17/06/2007 TT Diest

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

als het niet te hard regend kom ik vanaf lichtaart met de bike 44 doen en terug met de bike.
Gebruikersavatar
Bosbeer
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: di 19 dec 2006 22:04
Rijdt met: Trek 8000 & Specialized Epic

Bericht door Bosbeer »

Dynamic D schreef:Komt de 44km door Molenstede ? Als ik in het dorp vertrek hoe ver is het dan nog tot de inschrijving, waar ik dan uiteraard betaal ?

Opgelet trouwens : zondagvoormiddag hebben wielertoeristen van Molenstede toertocht voor koersfiets met beklimming van het Grasbos.
Bij het eventuele kruisen van tegenliggers botsingen vermijden !!

DD
We passeren langs het kerkje van Molenstede en dan is het nog -+ 10 km tot aan de inschrijving :roll:

.
Gebruikersavatar
Dé Es
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 02 jan 2006 12:09
Rijdt met: Trek 6700

prijzen

Bericht door Dé Es »

Dag Bosbeer

Dat is een goed initiatief om de winnaars niet te laat bekend te maken. Niettemin blijven we sowieso achteraf een pintje drinken. Zorg maar dat er genoeg "Gildenbier" klaar staat.

Tot zondag.
dschreurs
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 30 mei 2006 12:08
Rijdt met: Giant

Parcours is afgepijld

Bericht door dschreurs »

Het parcours is afgepijld. Hier en daar is er nog een strookje modder, maar voor het overige ligt het parcours er perfect bij. De TT van MTB Kelberg staat garant voor geen vervelende kasseistroken, geen plakkerige toestanden met leemklei, maar wel prachtige boswegen, technische padjes en een serieus aantal hellingen (vooral op de 44 km).

Als het zonnetje nu morgenvroeg wil schijnen, dan is het een ideale mountainbikedag. Tot morgen!
Tjerre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: do 21 jul 2005 17:32
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door Tjerre »

Wij komen alvast af met drie man.Het weer ziet er toch niet zo slecht uit dan vandaag.En een beetje regen kan zeker geen kwaad :-D :-D
touchdownbiker
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: zo 02 jan 2005 19:17
Rijdt met: Trek

17/06/2007 TT Diest

Bericht door touchdownbiker »

welle vertrekken met een delegatie om 7.30 aan meubelen plu naar diest, grote toer en terug tot thuis zal ongeveer 70km zijn.
dschreurs
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: di 30 mei 2006 12:08
Rijdt met: Giant

Tombola

Bericht door dschreurs »

Onze bestuursleden hebben echt wel hun best gedaan. De prijzenkast van de gratis tombola is heel erg de moeite waard: geen kaasplankje of een deurmat, maar echt nuttige prijzen zoals overshoes, handschoenen, wielertrui, regenvestjes (allemaal van bioracer), fietscomputer, waardebonnen van Vatana,...

Het aantal prijzen is ook erg hoog. Dus je hebt een behoorlijke kans dat je een van deze dingen mee naar huis neemt. Vergeet je "lotje" dus niet te controleren.

Tot morgen!
Gebruikersavatar
Kristof BT
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: di 01 mei 2007 06:45
Rijdt met: Merida MATTS TFS 500 Disc

Bericht door Kristof BT »

Zo net terug van mijn eerste TT en moet zeggen, vond het een heel schoon ritje, niet te zwaar maar ook niet te licht voor mij :), zullen me daar nog zien verschijnen de komende jaren.

Keep up the good work
Feyo
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 10 jun 2007 13:03
Rijdt met: Merida MATTS TFS 500-D

Bericht door Feyo »

Was inderdaad een prima tocht heb ervan genoten mijn collega van 15 was ook verheugd hij gaat toch nog mee.
Blackadder
Mountainbiker
Berichten: 186
Lid geworden op: di 28 sep 2004 18:32
Rijdt met: Topfuel ssl

Bericht door Blackadder »

Ik vond het een mooie rit, maar in het eerste deel was er wel niet zo veel te beleven op mountainbikegebied. Het tweede deel was beter.
Parcours kan blijkbaar wel veel water verdragen want er waren maar enkel plassen en nog veel stof.
Zeker een aanrader voor volgend jaar.
43,4 km 403 hoogtemeters 27,10 avg
Plaats reactie