06/05/07 Desselgem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Herder Joeri
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 14:14
Rijdt met: Merida Matts Drifter

06/05/07 Desselgem

Bericht door Herder Joeri »

Iemand meer info over deze tocht? Op hun site wordt je ook al niet veel wijzer.

Welke richting gaan ze uit?

Iemand ervaring van de vorige jaren?

Thx
Gebruikersavatar
Sjiva
Mountainbiker
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 11 dec 2006 11:30
Rijdt met: Trek 4500

Bericht door Sjiva »

Vorig jaar: richting voet van Vlaamse Ardennen (kruishoutem / nokere) Met een aantal unieke privé stukken

Details over dit jaar heb ik niet

Affiche
Laatst gewijzigd door Sjiva op wo 02 mei 2007 14:14, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Ik heb deze vorig jaar dan niet gereden (Toen gekozen voor Wortegem-Petegem die toen op dezelfde dag viel),maar twee jaar geleden heb ik de eerste editie wel gereden.
Wat ik nog herinner is dat het zeker geen tt is maar je heeel veel off-road moet verwachten (niet meer dan 60%),maar dat hoeft ook niet.
Ze sneden toen onmiddellijk de streek van Waregem aan en de groten toer liep zelfs door tot in nokere.
Persoonlijk een mooie streek om te biken met de nodige hoogtemetertjes,enkel (private)bosdoorsteken,veldwegels en de nodige baan waar we zeker een forumploegentijdrittreintje kunnen aansnijden,...........

Zondag keer ik ne keer terug naar Desselgem.
Ben van plan om met de bike naar ginder te rijden,op mijn weg mijne zee,... #-o eh,wegkapitein grote plateau op te pikken,intussen klein plateautje wakker te maken met ne goeie morgen,en vervolgens "en route" te vertrekken naar de inschrijving.

Ik vertrek thuis om 7u en ik hoop van tegen een uur of acht de tt te kunnen aanvatten.
Gebruikersavatar
grote plateau
Kerstman
Berichten: 442
Lid geworden op: di 04 okt 2005 14:44
Rijdt met: ne rooien of nen blauwen

Bericht door grote plateau »

veeteeteetje schreef: Ben van plan om met de bike naar ginder te rijden,op mijn weg mijne zee,... #-o eh,wegkapitein grote plateau op te pikken,intussen klein plateautje wakker te maken met ne goeie morgen,en vervolgens "en route" te vertrekken naar de inschrijving.

Ik vertrek thuis om 7u en ik hoop van tegen een uur of acht de tt te kunnen aanvatten.
Klein plateautje zal normaal al op zijn zulle;en de koffie zal al gezet zijn want ze gaan dit keer voor twee dagen na mekaar op den mtb.
Als 't er nog koffieliefhebbers zijn.....,'t koffiehuis is open vanaf 7.15u #-o :wink:
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Mountainbike: Tour de Force !

Veldtoertocht door het land van Briek [ 20km, 40km of 60km ].

Start: Vanaf 7u30 tot 10u30
Inschrijvingen: Sporthal Desselgem
Prijs: 3,50 EUR
Jonger dan 12 jaar: 2,00 EUR
Fietsverhuur: 0473 81 07 21 [t.e.m. 01/05/2007]
Gebruikersavatar
lok 36000
Mountainbiker
Berichten: 516
Lid geworden op: di 30 nov 2004 20:55
Rijdt met: MARTELLY hardtail, deore LX, PASSION carbon vork

Bericht door lok 36000 »

grote plateau schreef:
veeteeteetje schreef: Ben van plan om met de bike naar ginder te rijden,op mijn weg mijne zee,... #-o eh,wegkapitein grote plateau op te pikken,intussen klein plateautje wakker te maken met ne goeie morgen,en vervolgens "en route" te vertrekken naar de inschrijving.

Ik vertrek thuis om 7u en ik hoop van tegen een uur of acht de tt te kunnen aanvatten.
Klein plateautje zal normaal al op zijn zulle;en de koffie zal al gezet zijn want ze gaan dit keer voor twee dagen na mekaar op den mtb.
Als 't er nog koffieliefhebbers zijn.....,'t koffiehuis is open vanaf 7.15u #-o :wink:
Dat ligt uit mijn baan zeker als ik via den N43 naar Desselgem rijd?
Gebruikersavatar
the voltman
Kerstman
Berichten: 243
Lid geworden op: ma 03 okt 2005 12:09
Rijdt met: specialized stumpjumper

Bericht door the voltman »

Aangezien deze tocht vlakbij is laat ik hem zeker niet links liggen, ik zal van de partij zijn samen met de brigandsbikers.

Greetings the voltman
Gebruikersavatar
Lincky
Mountainbiker
Berichten: 233
Lid geworden op: do 21 okt 2004 19:47
Rijdt met: Specialized FSR XC Comp 2002
Contacteer:

Bericht door Lincky »

Zal ook aanwezig zijn. Zal van thuis uit vertrekken (Kuurne).
Zijn er liefhebbers om mee te rijden?
Gebruikersavatar
petanker
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 02 aug 2006 20:05
Rijdt met: santos 4.29 met rohloff-naaf en riemaandrijving

Bericht door petanker »

Ik zal van de partij zijn voor de 60 km, als ik novarock van de dag ervoor goed verteer :drunk:
Uiteraard vertrek ik ook met de fiets van thuis, 't is maar een tweetal km.

Hopelijk met beter weer dan vorig jaar, want toen regende het de ganse voormiddag.

Toton
Gebruikersavatar
fast & furious
Kerstman
Berichten: 161
Lid geworden op: vr 09 sep 2005 18:58
Rijdt met: Fast : Specialized stumpjumper expert / Furious : Specialized Stumpjumper Woman 2006

Bericht door fast & furious »

F&F komen ook af.
Denk van ginder te vertrekken rond 8u30.
k'peize van der ne kjé een snokske aan te geven.

tot zondag, de Fast
Plaats reactie