19-05 herk-de-stad

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Jolyrodger
Mountainbiker
Berichten: 1528
Lid geworden op: vr 12 aug 2005 23:51
Rijdt met: Mijn Bikes: Wilier 401XB

Bericht door Jolyrodger »

Onnozele inrichters die een mooie bikedag voor mtb-ers de nek omdraaien. Na de nodige frustratie aan de organisatoren kenbaar gemaakt te hebben, en zeker bedankt te hebben voor de aanbieding om er 50 op de weg te doen, mij gaan afreageren op de vaste route van Genk.
Sorry aan al diegenen die zich afgevraagd hebben wat die mopperende biker toch aan de hand had.
Gebruikersavatar
bud
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 14:43
Rijdt met: Special i z e d
Contacteer:

Herk de Stad ----> DIEST

Bericht door bud »

Mooie tt ? Afgelast , dat kan iedereen overkomen, maar dan was het toch een kleine moeite op dat effe op voorhand op deze site te plaatsen.
Een paar gele plop kabouters stelden dan nog voor om met de wielertoeristen mee te gaan? Er is toch een verschil tussen MTB en toeristen he.
Dan maar de vaste route van Diest gedaan. Kan erdoor maar de pijltjes hebben een update nodig. Ofwel weg, ofwel weggestoken achter het groen. Hier is werk aan de winkel, en dan willen we zeker nog eens terugkomen.

grtz en thanks to Herk de Stad, ik kom zeker NIET terug.
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Allé, de heren in Herk-de-Stad hebben weer goeie reclam voor hunzelf gemaakt. Gelukkig ben ik niet naar daar gereden vandaag. Morgen ga ik naar Hockay.
Plaats reactie