12/05/07 RENINGELST (Peter Farazijn Classic MTB)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
bonsai
Mountainbiker
Berichten: 396
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 21:53
Rijdt met: Orbea satellite

Bericht door bonsai »

ik start ook in Langdorp voor de chrono maar t'zal dan 80 km puur recreatief zijn. Ik denk dat ik niet alleen zal zijn met die visie.
Gewoon bollen, eigen tempo en de voor de rest genieten.
king_of_nothing
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 20:25
Rijdt met: Onone Mudbike - Scapel 29
Contacteer:

Bericht door king_of_nothing »

op het laatst beslist om ook deze toch te rijden, omdat het weer net niet goed genoeg was om met koersfiets te rijden. we hebben het ons niet beklaagd. kenden het parcour redelijk goed (van onderandere de kemmel toertocht) en was dan ook niets op aan te merken. ook drie bevoorradingen is een echte luxe. alleen jammer dat de maat van mijn vader zijn ketting kapot gereden heeft #-o. doordat we in de namiddag gestart zijn, hebben we geen last gehad van de chrono's, want ik weet nog van in waregem dat die soms inderdaad wel extreme risico's nemen. en rond de kluis zijn er nog redelijk wa baantjes waar ze voorbij kunnen zonder probleem, maar op dit parcour is dat niet overal mogelijk. ook de wind was aanwezig #-o en dat hebben we gemerkt, op het laatste was het toch even op de tanden bijten om tegen wind naar de aankomst te rijden. maar we zijn er geraakt :-D nog een goeie apres gehad. zeker een tocht die ik voor volgend jaar zal onthouden.
Smoldros
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 08 jan 2004 17:48
Rijdt met: specialized epic comp carbon 29

Bericht door Smoldros »

Ik heb ook de chrono gereden en heb heel wat respect voor allen op parcours, ook de niet chrono mannen. Voor de mannen die ik voorbijstak, ik was degene de 'yo!' riep en bij het voorbijsteken 'merci!' riep. Chrono en anderen apart? Komkomkom, mits een beetje respect moet dat toch te doen zijn!
Smoldros
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: do 08 jan 2004 17:48
Rijdt met: specialized epic comp carbon 29

Bericht door Smoldros »

Ik heb ook de chrono gereden en heb heel wat respect voor allen op parcours, ook de niet chrono mannen. Voor de mannen die ik voorbijstak, ik was degene de 'yo!' riep en bij het voorbijsteken 'merci!' riep. Chrono en anderen apart? Komkomkom, mits een beetje respect moet dat toch te doen zijn!
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

blijkbaar is er hier door wat ik geschreven heb heel wat discussie ontstaan over al dan niet chrono rijden...

Dat was niet de bedoeling... :oops:

ik heb ook respect voor de chronorijders, ben een paar keer mooi langs de kanten gegaan! Het overgrote deel toont respect voor de recreanten, maar het zijn altijd een paar mensen die de naam maken hé... Dat voorval waar ik bijna de haag in geduwd werd, was een alleenstaand feit van op die tocht zunne... Allez, voor mij toch!

Dit was trouwens de topic van Reningelst... Laten we het daar maar bij houden
Gebruikersavatar
zanneis
Mountainbiker
Berichten: 946
Lid geworden op: di 07 dec 2004 18:38
Rijdt met: Cube

Bericht door zanneis »

verslagje (eindelijk) online op de steenbakkerssite
Plaats reactie