2 juni 2007 zat. vtt lotenhulle (aalter)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
wawa
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: za 28 mei 2005 11:09
Rijdt met: TREK

Bericht door wawa »

Dark Dingo en Slijkcrosserke,

Veel gelijk als ge afkomt: er zit behoorlijk veel offroad in die op geen enkel andere tocht wordt gereden ( zeker 4 bosstroken van meer dan 1 km worden op geen enkele andere tocht gereden: oerbos...)
Slijkcrosserke: als ge de 48 km combineert met nog eens de 28 km zit ge zeker goed: al de mooiste stroken zitten ook op de 28 km. U zult ze dus twee keer onder de wielen geschoven krijgen.

Wat betreft het vinden van het voetbalplein: er zullen pijltjes hangen vanaf het rondpunt aan de afrit Aalter ( E40 ) vanuit Deinze op de weg naar Aalter zullen er ook pijltjes hangen om u juist naar het voetbalterrein te gidsen.

Ik maak ook nog eens reclame voor ons VIP-pakket: inschrijving TT + ontbijt ( 2 koffiekoeken met koffie ) voor slechts 5 euro.
Lijkt me wel leuk voor diegene die in groep rijden: samen tafelen en daarna samen TT'en.
Om zich in te schrijven dient u wel een mail te sturen naar waxa@axa-bank.be met vermelding van naam en aantal eters.

Tot zaterdag
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

't wordt tijd om de grote plateau :wink: nog ne keer rond te draaien,dus ik kom ook af samen met klein plateautje tegen ten 8-ten.

't zal wel best were met mijnen oude ketel zijn zekerst, want 'k zie dat treintje weer al vliegen gelijk in Hertsberge...... #-o #-o
Gebruikersavatar
Nesten
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 20 okt 2004 14:50
Rijdt met: Cannondale Rush 600 black - lefty vork - upgrade SRAM X.0

Bericht door Nesten »

Inderdaad mooie tocht, maar ga dit jaar toch eens in Dikkebus rijden en aldaar wat extra hoogtemeters opdoen. Alvast veel plezier in Lotenhulle op zaterdag!
Gebruikersavatar
Baeske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: do 05 okt 2006 20:55
Rijdt met: nen Specialen

Bericht door Baeske »

Baeske met een paar Brigandsbikers zal ook aanwezig zijn op deze prachtige toertocht die ik persoonlijk al 2 maal gereden heb.
Ben namelijk voor deels opgegroeid in deze streek, familie had er een vakantie woning, en zo heb ik dan de prachtige bossen kunnen ontdekken, te voet en per fiets, nog gene mtb ze, dat bestond toen nog nie :lol:
Ben altijd blij om nog eens terug te komen, dit is genieten 8) 8)



Zondag 24 Juni 2de Brigandsbikers summertoer 30 - 55 - 75 km
www.brigandsbikers.be
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

grote plateau schreef:'t wordt tijd om de grote plateau :wink: nog ne keer rond te draaien,dus ik kom ook af samen met klein plateautje tegen ten 8-ten.

't zal wel best were met mijnen oude ketel zijn zekerst, want 'k zie dat treintje weer al vliegen gelijk in Hertsberge...... #-o #-o
Ik heb ook al zo'n voorgevoel.
Zondag in Montroeul nog een gemiddelde om :oops: :oops: :oops: van te worden.
Nu denk ik dat het zal "stormen" worden.
Ik zal mijn TGV banden en mijn TGV moteurke al maar monteren,zeker.
Gebruikersavatar
smetje 5
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: ma 22 mei 2006 11:52
Rijdt met: orbea zenith 2007 sram x.o fox aalter

Bericht door smetje 5 »

Afbeelding
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

Gebruikersavatar
vuul vintje
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 16 feb 2006 15:54
Rijdt met: één in bruikleen van 't vrouwtje enne een Scott Genius 20

Bericht door vuul vintje »

Als ik dat hier allemaal lees zou ik beter niet naar Dikkebus gaan maar naar deze hier... :bounce: :bounce:
Zal waarschijnlijk een neef meehebben die zijn eerste tt zal rijden, zal wel te doen zijn zekers voor da manneke :wink:
Gebruikersavatar
betonboerke
Mountainbiker
Berichten: 634
Lid geworden op: wo 24 nov 2004 21:18
Rijdt met: SPECIALIZED 29/hyp ht comp carbon cw
Contacteer:

lotenhulle

Bericht door betonboerke »

vertrekt er nog iemand in de namiddag ( na 13.00 uur )van uit Knesselare , met de fiets?
Gebruikersavatar
Chriske
Mountainbiker
Berichten: 203
Lid geworden op: za 31 mar 2007 19:23
Rijdt met: Cube AMS 100 hpc, Trek 6000, Canyon Spectral

Bericht door Chriske »

Zal ook maar rond een uur of twee vertrekken, vrijdagnacht ist werken geblazen!!

Tot dan!
Plaats reactie