19/05/2007 Sint-Maria Aalter

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Het zou wel eens kunnen dat ik hier ook eens de beentjes kom losrijden na Wissant en anderzijds de beentjes kom inrijden voor een toertochtje zondag in Frankrijk.(Beuvry)

Weet nog niet wanneer ik zal vertrekken (het is congéweekend en dan geraak ik wat moeilijker uit mijn bed :oops: #-o ) maar als ik een tt rijd zaterdag,dan zal het deze worden. :wink:
Gebruikersavatar
moviestar
Mountainbiker
Berichten: 253
Lid geworden op: zo 16 jan 2005 22:29
Rijdt met: Cervelo

Bericht door moviestar »

Ik kom ook af zaterdag na wissant, starten zal ik rond 8u30 doen. Waar is die rommelmarkt precies?

Greetzzzz
moviestar 8)
Gebruikersavatar
Moustache
Kerstman
Berichten: 2448
Lid geworden op: vr 16 dec 2005 20:30
Rijdt met: ne vuilen en soms ne properen
Contacteer:

Bericht door Moustache »

Nadat ik vorige week enkel een kroegentocht heb gereden in Izegem :drunk: :drunk: :drunk: , zullen Rik, SuPaH Fly en ikke ook naar Maria-Aalter afzakken.

Niet te vroeg, maar tegen 8:30-8:45 zouden we moeten kunnen vertrekken.
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

st maria aalter

Bericht door sofeurken »

hey gustavo en stoned biker,vertr jullie van thuis met de fiets?of hoe laat starten jullie daar,ben ook uit de streek,misschien kunnen we eens samen fietsen?ik vertr normaal in adegem met de fiets rond 12u
Gebruikersavatar
gustavomtb
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 21:38
Rijdt met: ne vreenden goeien :p

Re: st maria aalter

Bericht door gustavomtb »

chaufeurken schreef:hey gustavo en stoned biker,vertr jullie van thuis met de fiets?of hoe laat starten jullie daar,ben ook uit de streek,misschien kunnen we eens samen fietsen?ik vertr normaal in adegem met de fiets rond 12u
tis vriendelijk om te vragen maar wij gaan naar steenhuize, da stukske muur gaan oprijden .da past nog wel eens.van waar in adegem ben je ? als wij een tochtje doen zijn we meestal vroege vogels en vertrekken om 8 uur smorgens .greetz
Gebruikersavatar
sofeurken
Mountainbiker
Berichten: 769
Lid geworden op: za 18 mar 2006 17:43
Rijdt met: ene in zwart wit

st maria aalter

Bericht door sofeurken »

ha heb diene in t winterseizoen ook gedaan,ja normaal ga ik ook vroeg tis nu uitzonderlyk da ik s rond de middag vertr,woon aan spanjaardshoek,zondag in brugge ryden en volgende week"paris-roubaix"dan zal ik wel zochte zyn
C-DALE
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: za 27 sep 2003 12:07
Rijdt met: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Contacteer:

Bericht door C-DALE »

Als ik op tijd uit m'n bed geraak, kom ik ook af, tss 8 en 9h.
Ga dan met heen en terug rijden aan ne +100km zitten en morgen Assebroek.
Gebruikersavatar
swentibold
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: zo 26 jun 2005 07:15
Rijdt met: ridley shark

Bericht door swentibold »

de rommelmarkt gaat door in den hof van de paterkens in de blekkervijverstraat, dit is den hof waar menig vtt's doorrijden. de inkom is gratis en gaat door van 09u00 tot 19u00. nu nog een beetje verder lezen dat de club mag winnen tegen cerceltje. :P zal mogekijks ook om 08u30.

Hij komt er aan de vtt van den daring op vrijdag 29/06/07
Gebruikersavatar
MoozeMeiske
Mountainbiker
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 dec 2006 16:03
Rijdt met: ne zwarten met een bitje roze en ne witten met een bitje zwart

Bericht door MoozeMeiske »

the voltman schreef:Je mag mij verwachten met enkele brigandsbikers.

Greetings the voltman
zullen er 's morgens bij zijn, tot dan!
Gebruikersavatar
gustavomtb
Mountainbiker
Berichten: 83
Lid geworden op: ma 23 okt 2006 21:38
Rijdt met: ne vreenden goeien :p

Re: st maria aalter

Bericht door gustavomtb »

chaufeurken schreef:ha heb diene in t winterseizoen ook gedaan,ja normaal ga ik ook vroeg tis nu uitzonderlyk da ik s rond de middag vertr,woon aan spanjaardshoek,zondag in brugge ryden en volgende week"paris-roubaix"dan zal ik wel zochte zyn
dus ook racefiets liefhebber zo blijkt ? heb vroeger op spaander gewoont maar ben beetje geschoven naar tdorp . ale succes morgen
Plaats reactie