17/05/2007 Londerzeel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Goldfinger1
Mountainbiker
Berichten: 199
Lid geworden op: do 11 aug 2005 12:22
Rijdt met: Specialized Sworks M5

Bericht door Goldfinger1 »

idd mooi toerken, heb de groten gedaan en bijna gans de rit alleen gereden. In het begin ging het ni echt goed maar later toch de goeien tred gevonden en op een schoon tempo doorgereden. De Greenbikers nog gezien onderweg, waarvan der 1tje mij voorbijstak op de klim op de asfalt en mij nadien "blok" zette op een kort stukje klim off road.
Maar het was hem vergeven. Heb hem nadien nog even gesproken op de afspuitstand, en 't was best nen toffe gast! Onderweg ook "de jeugd" voorbijgereden: Kleine Quick Step en Wereldkampioentje...ze deden dat goed in de modder. Even verder stond de papa glunderend te wachten. In de kleedkamers ook nog 2 beginnende bikers getroffen.
Ne zekere Peter en zijne maat. Goe bezig gasten! Blijven volhouden en surtout...genieten. De foto's heb ik ook nog niet gevonden! Diene met zijn geel klaksken maakte er nochthans redelijk veel! In 't bosken...flitssssss, in mijn ogen, en ikke in de put :evil: . Dus wie de fotootjes weet zitten...laat wa weten hé!

Bepijling: ***** uitstekend
parcours: ****
bevoorrading: **** (schoon cafeeken en dito volk)
douches : ****
Gezelschap : :(

www.dezwettemaanen.be
www.dzm.be
Plaats reactie