn ermee gaan praten maar ze hebben ons tot vrijdagavond aan het lijntje gehouden!! We wilden geen risico nemen dat ze zaterdag op alles zouden wegnemen en hebben dan het mooie bos ( 1,3 km ) moeten vervangen door weggedeelte. Sorry!! Het is zeker niet leuk om nog zo laat te moeten wijzigen... Ik denk dat we er alles uitgehaald hebben.
Wat betreft de Leffe: onze kantinier had idd niet zoveel volk verwacht...
Wat betreft de Campina-pakketjes: op de affiche en op internet stond dat we er 500 weggaven: het waren er uiteindelijk 650... Niet klagen dus hé!
De tip om een rood bolletje op de pijlen te plaatsen is in dank aangenomen en zullen we uitvoeren.
Als er nog meer tips zijn: welkom!!
Ons VIP-arrangement was ook geslaagd: niet minder dan 29 deelnmers hebben eerst ontbeten en dan de tocht gereden; dit voor slecht 5 euro.
Volgend jaar doen we dit zeker weer!!
Bedankt ook aan onze tal-rijke sponsors: Campina, GB Aalter, AD Delhaize, Performance, Publidema, Van Severen, Amedejo, Wim Maenhaut, Wim Motors, Autocenter Luc, Buurtslagers, slagerij Leander, bouw Cortier-Vandenbussche, fietsen Hautekeete, Hubo Botha,... Sorry al ik er eentje vergeet ( ben nogal moe ).
Dank aan alle medewerkers die zich vele uren hebben ingezet om er een mooie organisatie van te maken.
Maar vooral dank aan de 856 deelnemers!

Tot volgend jaar: waarschijnlijk al op 17 mei !! ( weekend na Pinksteren )

Bedankt aan de organisatie.

En sorry, ik was het die het allerlaatste Campina-pakket meekreeg. :oops: De Leffe heb ik aan anderen gelaten (de Schepen van Sport oa.); die weten er beter weg mee dan ik. :lol:


Volgend jaar zal ik er terug bij zijn! 8)
Gebruikersavatar
chefke
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 16 nov 2005 21:43
Rijdt met: s-works
Contacteer:

Bericht door chefke »

Het was een leuke, snelle 48 km zaterdagmorgen. Tussen de twee stops met enkele andere bikers efkes de juiste route verloren na de oversteek van de spoorweg, maar met een telefoontje aan de organisatie was dit snel opgelost.
Na 1u45m. stond ik terug aan de auto.
Na een leffeke mijne melk gaan ophalen en terug naar huis want in de namiddag gaan rocken op het swugfestival in Roeselare.

Ook een bedankt aan de inrichters, het was in orde... =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

grote plateau schreef:
@VTTtje:ziet ge nu wel dat we(Cowboy.Peter.,Slijkcrosserke en Ik) op één been meekunnen met u. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
ps.en traxer heeft dan nog tijd om te filmen!!!!!! #-o #-o
Wacht maar,de volgende keer zou het wel ne keer kunnen dat gij de struiken inrijdt. :evil: :evil: :wink:
Gebruikersavatar
sliekske
Mountainbiker
Berichten: 1981
Lid geworden op: wo 19 apr 2006 16:42
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Bericht door sliekske »

@ traxer
Wel jammer dat de "plas-scene" niet gemonteerd is :wink:
Gebruikersavatar
BBjaske
Mountainbiker
Berichten: 108
Lid geworden op: vr 06 okt 2006 22:56
Rijdt met: Scott Scale 20

Bericht door BBjaske »

Vroeg gestart met mede Brigandsbiker Chefke, heel eventjes nog enkele keren geprobeerd om een tijdje zijn achterwiel te houden maar dit bleek toch net iets te hoog gegrepen zodat ik hem stilletjesaan in de mist van het prachtig bos zag verdwijnen.
Trouwens, mooie bospassages gemengd met veldwegen en boereslagen, alles zat erin.
Alhoewel ik soms een beetje de indruk had dat er hier of daar een langere baanstrook tussen zat om de verbindingen te maken, maja, alhoewel ik de streek daar niet zo goed ken denk ik toch wel dat de inrichters er zeker en vast wel het maximum hebben uitgehaald, er zaten toch hele mooie lange stukken tussen hoor! =D> =D> =D>
Een prachtig genietbare tocht met een heerlijk lentezonnetje, wat wil een mens nog meer,... 8) met nog eens een heerlijk voedingspakket er bovenop!
Nog een bedankske ook aan de vriendelijke mensen van de organisatie dat we mochten reclame maken voor onze TT op 24 juni a.s. =D>

zondag 24 juni / 2de Brigandsbikers Summer VTT te Ingelmunster 30-55-75km
www.brigandsbikers.be
Gebruikersavatar
woppy
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 25 apr 2006 07:51
Rijdt met: Granville

nice vtt voor in eigen streek....

Bericht door woppy »

=D> [b]Idd het was ALWEER de moeite ! DANK U WEL ORGANISATIE en mits
de toestemming voor de privédomeinen....
Staat in de top 3 van de mooiste uit de streek !

***Like to BiKe****[/b] =D>
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Bericht door Traxer »

slijkcrosserke schreef:@ traxer
Wel jammer dat de "plas-scene" niet gemonteerd is :wink:
Toch wel, kortjes... Nog slijk in uw oogskes??? :lol: :lol: :lol:
wawa
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 mei 2005 11:09
Rijdt met: TREK

Bericht door wawa »

Traxer,

bedankt voor het mooie filmpje!
Tof dat er zo'n dingen gedaan worden.
't Is een mooi promotiefilmpje voor volgend jaar....
Tot dan!! ( 17 mei )
Plaats reactie