20/05/2007 HOCKAY

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Frenske en ik zullen er ook zijn, nu maar hopen dat het een beetje droog blijft... [-o<
Gebruikersavatar
Nico_1977
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 25 jul 2006 19:09
Rijdt met: CANYON NERVE XC 7.0 '07
Contacteer:

Bericht door Nico_1977 »

Zal der ook zijn.. Hem met filsdanvers van hier op t forum afgesproken om 9u afrit tongeren, als er nog geinteresseerde zijn..

Misschien zal k nog wel wa volk van hier mij zien passeren..
(Zelf volk passeren zie ik nog niet gebeuren bij mij :oops: :lol: )

Het weer lijkt me ook OK volgens dees site
http://www.bdb.be/nl/rubriek/weerbericht/meteo/
Laatst gewijzigd door Nico_1977 op zo 20 mei 2007 00:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Fredrik
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 14:59
Rijdt met: Merida Mission Carbon Lite Disc

Bericht door Fredrik »

Zal morgen ook aanwezig zijn in Hockay.
Voor mij een ongekend gebied, hoop zoals opgegeven door de organisatie op veel technisch werk.
Dat is een goede voorbereiding voor theux volgende week.

Alleen volgens de geg. van de organisatie slecht ~1000 hm, is dit correct ?
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

Ik zal er morgen ook zijn, hopelijk is het wat minder vettig als in Waimes afgelopen donderdag.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Weer was goed, organisatie was goed, tocht op zich vond ik niet goed.
Frenske en ik kozen voor de 35km en deze rit viel ons toch wel wat tegen. Lange klims over brede paden om vervolgens af te dalen over brede, vlakke paden.... De helft van de tocht was met de auto te doen....

Net voor de laatste bevoorrading en de resterende 8 km na de bevoorrading waren interessant.

Volgend jaar geen Hockai meer voor ons....
Gebruikersavatar
scelter
Mountainbiker
Berichten: 1926
Lid geworden op: za 28 aug 2004 21:45
Rijdt met: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force

Bericht door scelter »

kawa schreef:Weer was goed, organisatie was goed, tocht op zich vond ik niet goed.
Frenske en ik kozen voor de 35km en deze rit viel ons toch wel wat tegen. Lange klims over brede paden om vervolgens af te dalen over brede, vlakke paden.... De helft van de tocht was met de auto te doen....

Net voor de laatste bevoorrading en de resterende 8 km na de bevoorrading waren interessant.

Volgend jaar geen Hockai meer voor ons....
Dan hebben jullie de verkeerde afstand gekozen, want op de 45 was het dolle pret. Technisch van begin tot einde, zelfs het mooiste stukje Cimes des Waimes zat er weer in. Alleen de tweede bevoorrading was aan de late kant. Volgend jaar kom ik hier zeker terug.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

scelter schreef:
kawa schreef:Weer was goed, organisatie was goed, tocht op zich vond ik niet goed.
Frenske en ik kozen voor de 35km en deze rit viel ons toch wel wat tegen. Lange klims over brede paden om vervolgens af te dalen over brede, vlakke paden.... De helft van de tocht was met de auto te doen....

Net voor de laatste bevoorrading en de resterende 8 km na de bevoorrading waren interessant.

Volgend jaar geen Hockai meer voor ons....
Dan hebben jullie de verkeerde afstand gekozen, want op de 45 was het dolle pret. Technisch van begin tot einde, zelfs het mooiste stukje Cimes des Waimes zat er weer in. Alleen de tweede bevoorrading was aan de late kant. Volgend jaar kom ik hier zeker terug.
Doeme he #-o
Allez, volgend jaar nog eens, maar dan de 45...
Gebruikersavatar
Berthold
Mountainbiker
Berichten: 305
Lid geworden op: do 13 okt 2005 22:53
Rijdt met: RKT9 RDO + RLT9 Gravel + ROTWILD RX375

Bericht door Berthold »

scelter schreef:
kawa schreef:Weer was goed, organisatie was goed, tocht op zich vond ik niet goed.
Frenske en ik kozen voor de 35km en deze rit viel ons toch wel wat tegen. Lange klims over brede paden om vervolgens af te dalen over brede, vlakke paden.... De helft van de tocht was met de auto te doen....

Net voor de laatste bevoorrading en de resterende 8 km na de bevoorrading waren interessant.

Volgend jaar geen Hockai meer voor ons....
Dan hebben jullie de verkeerde afstand gekozen, want op de 45 was het dolle pret. Technisch van begin tot einde, zelfs het mooiste stukje Cimes des Waimes zat er weer in. Alleen de tweede bevoorrading was aan de late kant. Volgend jaar kom ik hier zeker terug.
Ik bevestig, de 45 was de moeite waard, vol lekkere stukjes, van de Cimes maar ook onder andere de afdaling naar Malmedy. Prachtige uitzichtpunten over Malmedy en de dal van de Warche. Heel tevreden...
Gebruikersavatar
Headshot
Mountainbiker
Berichten: 3660
Lid geworden op: wo 24 mei 2006 11:27
Rijdt met: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Bericht door Headshot »

zat de langste afdaling van Belgie er ook in?
Fredrik
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: ma 31 okt 2005 14:59
Rijdt met: Merida Mission Carbon Lite Disc

Bericht door Fredrik »

Schitterende tocht. Af en toe wat veel boomwortels.
Technisch was het inderdaad meer dan genoeg, zal volgende week in theux niet veel anders zijn.
Iemand een idee van het aantal Hm op de 60 km ?
Plaats reactie