19-05 herk-de-stad

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
vaeske
Mountainbiker
Berichten: 78
Lid geworden op: vr 09 dec 2005 20:00
Rijdt met: merida

19-05 herk-de-stad

Bericht door vaeske »

weet hier iemand eigelijk iets van deze tt iet af?
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Eigelijk niet, maar ik ken de streek wel een beetje en volgens mij valt hier niet geweldig veel te mtb'n buiten een paar veldwegen. U mag mij natuurlijk altijd tegenspreken.
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Hummer
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 08 dec 2005 15:41
Rijdt met: Orbea Sherpa Disc

Bericht door Hummer »

Ik ga da eens proberen, hier ben ik nog nooit geweest. En daar ik van Kermt moet komen is de 35 km ideaal, kan ik met de fiets tot daar rijden zonder dat ik mijn drinkrugzak nog heb om de afstand te overwinnen.
Cute-MTBBiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 04 mei 2007 21:51
Rijdt met: Merida Kalahari 580

Bericht door Cute-MTBBiker »

Zelf ben ik van Nieuwerkerken en ik denk dat ik ook maar eens naar Herk ga afzakken om hier eens te kijken wat ze in hun mars hebben.
Ik vraag me idd af waar ze in godsnaam hier een mtb-route gemaakt [-o< hebben zoals al eerder hier in de voorgaande berichten vermeld werd.

Weet er iemand juist waar de samenkomst is ?
Greetz,
Cute-MTBBiker :lol:
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

parking TAI, Oude Tramweg
Hummer
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: do 08 dec 2005 15:41
Rijdt met: Orbea Sherpa Disc

Bericht door Hummer »

Ik ben vandaag naar Herk-de-Stad geweest met de mountainbike, alleen maar om daar vast te stellen dat er vandaag enkel een wegrit plaatsvond. De toertocht is pas op 15 augustus. Ikke dus maar de 50 km over de weg gedaan met de MTB, een voordeel hiervan is natuurlijk dat je fiets niet smerig wordt. Was al bij al nog een schoon toerke.
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Oei, dan ben ik blij dat ik deze niet gekozen heb ipv Grobbendonk. Had voor mij een verre verplaatsing geweest voor jan zabber.
Gebruikersavatar
w_boelen
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: vr 22 sep 2006 18:23
Rijdt met: CUBE Acid '06 & Attempt '10

Bericht door w_boelen »

Verschillende mountainbikers gezien die niet zo blij waren met de wegtocht. Ik ben dan op aanraden van de organisatie het meer van Schulen gaan rijden. 100% vlak maar het was tenminste een stukje over onverharde wegen en toch wel fijn om tussen de schapen door te fietsen. Daarna het fietsroutenetwerk gebruikt tot Zolder en zo terug naar H-D-S. Ik had net 45km waarvan en dikke 10km offroad :(

Niet meer doen zou ik zeggen [-X want ik vrees dat er velen die vandaag daar waren zullen passen voor 15/8. #-o
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Bericht door Serge R »

Na maanden zagen en pushen plus op de koop toe een nieuwe helm, bril en outfit geschonken te hebben, eindelijk mijn vijftienjarige dochter zover gekregen om eens een TT mee te rijden.
Wat eigenlijk haar doop moest worden.
De teleurstelling was enorm toen we aan de inschrijving te horen kregen dat de mtb-tocht niet doorging.
Om nu op de weg te gaan rijden samen met de talrijke opgekomen wielertoeristen dat leek mij niets.
Dat de organisatie de moeite niet doet om de afgelasting op voorhand bekend te maken dat vindt ik toch straf.
Aangezien ik de streek als mijn broekzak ken, zijn we onder ons tweetjes er aan begonnen om onze eigen tocht te maken.
En ik ben er zeker van, dat een organisatie die hier in de streek een TT inricht, wreed uit de hoek zal moeten komen om ons een mooier parcours te kunnen presenteren zoals wij vandaag gereden hebben.
Dochter was content en den deze zeer tevreden omdat ik haar eindelijk eens van het televisietoestel heb kunnen weglokken.
Plaats reactie