20/05/2007 - Esneux - 2e Mountainbike Day

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
sjaakie
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 12 feb 2006 16:06
Rijdt met: Stevens S8 Elite

Bericht door sjaakie »

Bergop , bergaf gans de tocht op het stukje naast de Ourthe na
Mooie tocht veel bos , goede bevoorrading , bepijling meer dan voldoende alhoewel de splitsingen duidelijker mochten worden aangebracht
Iets te veel moeten afstappen mijn inziens (bomen over weg + paar onberijdbare stukken)
Laatste splitsing voor de 50 gekozen ,kwam op 54 Km uit en 1310 hoogtemeters , had precies evengoed voor de 60 gekozen maar bobijntje was toch af
Zeker ene om op te schrijven
Gebruikersavatar
blomsky
Mountainbiker
Berichten: 414
Lid geworden op: ma 26 feb 2007 17:20
Rijdt met: cube reaction

Bericht door blomsky »

Als west-vlaming ben ik zo'n ritjes ook niet gewend. Had ook eerst voor de 60 gekozen maar ook "afgezwakt" naar de 50 km.

Héél mooie rit. Véél pittige klimmetjes. Héél wat technische afdalingetjes. Eén keer zelfs van mijn fiets moeten springen om erger te voorkomen. Ook een paar keer moeten afstappen omdat de helling te moeilijk was om te beklimmen (wortels enzo...) maar ik vind dat dit ook bij het mtb hoort. Ook moeten afstappen omdat er een koe op de weg stapte en ik die niet kon passeren... Schitterend nog nooit meegemaakt...

Bevoorradingen waren héél goed. Enorm veel keuze. Ook de bepijling vond ik héél goed. Geen enkele keer getwijfeld, dus ook niet verkeerd gereden.

Het was een tocht naar mijn hart! Volgend jaar kom ik terug!
Plaats reactie