13/05/2007 Theux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Vedette
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: di 20 jun 2006 00:28
Rijdt met: Scott

Bericht door Vedette »

idd toffe tocht. Alles wat ze hierboven schrijven klopt. Door de natte stenen waren somige afdalingen zeer technisch te noemen. Stukske van TT Stavelot zou kunnen. Bij mij lijken op den duur al die klimmekes en bomen zo hard op elkaar.
Veel geluk gehad toen een stuk prikkeldraad van 1 meter tussen mijn achterwiel draaide :evil: . Alles weggekregen zonder verdere stukken. Zoveel plezier voor slechts 3,5 euro. Dat is bijna verniet.
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Bericht door lucky7 »

Gisteren ben ik ook in Theux geweest ik was wel heel laat daar.Ik ben pas om 10.30u vertrokken voor weer een prachtige tocht. =D> Er waren nog enkele laatkomers waaronder 2 bikers van MTB-Westel de mij in het begin zijn voorbijgereden.Ik kan alleen maar bevestigen wat in de vorige posts is geschreven.Er zat zowat vanalles in de tocht wat technisch klim-en daalwerk,snelle afdalingen :bounce: :bounce: en wat asfalt om wat te recuperen.
Mijn vrouwtje was er ook weer bij en zij heeft er een wandeling gemaakt, #-o normaal moet zij altijd op mij wachten maar nu was het eens omgekeerd en heb ik op haar moeten wachten,zij had er een tocht van 18km opzitten. =D> =D>
Op naar Hockai volgende zondag. :-D :-D
Gebruikersavatar
D.
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: za 12 mei 2007 08:59
Rijdt met: scott spark RC , orbea popr HT en koersfiets

tt theux

Bericht door D. »

zeer mooie tocht ,

alleen afgezien , afgezien , afgezien , afgezien

heb na 50 km ne klop van den hamer gekregen , dan is tien km nog wijd + laatste klimmetje amaai wa was da :-D

ons gem was +/- 15 km/h en jullie ???
Plaats reactie